Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nææææææ :sjarmor:

Det funker.

Skal opp i 10-tiden tenker jeg.

Fisken er et ekstremt nattdyr, jobber best om natten. Skal jobbe litt nå snart faktisk :-) Hehe.

Har faktisk kommet over halvveis, og har ikke brukt sååååå lang tid i dag, så det går nok bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Hei, Fisk.

Fagerborg er en veldig bra skole, har mange venner som går der, men du har rett i det du sier angående konkurranse.Skolen jeg går på i Oslo er kanskje en av de med mest karakterkonkurranse blant elevene. Håper du velger riktig for deg, og hvis ikke, kan du alltids bytte. Bare fullfør alt.. ikke la en spiseforstyrrelse la deg ta tredje klasse to ganger..som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Du har helt sikkert rett i at Fagerborg er en bra skole, det er mer miljøet på selve ballettlinjen jeg er bekymret for.

Psykologen jeg går hos, sammarbeider en del med Fagerborg, det er mange av jentene fra ballettlinjen som sliter veldig. Flere av dem har dettet ut, eller byttet skole.

Ja, jeg elsker å danse, men til hvilken pris?

Håper ting går bedre for deg, Candyfloss :)

Ja, da var vi våkne. HAdde bestemt meg for at jeg kunne sove til 10, men fikk ikke sove lenger enn til 9. Greit nok det, så får jeg litt KG tid :sjarmor:

Egentlig er jeg snart ferdig med det jeg skal legge frem. Tar nok i alle fall ikke mer enn en times tid å fullføre det. Også må jeg lære det utanatt selvfølgelig, men det er ikke noe problem.

Har alltid hatt lett for å lære ting utanatt, heldigvis.

Ønsker alle her inne en strålende daG! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ja.. I boken står det nesten ingenting. Og problemstilling skal vi lage selv.

Min er: Hvorfor fungerer ikke et demokratisk styresystem i alle land?

Tja. Historikk er det første som faller meg inn her. Historikk og tradisjoner. Det kan være vanskelig å innføre demokrati i et land som har hatt en annen type styringsform over en lenger tidsepoke. Samt hvor åpent/lukket et land er. Har du sett denne?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/06/04/399653.html

og denne her?

http://www.dagbladet.no/kultur/2002/01/22/307695.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God-klem! :-)

GGUUUUUUUUUUUUUUD jeg kjeder meg :evil:

JEg har aldri hatt fritid før, dette er sikkelig uvant. Kommer liksom ikke noe videre på forberedelsene av muntlig heller, er så og si ferdig, men min kjære far kommer innom snart og skal hjelpe meg litt, får altså ikke begynt å pugge tingene før han kommer.

Gleder meg til jeg kan komme meg ut av huset og trene!

I dag er det aerobic og yoga som står på planen.

Kan godt hende jeg kommer til å bokse litt på bokseputa mi i kveld og :sjarmor:

Tror det ja, kjenner frustrasjonen over styringssystemer bygger seg oppe her :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*løper ned og henter 1 1/2 liter med brus, sånn at jeg har noe å gjøre. Kjededrikking funker bra :sjarmor: Ehh, så lenge det er alkoholfritt da*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desverre er det det. En idé er å kjededrikke fun light saft, det blir noe billigere :wink:

Ja, da er jeg ferdig med å skrive foredraget mitt, har planlagt fremføring og alt sånn. Nå gjenstår det bare å lære seg det utenatt :ler:

Jaja, det tar vi i kveld. Jeg må ta ting i siste liten, sånn har jeg alltid vært. Desutten har jeg halvveis klisterhjerne.

Så lenge jeg får 5, er jeg fornøyd. Siden det er det jeg har i standpunkt mener jeg. Men hadde ikke vært så ille med en 6'r heller :sjarmor:

Ysj, vondt i magen i dag, angrer på alle dietorellene jeg fikk i meg i går :-?

Var deilig å trene, komme seg ut av huset.

Senere i kveld blir det boksen, jeg kjenner det på meg :ler:

Blir deilig å bli ferdig med eksamen. I morgen klokken 2 skal jeg feire med å ta sol :sjarmor: *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg ville bare legge igjen en liten hilsen til ei jente som alltid virker positiv. Håper du klarer å få bukt med demonene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...