Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er kjempesøt, Marianne!  :)  

Synes det er det beste at du viser at du bryr deg, enn at du prøver å si noe og egentlig ikke har peiling. DEt kan fort virke dumt-.. Men når du sier som du gjør, da blir jeg kjempeglad :)  

:sjenert:

Ønsker deg en god dag, jeg! :blomst_opp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emina, Mylian og Marianne: takker og bukker :)

Denne dagen har vært så merkelig, har vært i et strålende fantastisk godt humør - uten noen grunn. Må nesten le av meg selv.. :ler:

Stakkars de i klassen, må ha pratet hull i hodene på dem. Også var jeg i slosshumør :sjarmor:

Har nå bestemt meg for at jeg ikke vil begynne på ballettlinjen på Fagerborg likevel. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å trives der. Tror ikke jeg fvil ha godt av å komme i klasse med jenter som er like som meg: overopphengt i karkaterer, med høye mål, spiseforstyrrelser osv. Vet også at det er vanskelig å få venninner der, alt er bare konkurranse.

TRor jeg vil inn på musikk, dans og drama på Manglerud istede. Jeg har full mulighet til å bytte på valgene mine, får attest fra psykologen.

Skal snakke med rådgiver i morgen, så får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-a, i morgen kan jeg komme opp i muntlig eksamen.

Vet ikke helt om jeg håper på å komme opp.

JEg vil opp i muntlig eksamen, men ettersom vi kan komme opp både i morgen og mandag, vil jeg helst opp på mandag, i engelsk.

Resultat følger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

:blomst: Hei fisk, måtte bare se litt i dagboken din etter du var den første som skrev til meg :) Det var kjempe koselig.....

Håper du får en flott dag i morra, å tvi tvi med eksamens trekk. Syns dagboken din var skikkeli god å lese i :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt nick aniola'en min :wink:

Krysser fingrene mine for deg i dag, håper du kommer opp i hva du har lyst til!

Sitter her og gruer meg til jeg skal opp i muntlig i dag.. bare en og en halv time til :-? skikkelig uforberedt og med menssmerter. hehe..

Drømte om deg i natt jeg. at jeg tok bussen opp til oslo og overraska deg :)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, tenk om det hadde vært sant! *sukk* DEt hadde vært det beste som kunne skjedd omtrent.

Skal tenke masse på deg i dag, du klarer deg sikkert kjempefint.

Ja, som dere ser, har jeg byttet nick.. Aner ikke hvorfor jeg valgte "Fisk" av alle ting :ler:

Så nå er det Aniola-Fisken.

(Aniol betyr engel, men husker ikke på hvilket språk :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til aniola-fisken!

(stavet jeg navnet ditt riktig nå?)

Jeg tror du gjør klokt i og velge bort Fagerborg. Når du sliter selv blir det aldri bedre av at du oppsøker miljøet hvor problemet er stort.

Lykke til med både det og muntlig eksamen!

Og du.... takk for den gode støtten du gav i dagboka mi i forbindelse med den jævla hotelljobben igår! You are the best!

:dagensrose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Marianne :-) Du er ikke så rent lite god du heller :sjarmor:

Nå har jeg fått snakket med rådgiveren min, alt er klappet og klart. Sansynligvis begynner jeg på Manglerud, musikklinjen.

Ja, eksamen. Kom opp.. Samfunnnsfag. Faget er greit, men så fikk jeg om styringssystemer! Iiiiiiiik! Det er det eneste ved samfunnsfag jeg ikke liker :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til aniola-fisken!

(stavet jeg navnet ditt riktig nå?)

Jepp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eksamen. Kom opp.. Samfunnnsfag. Faget er greit, men så fikk jeg om styringssystemer! Iiiiiiiik! Det er det eneste ved samfunnsfag jeg ikke liker :-?

Akkurat det samme som meg da jeg gikk på ungdomsskolen. :-? Lykke til i allefall, det går sikkert bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Arkana :)

Motivasjonen er til stede, men finner liksom ikke det jeg leter etter av stoff.

Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er ikke lenge før motivasjonen forsvinner gitt :-?

Må du finne stoff som ikke står i bøkene da? Jeg synes kanskje det er litt mye forlangt av læreren da. Kanskje du skal ta en tur på biblioteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du finne stoff som ikke står i bøkene da? Jeg synes kanskje det er litt mye forlangt av læreren da. Kanskje du skal ta en tur på biblioteket?

Ja.. I boken står det nesten ingenting. Og problemstilling skal vi lage selv.

Min er: Hvorfor fungerer ikke et demokratisk styresystem i alle land?

Kanskje utrolig dumt og vanskelig, men likevel, får jeg det til, kan det bli bra, for det er jo et interessant tema.

Får se.. Akkurat nå er jeg veldig lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...