Gjest Emina Skrevet 6. juni 2004 #941 Skrevet 6. juni 2004 :hjerter2: Så bra at du har hatt det så fint! :D Nå ble jeg glad! Husket du å gi Mylian en klem fra meg? Ønsker deg en super uke,vennen God natt,søta
-Fisken- Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #943 Skrevet 6. juni 2004 Hm, ja, gjorde vel det, sier at en av klemmene jeg ga henne var fra deg Du skjønner, fikk ikke lest innlegget ditt før jeg kom hjem, internetten til Mylian var i dårlig humør. Takk, ønsker deg en strålende uke du også Vil tilbake til Mylian :-( Alt ble så enkelt, all mat ble i magen, jeg fikk i meg sunn mat, jeg nøt livet og måltidene. Men nå, nå som jeg har kommet hjem.. Nå er ikke ting fullt så enkelt lenger.
-Fisken- Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #944 Skrevet 6. juni 2004 JEG FÅR IKKE SOVE!!! :-x :evil: :-x
-Fisken- Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #945 Skrevet 6. juni 2004 *Tusler nok en gang til sengen i håp om å få sove*
-Fisken- Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #946 Skrevet 7. juni 2004 Fikk da sove til slutt. Men har sovet så altfor lite i natt :-? Nå sitter jeg her og spiser frokost, kornblanding med yoghurt, savner Mylian å spise sammen med.. Vi kan bruke nesten 1/2 time på litt kornblanding og yoghurt sammen Skal snart på skolen :-? Ysj. Orker ikke. Er så utrolig skolelei! Vi gjør jo ingenting, bare sitter der. Heldigvis bare to vanlige skoledager igjen. Kan komme opp til muntlig eksamen både på onsdag og mandag. Litt avveksling i alle fall
Gjest 1111 Skrevet 7. juni 2004 #947 Skrevet 7. juni 2004 Jeg er deg og passer på deg når du skal spise, du kan bare ikke se meg! Spisingen gikk mye bedre når vi var sammen, jeg er helt enig. men jeg håper virkelig at du kan ta med deg noe av det som skjedde i helgen og gjøre noe positivt utav det, tenk på hvor befriende det er å spise uten å måtte kaste opp etterpå, tenk hvor stolt jeg blir av deg når du spiser opp kornblandingen din! Jeg sitter her og savner deg jeg, hadde det så koselig i helgen. kokeboka ligger på pulten og jeg har nettopp vært gjennom den og sett på masse gode kaker.. rosiner, sjokolade, eggekrem, vaniljekrem, marengs.. himmelen. Håper denne dagen blir god for deg.
MarianneE Skrevet 7. juni 2004 #948 Skrevet 7. juni 2004 Fisk er ei jente så blid og glad, hun lokker ihvertfall frem smilet hos meg. *skulle liksom dikte mer, men hjernen klarte ikke mer* Fint og lese at du har hatt det bra hos Mylian, du fortjener alt godt, vennen! Føler liksom jeg må si noe om den maten din, men hva skal jeg si? Jeg aner ikke hvordan det, annet enn det du skriver i dagboka. Jeg har aldri hatt det slik, så det er vrient og skjønne hvordan det er. Men, jeg ønsker deg alt godt, for det fortjener du- glem ikke det!
Gjest Emina Skrevet 7. juni 2004 #949 Skrevet 7. juni 2004 Kjære søte Fisken min Du SKAL bli frisk! Vi kjemper sammen med deg,vettu Ble så glad da jeg leste om hvor fint du og Mylian hadde hatt det,dere er supre begge to! Og kjempe flinke! Jeg er så glad for at du er den du er! :dagensrose: Og takk for all hjelp og støtte,det hjelper masse :D Glad i deg Mange fra Emina. Håper du har en kjempe fin dag!
-Fisken- Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #950 Skrevet 7. juni 2004 Tusen takk for hilsner Mylian: nå tørr jeg ikke kaste opp, hvis du hele tiden er her, vil jo ikke kaste opp foran deg! :o (Jippi ) Dvs at Fisk må være flink. Du er kjempesøt, Marianne! Synes det er det beste at du viser at du bryr deg, enn at du prøver å si noe og egentlig ikke har peiling. DEt kan fort virke dumt-.. Men når du sier som du gjør, da blir jeg kjempeglad Ja, vi skal bli friske, Emina, det skal Mylian og. Jeg vet vi klarer det. Men jeg merker at jeg fortsatt sliter. Tok ikke med meg matpakke på skolen,så bestemte meg får å kjøpe en 0,1 % fett yoghurt med musli og noen druer, men sa hadde de den ikke! Nedtur. Det var det eneste jeg kunne kjøpe på Rimi som var mettende, men likevel ikke innholdt altfor mange kalorier. Det endte med at jeg kjøpte en god morgen yoghurt med musli. Gud som jeg slet med den. 264 kalorier! :o Pluss et eple, altså 314 kcal. Til vanlig spiser jeg 3 knekkebrød og et eple; 200 kcal. Skjønner ikke hvorfor jeg slet med 100 kcal ekstra :-? Det er jo ingenting! I hvert fall ikke nå som jeg gjerne vil gå opp i vekt. JEg vil ikke se ut som et beinrangel når jeg skal gå i bikini. Gud, nei, huff, det er så grusomt å få sånne blikk..
Gjest 1111 Skrevet 7. juni 2004 #951 Skrevet 7. juni 2004 Tenk på at jeg er der hele tiden og ser strengt på deg Skjønner hvor vanskelig det kan være. de 100 ekstra kaloriene er vanskelig, sliter selv med akkurat det, og det hjelper ikke hvor mange ganger jeg forteller meg selv at det bare er 100.. de vil ikke gjøre noe forskjell uansett, men.. :trøste: Jeg vet du kan klare å legge på deg, du kan klare det.. du har styrken til det og viljen. men det er ikke enkelt og det tar tid. Superduperkjempeglad i deg!!!
Rio Skrevet 7. juni 2004 #952 Skrevet 7. juni 2004 heihopp, lenge siden sist.. bra at du hadde det kjekt i helgen da.. kanskje du skulle være oftere sammen med mylian, sånn at dere kunne hjelpe hverandre med å holde maten nede.. håper inderlig ikke dere pusher hverandre til å kaste opp.. :cry: jeg savner sommeren jeg.. været bestemte seg for å snu skikkelig og gi meg møkkvær men jeg er sikker på den kommer snart igjen.. gleder meg til 10.juli, er bare en mnd til det, da skal jeg til syden og bli brun skal du noe kjekt i sommer da fisken?
Gjest 1111 Skrevet 7. juni 2004 #953 Skrevet 7. juni 2004 håper inderlig ikke dere pusher hverandre til å kaste opp.. :cry: :fy: Ville aldri falt meg inn!
Gjest Primula Skrevet 7. juni 2004 #954 Skrevet 7. juni 2004 Dette er virkelig en koslig dagbok. Det er jo så mange hyggelige folk her inne som virkelig står på og støtter hverandre. Det synes jeg er flott! En klem til dere alle sammen.
Gjest Fighter Skrevet 7. juni 2004 #955 Skrevet 7. juni 2004 Hei Fisk! Stå på. Veien til å bli frisk fra sf er lang og hard, men når du endelig klarer å spise uten å kaste opp er det verdt hvert skritt på veien. Tenke at hvert måltid uten å kaste opp er en seier. Vær stolt av deg selv. Selv om det er vanskelig skal det gå bra. :klem2: - Optimist
Gjest Emina Skrevet 7. juni 2004 #956 Skrevet 7. juni 2004 Sorry,vennen..Datt ut av msn,jeg :-( Og den vil ikke logge på igjen :-? Glad i deg
-Fisken- Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #957 Skrevet 7. juni 2004 Sorry,vennen..Datt ut av msn,jeg :-( Og den vil ikke logge på igjen :-? Glad i deg Det går så bra så
-Fisken- Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #958 Skrevet 7. juni 2004 Rio, du er nydelig du :-) Det var koselig sagt av deg, Lucia Tusen takk, Optimist Betyr mye for meg! Ja, i dag har jeg vært filnk. Spist 5 måltider uten å kaste opp, i tillegg til en håndfull nøtter Men sliter nå. Føler at jeg har lagt på meg, at lårene gnisser inntil hverandre :-? Men jeg vet jo at jeg ikke går opp på så kort tid. Vet ikke om jeg klarer å få i meg like mye i morgen, men kanskje i overimorgen. Har ikke trent i dag heller, er ikke helt i form. SLapp og vondt i hodet.. Men i morgen skal jeg trene aerobic i 1 time og kong fu/thai chi (aldri prøvd før, blir spennende!) i 75 minutter. Det blir deilig Skal snart prøve å legge meg, har sovet altfor lite i det siste. Fy Fisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå