Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kveld Fisk.

Ville bare stikke innom for å ønske deg det..

Altså en god kveld

:wink:

Klem fra lille mor

Skrevet

:kose:

God natt, sov godt.

Skrevet

Emina: ja, har hatt en ganske fin dag :) referat kommer etterpå.

Lille mor: så koselig at du stakk innom :)

Middie: natta til deg og :kose:

I dag så vi på Elling på skolen. Den er kjempesøt, men ikke så supergøy når man har sett den før. Men, men, bedre enn undervisning :sjarmor:

Dro hjem, satt meg ned på verandaen med dataen og slappet av.

Litt senere var det klart for TRENING! :-) Hamret løs på bokseputen i litt over 1/2 time. Så løp jeg opp og ned trappene i huset (har tre etasjer) 7 ganger, danset litt, tok masse styrke og tøyde ut. Tilsammen trente jeg i ca. 1 1/2-2 timer. Herlig :-)

Mamma og jeg bestemte oss for å dra på kino, etter at vi spiste en herlig middag bestående av torsk i tomatsaus med masse grønnsaker i.

Vi har alltid en del problemer med å finne en film: jeg elsker action, thrillere og skumle dramaer, mamma liker søte og koselige (ofte kjedelige :-? ) filmer. Komedier liker vi begge, men de få som går hadde en av oss sett.

Vi endte opp med "School of Rock". Grusom film! Vi gikk etter ca. 30 min.. :-?

Skrevet

Herlig, fikk fri i to timer i dag :)

Begynte dagen med to norsktimer, hvor vi hadde 10 min friminutt i den første, 25 min friminutt i den andre. (jepp, har 45 min skoletimer).

Så var det det vanlige friminuttet fra 9.50-10.00. Var fem minutter på kunst og håndtverken, men siden jeg var ferdig med maleriet mitt, kunne jeg bare gå hjem. Må være tilbake til 12.00 :)

Så skal jeg ha en musikktime, hvor vi får vite standpunktkarakteren i musikk. Deretter skal jeg ha en fransktime. Uff, fransken er hard for tiden, i det faget har vi den eneste læreren som faktisk gidder å kjøre vanlige timer og underviser.. Blæh :-?

Etter skolen skal jeg til en venninne av meg før jeg skal trene:

Først aerobic fra 18.45-19.30

Deretter 60 min yoga fra 19.30-20.30

Så kick-boksing fra 20.30-21.45

Gleder meg til kick-boksingen, har aldri prøvd det før :-)

Skrevet

:oops: Takk.

Er bare så gira nå, føler at det er "Alt går lille mor`s vei stimen" akkurat nå.

Får jo nyte det så lenge det varer. :P

Skrevet

Glad på dine vegne jeg, Lille mor :)

Skrevet

Æææææ, nå må jeg snart tilbake på skolen :-?

Æsj og fysj, har utrolig lite lyst! *slemme skole*

Koser meg hjemme, jeg..

Sitter her med musikken min, en flaske vann og et eple. Det er jo så herlig.. Men neida, slemme skolen kaller :evil:

Skrevet

Hei!

Nå er det snart ferie, så da slipper du å tenke på skole mer. Hvor langt har du kommet forresten? Jeg antar det ikke er siste året siden du ikke har snakket om at du var russ i år?

Takk for tips om de nye ostepopsene, skal sprinte ned på Rimi nå straks (herrrlig med butikk rett ved siden av, skjønt da blir jo alle godtesug oppfylt, så kanskje ikke så bra som jeg trodde.... :oops: ). Jeg ser det er meldt regn i Oslo utover helga. Typisk når man har fri og liksom skal kose seg ute, og vi som hadde tenkt å gå fra Frognerseteren til Sognsvann også. :-( Jaja, det får bli en annen gang. :)

Skrevet

Koselig at du kommer inneom her, Arkana! :-)

Jeg er nok enda yngre :oops:

Begynner i 1. til høsten. Liten jeg :ler:

Ja ysj, nå som vi har så fint vær og! Skal til Kristiansand til helgen jeg da, og besøke Mylian. Får bare håpe være er fint der da, også at værvarslerene tar feil ang været her i OSlo. Jeg ELSKER dette været som er nå! :-)

Ja, kjekt med butikk rett i nærheten.

5 min unna her jeg bor, ligger det et kjøpesenter. Ikke værst :sjarmor:

Blir utrolig deilig å bli ferdig med skolen ja! Har ikke mye ordentlig skole for tiden heller, men alle er jo kjempeskoleleie. Nå er det bare 5 ordentlige skoledager igjen da :)

Håper jeg kommer inn på ballettlinjen.. Får jo ikke svar før 12.juli! Grr.. :evil:

Gjest Seleena
Skrevet

Du skal vere stolt av at du er så ung. Når du er 30 ønsker du å vere 16 igjen! ;) Truuuur eg då :ler:

Sant det irriterande å måtte gå ein heil sommar for å få vite kva du kjem inn på til hausten? Har angst for å ikkje komme inn på påbygg eg. :S

Finst det egen ballett-linje på vgs eller er det privatskule? Eg meinar eg har lese om ein slik skule. Eg trur du kjem inn! Det virkar som det bur mykje ambisjonar i deg!!!

Skrevet

Jada, nyter livet jeg :wink::ler:

Jepp, det finnes statens balletthøyskole og en egen ballettlinje på Fagerborg. du får studiekompetanse begge steder.

Det er Fagerborg jeg har søkt på.

Kommer jeg ikke inn der, blir det musikklinjen på Manglerud istede.

Skrevet

du kommer til å savne skolen når du er ferdig.. særlig u-skolen.. jeg gjør :( alt er så himla tilrettelagt for deg, du bare står opp, sitter der/gjør det du må, går hjem.. og så kommer den dagen da du virkelig må velge, og gjøre viktige ting.. nei huff, her sprer jeg død og fordervelse ;) jeg vil bare si at du må kose deg med skolen så lenge du kan.. og lykke til med opptaket..

Skrevet

Gleder meg virkelig til å bli voksen! :ler:

Skrevet

sliten :-?

Trent litt vel hardt de to siste dagene.

Deilig og da :)

Og siden jeg drar for å besøke Mylian i morgen, får jeg ikke trent i helgen, så måtte trene litt ekstra nå.

Skal sitte på en buss i 4 timer og 3 kvarter i morgen, og hjem på søndag i 5 timer og 15 min. Gleder meg! :ler:

Men det blir kjempekoselig å se Mylian igjen :)

I morgen skal vi løpe runden på skolen. Jeg må ikke, siden jeg ikke får gymkarakter, men gjør det likevel for treningens skyld.

Runden er mellom 2,5-3 km, så det er jo ikke så langt.

Håper i hvert fall at jeg forbedrer tiden min fra før jul.

Nei, jeg er nødt til å legge meg snart, sliter litt vel mye med å holde meg våken på skolen :sjarmor:

Skal legge meg. Snart.

Skrevet

Nå MÅ jeg legge meg. Sov Fisk, SOV!!!

Skrevet

:hjerte: :hjerte:

Gleder meg til du kommer!!!

Tenkte jeg skulle dra på butikken og handle non stop melkesjokolade jeg :tunge1:

Skrevet

Nam :-) (håper du kjøper litt pepsi max også :ler: )

Skrevet

Nam :-) (håper du kjøper litt pepsi max også :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...