Gjest 1111 Skrevet 25. mai 2004 #861 Skrevet 25. mai 2004 Håper du kommer til å droppe den treningen, kroppen din har godt av hvile, spesielt hvis du holder på å bli syk. Du er en helt herlig jente og du betyr masse for meg, bare så du vet det!
Midnattsol Skrevet 25. mai 2004 #863 Skrevet 25. mai 2004 Du er kjempeflink, jeg blir helt imponert over deg når jeg leser hva du skriver. Stå på videre, dette klarer du. Du er en sterk og veldig flink jente! Leste at du skal få deg hund. Gratulerer! Det er masse arbeid men også så veldig mye kos. Har du tenkt på noen raser? Vi har som nevnt Kooikerhund, en nydelig rase. Vil du ha liten, middels eller stor hund? Noe spesielt du vil bruke den til? Langhåra eller korthåra? Lykke til med rasevalg. Blir spennende å følge med videre.
-Fisken- Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #864 Skrevet 25. mai 2004 Tusen takk, Middie Sendte deg nettopp en pm. Det har ikke gått så bra med maten i dag.. :-( Men i morgen, da skal det gå bra. Det skal gå supert. Orker ikke å bli syk igjen nå :-? Må bli frisk! Skal besøke Lilleputt om 10 dager! Gleder meg
-Fisken- Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #865 Skrevet 25. mai 2004 Æææ, får ikke sove :-? må opp om 6 1/2 time. Ysj og fysj!
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #866 Skrevet 26. mai 2004 God morgen lillevenn.. Håper du føler deg bedre i dag...
-Fisken- Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #867 Skrevet 26. mai 2004 Hei, Tina Ja, føler meg heldigvis bedre i dag, gleder meg til å trene etterpå, har masser av energi! Og det til tross for at ejg ikke sovnet før halv to i natt. Merkelig. Burde ha vært stuptrøtt nå.. Men, men, greit for meg I dag hadde vi besøk av politi og et offer for trafikkulykke på skolen. Historiene de fortalte gikk utrolig inn på oss alle, 90 elever satt musestille og fascinert og hørte på i 1 1/2 klokketime. Flere begynte å grine.. Utrolig bra at de drar rundt på skoler sånn. Skal på biblioteket etterpå og låne noen hundebøker Må bestemme meg for rase snart, sånn at jeg kan få valpen i sommerferien. Gleder meg masse!
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mai 2004 #868 Skrevet 26. mai 2004 Skal du få deg vovve? Heldiggris... Hadde hund jeg også, fram til for fire år siden.. Hun fikk kreft og måtte avlives da hu var 10.. Har ikke klart og skaffe meg en ny. Savner henne enda.. Gled deg til mange år med kos og hærlige stunder sammen med den firbente.. Bedre venn kan du aldri få..
Gjest Emina Skrevet 26. mai 2004 #869 Skrevet 26. mai 2004 Hei snuppa Fant du noen bra hundebøker? *nysgjerrig* Her har du en side om hunder Vet ikke om du har vært å lest der før.. De har blandt annet en rasevelger :-) Synes den var litt intressant,jeg Håper du har en fin kveld! :D Husk at jeg er glad i deg
marigull Skrevet 26. mai 2004 #870 Skrevet 26. mai 2004 Hei Fisk. Lenge siden nå. Har hatt så mye å gjøre i det siste :-? Så morro at du skal få deg hund da!!! Du får ha en god helg!
-Fisken- Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #871 Skrevet 26. mai 2004 Emina: fant masse av bøker ja, har ikke fått tid til å bla så mye i dem, var sammen med en venn av meg i hele kveld. Har vært inne på siden du skrev om, ellers takk Hei Marigull! Koselig å høre fra deg igjen. Håper tiden fremover ikke blir så hektisk for deg da Det spennende i dag, blir å se når Fisk faktisk får lagt seg. Nå er kloken halv tolv, jeg må dusje, bla litt i hundebøker, ditten og datten. Pluss at ejg sikkert bruker over 30 min på å sovne. Morgendagen blir nok en interessant dag
-Fisken- Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #874 Skrevet 27. mai 2004 så koselig med hilsner Har nå bestemt meg for rase! Cavalier king charles spaniel. En helt utrolig herlig hund! Helt forelsket jeg. *sukk*
Gjest 1111 Skrevet 27. mai 2004 #875 Skrevet 27. mai 2004 Hei vennen Har litt problemer med msn igjen, så ignorer deg gjør jeg ikke Håper du har en fin dag, du også *smask*
-Fisken- Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #876 Skrevet 27. mai 2004 Det går så bra vennen! Nå har mamma begynt å bli kjip :-? Nei, en hund er så store forpliktelser, bla bla bla. Vi må vente til du begynner på vidregående til høsten, og så hvor travelt du får det da. Bla bla bla. Nei, skal mase til jeg får lov til å få hund i sommerferien Mase er noe jeg kan. JEG VIL HA HUND!
Midnattsol Skrevet 27. mai 2004 #877 Skrevet 27. mai 2004 Hm, var det ikke avklart at du skulle få da? Godt valg av rase forresten. Nydelig hund!
-Fisken- Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #878 Skrevet 27. mai 2004 Det var egentlig det, men mamma begynte plutseilg å angre seg. Påstod at vi kom til å bli så bundet, bla bla bla. Men med en gang jeg får henne med på å se på valpen, da smelter hun helt, og hjertet hennes er kjøpt
-Fisken- Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #880 Skrevet 28. mai 2004 Mornings til deg og, snuppelure Er vel litt mer midt på dagen nå da. HAr du vært på skolen i dag du da? Digger skoledagene for tiden. Gjør så og si INGENTING! Herlig Gymlæreren vår var på sykkeltur med 9nde klasse, så vi fik kfri de to siste timene. Trente på sport og mosjon istede jeg. Guri så hardt jeg trente! På 45 min forbrente jeg mer enn 700 kcal på moonwalk.. Også trente jeg styrke etterpå. Har god samvittighet nå da Skal trene i morgen og tror jeg, for på søndag er treningssenteret stengt pga pinsen. Helt herlig med langhelg nå da! Skal på en danseforestilling etterpå, gleder meg Elsker å se på dans/ballett. Også om 7 dager på denne tiden, sitter jeg på en buss.. Til Kristiansand! Det blir så utrolig herlig.. Ikke minst å møte Mylian igjen. (litt uvant å ikke skrive Lilleputt ) Husker ikke hvordan Kristiansand ser ut engang jeg, er så utrolig lenge siden jeg var der, men Mylian sier det er en liten by. Sikkert ganske annerledes enn Oslo Nå skal jeg trappe opp med fontexen. Det blir nok bra Kjenner virkningen godt allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå