Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får vondt inni meg å høre at du har det vondt :( ikke glem jeg er her hvis du vil snakke med meg, jeg er veldig glad i deg vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 9 dager til jeg skal gi deg en skikkelig klem. håper denne dagen blir bedre for deg - det fortjener du. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fisk.

Hvordan har du det i dag da? Sender over varme tanker til deg for sikkerhets skyld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven: Å ja, merkelig, det har jeg aldri tenkt på før :wink:

Lilleputt, Marigull, Eplegrønn og Emina: dere er så gode.. Tusen takk for koselige hilsner :)

Har kommet meg gjennom dagen, klarte å fullføre skoledagen. Det er i alle fall noe. Har fått ting litt mer på avstand etter en natt så og si uten søvn. Rart hvordan tanker dunker ekstra sterkt om natten og ødelegger nattesøvnen :-?

Nå må jeg øve til historieprøve. DEt er ikke det aller enkleste, når tankene stadig flykter fra boken og på andre, vonde ting.

Men, jeg må. Skal få bra på denne prøven, skal på et bra vitnemål.

Fikk i dag vite at jeg får 6 i norsk skriftlig og 5 i bokmål på kortet. Had situasjonen vært en annen, ville jeg blitt kjempeglad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD'n til Don McLean er en av de herligste jeg har hørt noen gang.

Musikk man blir litt trist av, men likevel glad.. :)

Nå føles ikke livet så tungt lenger.

Takk, Don McLean :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har fått ting litt på avstand da. Du får ha lykke til med Historie prøven i morgen. Det går nok bra!!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen :)

Sitter nå og koser meg med en kopp te, må ha en liten pause fra lesingen.

Blir rimlig lei av å lese om okkupasjon av forskjellige land etter 2.verdenskrig, Kina, Nord og Sør ditt og datt, midtøsten og gudene vet hva.

Men, men, i morgen er det overstått. Tror ikke jeg orker å lese så mye mer nå, har lest i ca 2 1/2 time, så det burde holde.

Superfornøyd med 5 hvis jeg får det, denne gangen.

ER så herlig å tenke på at der nærmer seg skoleslutt.. Skal bli deilig.

Er utrolig skolelei :-?

Også nærmer det seg besøk av Lilleputt :-)

Nå vil jeg bare bli gvitt pollenplager og forkjølelse, og få ordnet opp i et par ting.. Så blir alt bra. Håper jeg.

OGså venter jeg på virkningen av Fontex. Ser lyst på det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 8 dager igjen nå gullet :wink:

Vil bare sende deg noen lykke-til-hilsner gjennom dagboka di, du leste lenge, så dette klarer du fint :-)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dager! :-)

Tusen takk, TinaK, Lilleputt og Marigull.

Det gikk ganske greit, skrev 5 sider. Blir nok 5'r.

Fikk i dag vite at jeg får 5 i standpunkt i matte.

Hittil vet jeg:

Norsk skriftlig: 6

Nynorsk: 5

Matte: 5

Ser ikke så ille ut :) Men så er det fortsatt en del karakterer igjen da.

Snart kommer pappa, vi skal ut å spise på restaurant. Han skylder meg det fra bursdagen min, skulle egentlig ut å spise da, men så ble det liksom aldri tid.

Gleder meg jeg :)

Nå er det bare en vanlig skoledag på en stund igjen, for på fredag får vi vite hva vi kommer opp i i skriftlig eksamen. Kan komme opp i matte, engelsk og norsk. Vil ikke opp i matte! Uff, nei det blir i så fall grusomt.

Skal jo få en lesedag, men så er det helg og 17.mai, så tirsdagen blir lesedag, onsdag eksamen. (litt deilig da, så lang tid på å lese! :-) )

Torsdag og fredag er fri fra skolen..

Blir deilig. Er så utrolig skolelei nå.

Lurer på hva jeg skal gjøre på 17.mai jeg? Hm..

Finner nok på noe, alltid en eller annen fest man kan slenge seg på.

Skal i alle fall spise masse is! :tunge1: :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vet det er lenge siden jeg har vært her, men jeg har ikke glemt deg vet du. Fint at du så rosa i rosetråden. Du skulle hatt flere dusin av dem, selvfølgelig noen allergifrie sånn at de ikke er plagsomme, bare fine og lukter godt. :wink:

Så kos at Lilleputt kommer på besøk. Det blir nok kjempefint. :-)

En STOR GOD klem til deg. Stå på, vennen. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Middie :-)

Nettopp kommet hjem.

Pappa og jeg har vært ute og spist på kinesisk restaurant, også gikk vi innom kjøpesenteret ved siden av, hvor jeg fikk et par sko :hoppe:

Deretter møtte jeg mamma, vi skulle ut å handle litt. Var innom fire butikker før vi fant smør :o

Har endelig fått kjøpt skriver også, den forrige var ødelagt.

Nå skal jeg kose meg med å kjøre ut masse som ligger på dataen og venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisk...

Så flink du er på skolen!!! Hørtes korslig ut med middag på kina restaurant da. (Spiste fiskeboller i hvit saus i dag jeg... ikke akkurat spennende) :ler:

Du får ha en god kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...