Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Hei Emina :)

Deilig vær i dag da, i alle fall for en liten stund. Bedre enn ikkeno :-)

Følte meg skikkelig dårlig da jeg våknet i dag, pollen er noe herk. Skikkelig kløing i øynene, supertett nese, men værst av alt; drit vondt i hodet :-? Klarte heldigvis å holde meg på skolen. Neste uke blir standpunktkarakterene i skriftlig satt, og uken etter der igjen er det skriftlig eksamen, nå går det slag i slag fremover.

Har gått en lang tur med venninnen min, også vært på smart-club idag. Deilig :)

Emina: hva mener du om fargen på nypeteen? :wink:

Sommersangen er herlig :)

Hørte på den i sta jeg og.

Fikk ikke snakket med N.. Han var ikke ferdig med det han måtte gjøre før litt på elleve. Han sendte melding og skrev at han kom da, men svarte at hvis han syntes det ble for sent, trengte han ikke komme, jeg vet hvor mye søvn han trenger.

Så skal møte han etterpå.. blir deilig å få det ut. Er litt redd for at han tror at jeg skal slå opp, og at han kanskje gjør det først sånn at han slipper å høre det jeg skal si. Men det har jo ikke noe med det å gjøre i det hele tatt, er jo så utrolig glad i han! :hjerte: Men sånn som det er nå, funker det ikke. Jeg blir deppa av å se hvor vondt han har det og..

Så får bare be han holde kjeft, sånn at jeg får sagt det jeg skal si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så får bare be han holde kjeft, sånn at jeg får sagt det jeg skal si

Hørtes ut som en god Ide :idesmil::ler:

Lykke til Fisk.

God Kveld. Håper du har det bra!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holdt kjeft, og bra var det, for nå er alt supert! :-)

Nå er jeg lykkelig og forelsket igjen :)

Så deilig det er å være tvers gjennom glad..

Og å ha fått ut alt det vonde jeg ville snakke om.

Håper bare han får det bedre og, for jeg er så redd for han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til den beste fisken i verden!

Godt å høre at du er lykkelig og at ting har ordnet seg! Du fortjener tvers igjennom lykke! Hold på deg!

Allergi er kjipe greier, sliter med det selv og vet hvordan det er.. Men man må bare pleie seg selv og gjøre det beste utav det og nyte våren tross alt!

Ha en god uke!

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuuuuu... fiiiiiisk... skal du no helga etter 17.mai?

:hoppe:

*løpe å sjekke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Fisk.

Så bra det løste seg med kjæresten din da!! Glad på dine veine, da kan du jo slappe av litt. God kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleputt: Har ingen planer nei :wink:

Kommer du til Oslo da? *håpe* Det hade jo vært strålende da! :-)

I dag er jeg helt ødelagt av pollen. Skikkelig supertett, enda verre enn i går. Bihulene er helt tette også.

Selvfølgelig hadde vi to-timers franskstil i dag og, men heldigvis gikk det greit.

Alt funka sånn nogenlunde til siste time. Da klarte jeg ikke mer, fikk pusteproblemer og begynte å gispe etter luft. Måtte bare dra hjem jeg. Hjalp litt å ta nesespray, ellers var det å bare å legge seg ned i sengen.

Skal til legen i morgen å få noen andre medisiner, de allergitablettene jeg har er ikke nok.

Får håpe det blir bedre i alle fall, er så slitsomt å være så tett.

Var å trente likevel i sta, klarte ikke la være. Burde kanskje ikke ha gjort det, er ganske dårlig, men det kriblet i hele kroppen.

Nettopp snakket lenge med en venninne av meg som sliter med å slå opp med kjæresten.. :veldigsur: Stakar.

Sitter og ser på C.S.I, drikker nypete og brus :-) Deilig.

Har til og med fått gjort en del lekser i dag. Litt stolt, ehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1111

Du ser også på C.S.I nå? jeg og :-) god bedring vennen, håper virkelig du klarer å sparke allergimonsteret ut av kroppen, allergi er virkelig noe herk. (og du, :fy: forsiktig med treningen!)

Såå over til de gooooode nyhetene; jeg kommer til oslo! :hoppe: håper bare du vil være sammen med meg litt da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil jeg det! :-)

Gleder meg skikkelig jeg. Kanskje vi kunne dra å se "Den som frykter ulven" da?

Jepp, nettopp tatt på meg boksehanskene for å slå litt på allergien.

Takk MArigull.. Om det har ordnet seg, vet jeg ikke, men jeg har i alle fall fått ut det jeg hadde på hjertet, så sånn sett følet jeg meg mye bedre. Trenger ikke gå å grue meg til den samtalen vi måtte ha lenger.

F¨år se hvordan det går, jeg er jo så utorlig glad i han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REM - everybody hurts

When the day is long and the night, the night is yours alone,

When you're sure you've had enough of this life, well hang on

Don't let yourself go, everybody cries and everybody hurts sometimes

Sometimes everything is wrong. Now it's time to sing along

When your day is night alone, (hold on, hold on)

If you feel like letting go, (hold on)

When you think you've had too much of this life, well hang on

'Cause everybody hurts. Take comfort in your friends

Everybody hurts. Don't throw your hand. Oh, no. Don't throw your hand

If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone

If you're on your own in this life, the days and nights are long,

When you think you've had too much of this life to hang on

Well, everybody hurts sometimes,

Everybody cries. And everybody hurts sometimes

And everybody hurts sometimes. So, hold on, hold on

Hold on, hold on, hold on, hold on, hold on, hold on

Everybody hurts. You are not alone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom teksten til denne sangen og oppdaget hvor lik den egentlig er Good Charlotte's "Hold On".

Nydlige sanger begge to.. Liker veldig godt Blink 182's "stay together for the kids".

I dag er jeg enda verre enn i går, hadde problemer med å sitte oppreist på stolen min på skolen, var bare å tusle hjemover.

Skal til legen nå hvert øyeblikk, så får nok avslutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1111

"Everybody Hurts" er en nyyydelig sang. var å gikk en tur her for noen dager siden og hadde den sangen med meg på discman.. :oops:

God bedring vennen, liker ikke å høre at du er syk. jeg skal komme opp til deg snart, ta med meg karameller til deg slik at du blir frisk :-) lykke til hos legen.

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk vennen.. Du er så herlig du :-)

Var hos legen ja. DEt eneste jeg fikk, var en nesespray, og beskjed om å huske å ta øyedråpene mine. Tror egentlig jeg har fått en kraftig forkjølelse ved siden av allergien. Skal bli frisk nå, har ikke tid eller tolmodighet til å være syk :ler:

Uff, får ikke sett N før til helgen, savner han sånn :-( HAr ikke sett han siden mandag, og da bare en halvtime sammen med mange andre.

Jaja. Alt er jo ikke positivt med forelskelse heller.

Skal snart opp på skolen å snakke med gymlæreren min om gymkarakteren. Har vært så mye borte at han egentlig ikke har grunnlag.. Hm, håper det går bra da.

I morgen er begravelsen. Mamma sa at jeg ikke trengte å være med, men jeg vil, i respekt til familien.

Nå kom en venn av meg, så må gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til du kommer, Lilleputt! Ta med masser av de karamellene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emina: :kysse:

Skal som sagt i begravelse i morgen.

Jeg prøver å se for meg ansiktet hans. Mammas fetter.

DEt er veldig uklart, men jeg husker stemmen. En dyp, beroligende stemme. En stemme man føler seg trygg av.

Jeg ser for meg den nydelige, lille jenta hans.. Lange, lyse krøller. Store øyne. Øyne fylt av sorg. Hun har opplevd så utrolig mye i løpet av sine 9 år.. En mor som er narkoman, dama er nærmest gal, rettsak pga en mor og far som begge hun skal bo hos dem.

Heldigvis vant faren.

Heldigvis?

HAn er ikke mer.. Hun står alene - moren er på en måte ikke virkelig for henne.

Men betemoren hennes, bestemors søster, er en nydelig dame med ben i nesen. Heldigvis var og er hun og den lille jenta naboer.

Nå bor hun hos tanten og onkelen sin. Men problemer blir det. Moren vil ha henne tilbake, det blir ny rettsak. Hvor mye skal en 9-åring oppleve?

Alt dette få år etter at hun mistet farfaren hun var så glad i.

Hun har bestemt alt til begravelsen. Sangene som skal synges, hvordan sangheftene skal se ut. - Det skal være de samme sangene som vi sang i farfars begravelse, sa hun.

Denne jenta har virkelig blitt fort voksen.

Jeg gruer meg til å se all sorgen i morgen.

Han er borte, kommer aldri tilbake. Men han var, og vil alltid være, elsket av mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1111

Lykke til i morgen :klem:

Tenkte jeg skulle si deg en godnyhet; det er 100% sikkert at jeg kommer til oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...