Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :vinke:

bare lille Erica som lusker rundt i dagbøkene igjen.. :P

Endelig har jeg fått oppdatert meg i dagboka di igjen. Lenge siden jeg har vært her nå... :oops: håper jeg er tilgitt :wink:

Ble så glad når jeg leste at du har fått deg kjæreste :) Det fortjente du!

Jeg håper det går bra med deg. Ikke slit deg helt ut :klem:

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille lykkelige venn :vinke: vil du komme hit og spise skinkesnurrer med meg? :-) ingen vil dele med meg! snufs.. kjedelig å spise alene. glad i deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, nam! :-)

Skinkesnurrer høres herlig ut :)

HAdde en kjempefin time hos pyskologen i dag. SKal nå ganske sikkert begynne på fontex. Skal til legen på mandag å få resept. Men psykologen og jeg ble enige om at om ting virket som de gikk bedre, skulle jeg utsette de en uke. Jeg er nemlig utrolig motivert til å slenge slemme Bulemius bort for godt. Klarte å motkjempe han en gang i går også.

DEt som er kjipt med Fontex, er at man kan miste sexlysten :-? Så får se om jeg klarer å slutte på egen hånd :ler:

Og ellers? Jo, strålende :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det går fremover da Fisk.. STÅ PÅ! Bare innom for å ønske deg en god kveld og høre hvordan du har det! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sant så sant :ler:

Jeg merker virkelig at det går fremover. JEg har alltid en diskusjon i hodet mitt før jeg kaster opp. Hvorfor skal jeg det? Hva vinner jeg på det? Jeg ser for meg to stemmer. Den ene er lille engle-Fisken, den andre er djevel-Fisken. (tenker meg djevelen fra "the passion of the christ" der man ikke vet om det er mann eller dame.)

Det hender nå at engle-Fisken vinner, mye oftere enn før. Engle-Fisken er i ferd med å bli en sterk og selvstendig Fisk. Stå på, engle-Fisken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balenciaga

Stikker innom igjen for å se hvordan det går. Etter avataren din å dømme må englefisken vinne. Den velger det som er riktig og steker djevlefisken i toastjernet på høy varme slik at den brenner opp.

Stå på, Fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære gode fisken,

så godt å høre at det foregår en tankediskusjon foran hver gang nå - du er sterk og modig vennen, og dette kommer du til å klare!

Ikke tenk så mye på eventuelle bivirkninger av fontex'en, det er ikke sikkert de inntreffer og om de kan hjelpe deg til å jage det store stygge b-trollet ut av livet ditt, kan det jo være verdt et forsøk. Og skulle det bringe mer vondt enn godt med seg, er det jo alltids bare til å slutte!

Ha en god torsdag kjære vakre deg!

stor klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heya Englefisken! :hjerte:

Prøvde å snakke til deg på msn, men så røyk jeg ut med en gang. :klø: Begynner å bli lei av alt elektronisk!!

Godt du har begynt å diskutere med deg selv, sånn som jeg også gjør for tiden. Har en evig diskusjon i hodet mitt :P

Ha en fin torsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Lilja og Lilleputt, dere er nydelige! :-)

Nå har jeg igjen fått hodepine. Skjønner ikke hva det er med meg :-( Får ikke dratt på trening i dag, kommer til å bli drept av trenerene mine for det, men jeg kan jo ikke noe for det.

Får bare holde sengen å håpe på å bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Englefisken seiret? Gratulerer, min englecenedra kommer nok aldri til å vinne over den slemme late dovne djevelcenedra...

Og god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...