Gjest Moonshadow Skrevet 20. april 2004 #641 Del Skrevet 20. april 2004 Hvordan har du det? Håper du har det bra med din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 20. april 2004 #642 Del Skrevet 20. april 2004 Hei! bare lille Erica som lusker rundt i dagbøkene igjen.. Endelig har jeg fått oppdatert meg i dagboka di igjen. Lenge siden jeg har vært her nå... :oops: håper jeg er tilgitt Ble så glad når jeg leste at du har fått deg kjæreste Det fortjente du! Jeg håper det går bra med deg. Ikke slit deg helt ut Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 20. april 2004 #643 Del Skrevet 20. april 2004 Hei lille lykkelige venn vil du komme hit og spise skinkesnurrer med meg? :-) ingen vil dele med meg! snufs.. kjedelig å spise alene. glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. april 2004 Forfatter #644 Del Skrevet 20. april 2004 Å ja, nam! :-) Skinkesnurrer høres herlig ut HAdde en kjempefin time hos pyskologen i dag. SKal nå ganske sikkert begynne på fontex. Skal til legen på mandag å få resept. Men psykologen og jeg ble enige om at om ting virket som de gikk bedre, skulle jeg utsette de en uke. Jeg er nemlig utrolig motivert til å slenge slemme Bulemius bort for godt. Klarte å motkjempe han en gang i går også. DEt som er kjipt med Fontex, er at man kan miste sexlysten :-? Så får se om jeg klarer å slutte på egen hånd Og ellers? Jo, strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. april 2004 #645 Del Skrevet 20. april 2004 Pfft, er du nyforelska så er vel ikke DET noen problem, Fontex eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 20. april 2004 #646 Del Skrevet 20. april 2004 Så flott at det går fremover da Fisk.. STÅ PÅ! Bare innom for å ønske deg en god kveld og høre hvordan du har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 20. april 2004 #647 Del Skrevet 20. april 2004 Så godt at du klarer å kjempe imot! *stolt over deg* Og sexlysten blir vel neppe noe problem Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. april 2004 #648 Del Skrevet 21. april 2004 God morgen Håper du får en fin dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. april 2004 Forfatter #649 Del Skrevet 21. april 2004 Så sant så sant Jeg merker virkelig at det går fremover. JEg har alltid en diskusjon i hodet mitt før jeg kaster opp. Hvorfor skal jeg det? Hva vinner jeg på det? Jeg ser for meg to stemmer. Den ene er lille engle-Fisken, den andre er djevel-Fisken. (tenker meg djevelen fra "the passion of the christ" der man ikke vet om det er mann eller dame.) Det hender nå at engle-Fisken vinner, mye oftere enn før. Engle-Fisken er i ferd med å bli en sterk og selvstendig Fisk. Stå på, engle-Fisken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 21. april 2004 #650 Del Skrevet 21. april 2004 *heier på engle-fisken* Så godt å høre at engle-fisken stadig vinner :-) Mange klemmer fra Emina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. april 2004 Forfatter #651 Del Skrevet 21. april 2004 Takker, takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 21. april 2004 #652 Del Skrevet 21. april 2004 Stikker innom igjen for å se hvordan det går. Etter avataren din å dømme må englefisken vinne. Den velger det som er riktig og steker djevlefisken i toastjernet på høy varme slik at den brenner opp. Stå på, Fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. april 2004 Forfatter #653 Del Skrevet 22. april 2004 Tusen takk.. DEt var hyggelig sagt Burn, BURN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 22. april 2004 #654 Del Skrevet 22. april 2004 Kjære gode fisken, så godt å høre at det foregår en tankediskusjon foran hver gang nå - du er sterk og modig vennen, og dette kommer du til å klare! Ikke tenk så mye på eventuelle bivirkninger av fontex'en, det er ikke sikkert de inntreffer og om de kan hjelpe deg til å jage det store stygge b-trollet ut av livet ditt, kan det jo være verdt et forsøk. Og skulle det bringe mer vondt enn godt med seg, er det jo alltids bare til å slutte! Ha en god torsdag kjære vakre deg! stor klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 22. april 2004 #655 Del Skrevet 22. april 2004 Heya Englefisken! Prøvde å snakke til deg på msn, men så røyk jeg ut med en gang. :klø: Begynner å bli lei av alt elektronisk!! Godt du har begynt å diskutere med deg selv, sånn som jeg også gjør for tiden. Har en evig diskusjon i hodet mitt Ha en fin torsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. april 2004 Forfatter #656 Del Skrevet 22. april 2004 Tusen takk, Lilja og Lilleputt, dere er nydelige! :-) Nå har jeg igjen fått hodepine. Skjønner ikke hva det er med meg :-( Får ikke dratt på trening i dag, kommer til å bli drept av trenerene mine for det, men jeg kan jo ikke noe for det. Får bare holde sengen å håpe på å bli bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 22. april 2004 #657 Del Skrevet 22. april 2004 Vil gi deg en godbedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. april 2004 Forfatter #658 Del Skrevet 22. april 2004 Takk Stygge, slemme hode! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 22. april 2004 #659 Del Skrevet 22. april 2004 Englefisken seiret? Gratulerer, min englecenedra kommer nok aldri til å vinne over den slemme late dovne djevelcenedra... Og god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 22. april 2004 #660 Del Skrevet 22. april 2004 God bedring fisk :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå