Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel :)

Det er en fyr som jeg har rota litt med før, bla. a på nyttårsaften. Han sa dagen etter at han ikke ville bli sammen med noen :-(

Men her om dagen fikk jeg en melding om at han hadde tenkt en del på meg i det siste, og om jeg ville leie film eller dra på kino med han. Vi leide film.. Og en film ble til tre. Vi var sammen i 10 timer.. Herregud så forelsket jeg er i han.

Jeg unnskylder det som skjedde på nyttårsaften og en gang senere også, fordi jeg vet han ikke har det lett. Men det skal jeg ikke skrive om her :)

Gleder meg supermasse, han kommer om noen minutter!

SAvner han utrolig, og så han i går..

Uff, jeg er sikkelig forelsket jeg.

Eller, det heter vel ikke akkurat uff :-)

Skrevet
:hjerter: Måtte smile når jeg leste det innlegget. Dette unner jeg det, virkelig. Kos deg. :-)
Skrevet

Gratulerer så masse... det var hyggelig lesning.. Du får nyte forelskelsen :hjerte:

Skrevet

Så koselig!

Gratulerer!!!!! :klem:

Lenge siden jeg var nyforelska, ja.....

*mimre*

Kos deg masse med kjæresten, Fisk!

Stor onsdagshilsen fra meg også!

:blomst:

Skrevet

Så koselig da Fisk! :-) Kos deg masse (regner vel med at det er akkurat det du gjør..) Deilig den følelsen når man er skikkelig forelsket. Mmmm :-)

Skrevet

Regner også med at det er det du gjør. Håper og tror det. Her er du i alle fall ikke. :wink:

*klem*

Skrevet

Har det helt supert! :-)

Rekker nesten ikke KG jeg gitt :sjarmor:

Skrevet

Hei Fisk.

Ville bare gratulere deg med kjæreste og nyt tiden som forelsket :D

Skrevet

Tusen takk :-)

Denne dagen er litt tom og trist, det er første dagen siden vi ble sammen at jeg ikke møter N.. :-(

Skal heldigvis være med han i morgen, og på lørdag. 8)

Gleder meg! Savner han.. Uff.

Om en uke er det NM i RS. Jeg husker ikke om at jeg har sagt at jeg har begynt å trene igjen, pga at troppen trengte en til.

Så nå er det masser av trening, ved siden av at jeg er sammen med N så og si all min fritid. Uff of uff. Blir deilig å bli feridig med den RS'n 100%.

Trening på søndag, tirsdag, onsdsag, torsdag, fredag og NM lørdag og søndag. Kommer til å være dau jeg!

Huff huff.

Blir utrolig digg å bli ferdig, får trøste meg med N imens :)

Skrevet

:hjerter: sånn er det å være nyforelsket... savner etter kort tid :-) Er det ikke deilig da?

Kos deg med treningen da Fisk :hoppe:

God Kveld

Skrevet

Mmmmmm, helt herlig :-)

Skrevet

God helg,vennen :klem:

Håper du koser deg masse og har det kjempe fint :blomst:

Mange klemmer fra Emina

Gjest Moonshadow
Skrevet

God helg :-)

Håper du har en koselig helg. :klem:

Skrevet

Tænk ju, guys! :-)

Skulle egentlig være med N i dag, men så måtte han se på film med gamleklassen, det var en som var komemt fra england som skulle dra i morgen tidelig. Buuuuuu :-(

Men har hatt en koselig dag i dag likevel :-)

Var først i byen med A, vi har det alltid så sinnsykt kult sammen. Er så og si alltid sammen for tiden, enten det, eller så snakker vi i telefonen. I går kom hun til meg halv ett etter å ha vært med kjæresten, for å overnatte. Etter byturen, dro jeg hjem en liten tur. Ikke spesielt artig, mamma var skikkelig stresset, hun skulle ha champagnelunsj klokken 16.00, hun var i full styr med mat og stressing. Spesielt det siste.

Sånne ting fikser virkelig ikke jeg, da forsvinner jeg rett opp på rommet mitt.

Nå er klokken over halv to, og de holder på ennå. Har nok gått med noen liter drikke der gitt..

Noen av de er så fulle at de nesten ikke står oppreist engang.

Jaja, var ikke lenge hjemme etter byturen, dro til en venninne som feiret bursdagen sin. Var der en stund med noen venninner, før vi tok t-banen til byen og gikk på kino. Kjempekoselig 8)

Kom desverre hjem litt for tidelig, klokken 00.00 var stemningen rimlig heftig her. VAr nesten redd for at taket skulle dette ned jeg, så ivrig de danset. Og jeg mener, 20 folk i slutten av 40-åra, er ikke de letteste heller. :ler:

Men, men, har fått ringt rundt til noen venninner og til N og klaget, så nå føler jeg meg litt bedre, hehe.

Ekke så kult å gå ned på kjøkkenet da, blir overfalt av folk som vil snakke. Vel, kan jo være morsomt nok å snakke med fulle folk, men det tar bare så jækla lang tid før de kommer til poenget. Jaja.

Gruer meg til uka, all den treningen :-?

Blir i god form da. PAsser jo bra, ettersom opptaksprøven til ballettlinjen på Fagerborg er mandagen etter NM.

Skrevet

God morgen vennen :klem:

Så koselig å høre at du har det så fint sammen med N!

Men du må passe deg med treningen da, så det ikke blir for mye for deg. trening er meningen at skal være gøy! (sier jeg... :sjenert:)

Hehe, blir litt støy og fulle folk når mamma har masse folk over også. som regel får jeg ikke sove før det blir morra :roll:

Ha en fin søndag jenta mi!

:P

Skrevet

Skulle gjerne trent litt mindre jeg, så jeg kunne vært mer sammen med N.. :) Men nå er det heldigvis bare én uke igjen, så er jeg ferdig. Blir jo gøy å være med i NM og! I alle fall når vi ligger an til å kunne vinne.

Var på turnparade i dag. Ganske kjedelig, det var hele klubben som var med (inkl alle de bitte små) og med hele famen som så på. Ganske kjedelig, men fin øvelse til NM.

Nettopp kost meg i badekaret, ryddet litt og vært litt rundt på nettet, nå venter jeg bare på at N skal bli ferdig med familiemiddagen.

Har egentlig lekser jeg burde gjort, men er ikke så veldig motivert til å begynne med dem nå. Tror jeg heller tar scooteren og kjører en tur på shell for å kjøpe lakerol :ler:

Skrevet

Hei Fisk.. du får ha lykke til med NM da... det høres jo spennende ut!

Er glad du har det fint sammen med N. :)

Fortsatt god helg :-D

Skrevet

Takk, takk, gleder meg til det ja :-)

Uff, savner N :-? Har ikke sett han helt siden fredag! Grrr..

Kjeeeeeeeeeeeeder meg. Blæ. Har lekser foran meg som jeg ikke klarer å konse om.

Kanskje jeg skal bake boller eller no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...