Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Jeg skal skal skal bli frisk!

Skal.

Orker ikke mer.

Blir så sliten.

Skal bli frisk.

Skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen hjertlig :)

Bulimi er noe jeg ikke unner noen. Ingen.

Men på en måte er det bedre nå som jeg har bulimi enn da jeg hadde anoreksi. Da jeg hadde anoreksi, var jeg alltid deppa, trakk meg inn i meg selv, trakk meg unna venner.

Nå, nå er jeg glad. Jeg har det bra. Jeg ville kalle meg lykkelig. Bulimien er bare en bi-ting, men desverre en stor bi-ting. Som kan få ekstreme konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Vet så godt hvordan du har det. Derfor kan jeg nesten sikkert si at jeg vet du bir frisk også..

Vil i allefall gi deg en stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balenciaga

Hei Fisk.

Trist å høre at du sliter med bulimi. Håper du kommer deg ut av det og blir frisk snart. Får du noen form for behandling?

Ha en fortsatt god påske.

Klem fra Balenciaga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig med hilsen :)

Joda, får behandling, går til psykolog. Føler at det hjelper, hun er veldig flink og forstår meg.

Har vært i en periode med bulemi før, men da kom jeg ut av det. (selv om det da gikk over til anoreksi. Har også hatt en periode hvor jeg var ganske frisk, så og si.)

Har hatt en fin kveld, vært på fest sammen med en venninne, og lagde oss nettopp brownies! :-)

Nami :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lille venn :hjerte:

Har ganske så gode nyheter til deg, opp i alt det triste med sf og sånn. ser du ikke har det så bra for tiden :-? men nå har du kanskje noe å se frem til?

Tanta mi var nede hos oss i påska, og hun inviterte meg til å komme oppover i mai, slik at jeg kan besøke deg :-) det er selvfølgelig bare hvis du vil møte meg, men muligheten er der!

Kos deg videre i påska vennen, kjempeglad i deg.

*knusemose*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra! :)

Nå ble jeg glad :-)

Gleder meg..

Har hatt en fin dag i dag, gått en lang tur sammen med en venninne. Herlig.

Har det kjempefint for tiden, og har vært så utrolig deilig å være uten mamma. Desverre kommer hun hjem dag..

Jeg og en av mine beste venninner har bodd i huset mitt de siste dagene alene, utrolig deilig. Vi har laget masse god mat, sett på film, ryddet og vasket.

Gruer meg egentlig til mamma kommer hjem etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisk.. !

Bare innom for å ønske deg en god kveld og takke for hilser i dagboka mi :-) Alltid hyggelig når du stikker innom en tur :rosasmil:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marigull :-)

Uff, så nettopp "the passion of the Christ". Fy faen så jævlig! Den filmen er det værste jeg har vært med på noen gang. UFf :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Takk for hilsen i boka mi :-)

Koser meg i dag jeg. Selv om det ikke er siste fridag for meg da. Går å venter på å starte opp med attføringstiltak så jeg er hjemme hver dag :P

Håper du har en fin kveld og har hatt en fin påske. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så nettopp "the passion of the Christ". Fy faen så jævlig! Den filmen er det værste jeg har vært med på noen gang. UFf :-?

Jeg har ikke sett den filmen enda, men har planer om og se den. Det har jo vært så mye snakk om den. Hva var det med den du ikke likte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett den filmen enda, men har planer om og se den. Det har jo vært så mye snakk om den. Hva var det med den du ikke likte da?

Jeg mente ikke at filmen var dårlig på noen måte :)

Det var bare helt jævlig å se all den torturen. DEt er 2 1/2 time med tortur av en person. Og du ser så og si ALT.

Jeg er ikke den som er spesielt pyse når det gjelder filmer, blir veldig sjeldent redd av skrekkfilmer, men denne..

Så motorsagmassakeren for litt siden, den var ekkel nok den, og den hadde 18 års grense. The passion of the christ derimot.. DEn var jævlig hele tiden. Grusom.. Å se en person bli torturert på en så pinfull og jævlig måte til døde.. Og den er det jo også bare 15 års grense på. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grøss... gruer meg nesten litt til å se den nå, men jeg er litt nysgjerrig på den også! Det blir vel til at jeg ser den :)

Men vi snakkes

natti,natt nå skal jeg ta meg en tur inn i drømmeland......snork..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Æsj! Jeg skal IKKE se den, det er helt sikkert. Det er absolutt ikke en Midnattsol-film. Tror jeg hadde svimt av i kinosalen.

Skal du på skolen i morgen eller er du så heldig at du har fri til onsdag? Hører noen har det. Jeg derimot må nok finne senga, for skal tiiidlig opp.

Natta, sov godt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff, ikke gjør det du.

Er så heldig at jeg har fri i morgen :-)

Og Fisken er så superglad at det ikke finnes ord for å beskrive det. Fisken har det toppetitopperssupert!

Fått meg kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...