-Fisken- Skrevet 2. april 2004 Forfatter #581 Skrevet 2. april 2004 Det er påske! Solen skinner, livet er herlig. Selvfølgelig er ikke alle dager like gode, men det kan jeg heller ikke forvente sånn med det første. Jeg er i alle fall ordentlig glad tvers igjennom for tiden, for første gang på lenge. Det er så herlig. Selv om bulimien er der, vet jeg at det er på vei til å snu. Jeg kjenner det på meg. Skal virkelig nyte påsken!
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #582 Skrevet 2. april 2004 Kjempe gøy å se at du har det så bra nå God helg lille venn
Gjest Emina Skrevet 3. april 2004 #583 Skrevet 3. april 2004 Ååå,jeg blir så glad når jeg hører at du har det så bra GOD PÅSKE
-Fisken- Skrevet 4. april 2004 Forfatter #584 Skrevet 4. april 2004 Takk, takk På fredag overnattet jeg hos en venninne. Vi gikk en lang og deilig tur, fikk oss en ordentlig snakk. Herlig. Farmoren og farfaren var kommet på besøk fra Sverige, så moren til venninnen min laget en herlig middag. Vi så på Idol, under hvert vårt pledd. Stakkars venninnen min var stuptrøtt, så etter at jeg hadde brukt all min energi på å holde henne våken, sovnet hun klokken 12. Det var etter at vi klarte å klippe hull i en dyne.. Vi fant en dyne hvor et skikkelig stygt trekk var sydd fast, og vi kunne ikke skjønne hvorfor noen hadde sydd fast et dynetrekk. Det fant vi ut da vi hadde sprettet opp den ene kortsiden og fjær sprutet ut.. I går var mamma og jeg på shopping i Sverige. Skikkelig koselig. Nå skal jeg snart trene, og blir nok en eller annen kino i kveld. Har fri nå i 1 1/2, herlig å tenke på
Midnattsol Skrevet 4. april 2004 #585 Skrevet 4. april 2004 Heldige du som har fri. Jeg må nok på jobb i morgen, tirsdag og onsdag til kl. 12, så har jeg fri jeg også. Regner med det blir stille kjedelige dager, men..får jo betalt for det da så det er trøsten. Beklager hvis jeg er lite innom her. Har jo som du vet fått en liten tass i hus, og han er som en liten baby. Krever masse oppmerksomhet, lek og nærhet. Han må følges med på for han biter over alt. Han sover mye også da, han er jo liten og trenger mye søvn. Send pm med mailadressen din om du vil se noen bilder. :-) Søndagsklem!
-Fisken- Skrevet 4. april 2004 Forfatter #586 Skrevet 4. april 2004 Det er virkelig noe spesielt med sånne søndagskoser, det må jeg si
marigull Skrevet 4. april 2004 #587 Skrevet 4. april 2004 Kjære Fisk.. Det er veldig hyggelig å lese at ting går i riktig retning for deg..Du er kjempe flink.. fortsett sånn! STÅ PÅ! Ønsker deg en riktig god påske!!
Fredslilja Skrevet 4. april 2004 #588 Skrevet 4. april 2004 Hei kjære gode fisken! Trist å høre at du sliter så mye med sykdom! Men utrolig bra å høre at du ikke kastet opp etter treningen den ene dagen! Kjempebra og sterkt gjort av vakre deg! Blir så glad når jeg hører det!! Stå på! Ha en utrolig fin påske! Varm klem fra lilja
-Fisken- Skrevet 5. april 2004 Forfatter #589 Skrevet 5. april 2004 MEn vet du hva Lilja, nå er jeg frisk som en fisk igjen! :-) Det er herlig det- :-). Nå skal jeg snart til byen med en venninne i det fine vårværet. Skal kjøpe meg stoff til å sy et skjørt, (lyst på et artig skjørt som ingen andre har, tenkte å sy på litt paletter og sånt) skal nok også shoppe litt klær, og det hele kommer noktil å bli avrundet med en cafétur. Senere i dag får jeg scooteren min! Kommer til å råne rundt i hele dag jeg
Gjest Emina Skrevet 5. april 2004 #591 Skrevet 5. april 2004 Bare innom for å si "hade" før jeg reiser på påskeferie Reiser ikke før i morgen,men jeg har enda ikke pakket.. Så jeg vet ikke om jeg kommer innom her noe mer i dag.. Ha en strålende påskeferie og kos deg masse! Klemmer fra Emina.
marigull Skrevet 5. april 2004 #592 Skrevet 5. april 2004 Så flink du er da, som syr egne klær. Det har jeg alltid drømt om å kunne gjøre også. ( men noen ting er det vel bare å stikke fingern i jorda og innse at man ikke burde drive med!) Fant du noe stoff til skjørtet da? Hvordan har du tenkt deg det? Fisk skrev:Senere i dag får jeg scooteren min! Kommer til å råne rundt i hele dag jeg Grattis med ny scooter da... lenge siden jeg har prøvd en sånn, men det er jo kjempe gøy
-Fisken- Skrevet 5. april 2004 Forfatter #593 Skrevet 5. april 2004 Tusen takk for koselig mail, Emina.. :-) Kos deg på påskeferie! Fikk ikke kjøpt noe stoff i dag.. :veldigsur: FAnt ikke noe som passet egentlig. Fant ut at det er mye smartere å sy av gamle t-shirter, de er det jo også strech i, så man slipper glideløs. Også er det bare å kjøpe et litt gjennomsiktig stoff som det er fullt av på invandrerbutikker, og ha over slik at det blir to lag. Det er stilig! Å, var så herlig å kjøre på scooteren i dag! Fikk den opp i 60, selv om den ikke er trimmet. Må kjøre ca 100 km for jeg kan trimme, hvis ikke kan motoren bli ødelagt. Gjett hva som skjedde! DEt er s¨å sinnsykt typisk.. :-? Hadde kjørt sykkelen hjem, altså ca 15-20 min. Alt gikk kjempefint. Deretter skulle jeg kjøre bort til en veninne, ca 2 min. Gikk fint. Så ville venninnen min gjerne sitte på. Det er jo ikke lov til å ha to på, men så vet jeg at politiet stort sett ser gjennom fingrene på det så lenge begge har hjelm. Vi kjørte ca 2 min før vi ble stoppet av politet. Fy søren så typisk! Heldigvis var de i godt humør, slapp bot på 1500 kr. Litt kjipt om jeg hadde fått det den første dagen jeg kjørte.. I morgen drar jeg opp til Bestemor på Lillehammer sammen med en venninne. Det blir koselig Skal være der til onsdag. DEretter skal jeg på hytta til en annen venninne til torsdag. Da drar jeg hjem og er alene hjemme til søndag. Skal kjøre så masse på scooteren min atte! :-) *glede seg* Men huff, jeg har ikke pakket ferdig, og jeg må opp klokken 8 i morgen.. :-? Huff!
Gjest Moonshadow Skrevet 5. april 2004 #594 Skrevet 5. april 2004 Ville bare ønske deg en god påske og god tur :klem2:
marigull Skrevet 7. april 2004 #596 Skrevet 7. april 2004 Tittei :-) God Påske! Lykke til med leting etter drømmejobben da
-Fisken- Skrevet 8. april 2004 Forfatter #600 Skrevet 8. april 2004 Tja, jo. På tirsdag dro vi opp til bestemor. Det er jo altid koselig Men ble litt dumt, bestemor trodde at jeg skulle være der hele uken, bare henne og meg, men jeg skulle jo bare være der en natt.. Huff, fikk så dårlig samvittighet. Tirsdagen ruslet jeg og venninnen som var med meg, i byen og på kjøpesenteret i Lillehammer, strandtorget. Hadde det så koselig, var på café og koste oss. Onsdag dro venninnen min med bussen ganske tidelig, hun skulle besøke en venninne som bodde i nærheten. Selv bakte jeg sjokoladekake, før mamma og jeg dro på Strandtorget. Der møtte vi noen venner av familien, som vi ble med på hytta til. (derfor kaken.) Hadde det kjempekoselig, spiste en herlig middag og spilte kort hele kvelden med masse smågodt til Men må si at det var veldig deilig å komme hjem. Fikk ryddet masse og vasket litt. Er så deilig å ha det ryddg når jeg er alene hjemme, er sjelden det er det når mor er hjemme. Høres kanskje litt rart ut, men jeg er den ryddige av oss :-) Har nettopp hatt besøk av to kompiser. De er så artige Han ene er kjæresten til hun som var med til Lillehammer. DE er virkelig søte sammen. I morgen skal jeg trene, også vil jeg på kino!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå