Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Kjære Fisk.

Trist å lese om spiseforstyrrelsene dine. Jeg håper den gode siden kommer krypende frem og viser sin styrke snart. Hvis det er noe må du bare si i fra!!! :trøste:

Godt å lese at du begynner å bli frisk igjen da.. :)

Du får ha en god søndag. Kos deg.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker.. Litt av en morgenfugl du, Marigull :)

Ønsker deg masse lykke til med både lesing og eksamen!

JEg skjønner ikke hvorfor jeg cåkner så tidelig for tiden.. :-? Har ikke sjangs til å sove lenge. KAn kanskje ha noe med at jeg er helt helt tett i hodet og bihulene og sår i halsen.

Ja ja, får mye ut av dagen da i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort i dag da?

Jeg har gått tur med en vofs vi hadde på besøk, trena 1,5 time, spist tortillas og skal snart på kino.

Søndagsklem. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middie: du er like stor tortilla-elsker som meg du! :-)

Hvilken kino så du?

I dag var jeg på sport og mosjon klokken 12, og fikk trent skikkelig. Er så deilig å kjenne at man presser seg til det ytterste.

Etter dro jeg hjem, hadde liksom satt av hele ettermiddagen til lekser. Fikk gjort noe i alle fall.

Klokken seks var jeg på en forestilling. Barneteater egentlig, men noen venner av meg spiller der, de hadde på en måte blandet en barneog litteldre teater. Storyen var om tre prinsesser, men innimellom kom det små sketcher spilt av de jeg kjenner. Helt sinnsykt morsomt! Litt revy-aktig.

Kom hjem og skulle liksom fortsette med lekser, men det gikk ikke så bra. Huff :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, den har jeg sett! :-)

Sinnsyk film. Genial historie.

Fikk gratisbilett dit jeg. En venn av meg sa han skulle på den, og da jeg spurte hvem han skulle se den med, og han ikke visste, sa jeg: ta meg, ta meg! og da han tilfeldigvis hadde fått to biletter med de beste plassene Coloseum til jul, fikk jeg være med :sjarmor:

I dag ahr jeg vært med sammen med en venninne, også vært på smart club. Bestilte pizza etterpå, fysj så vond den var :-?

Nei nå får jeg nok ta fatt på leksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, den var god :)

Nettopp vært på modellkurs, det var ganske greit. Fikk en del viktig informasjon.

Mamma skulle egentlig vært med, det hadde hun nok hatt godt av, hehe. Hun er superredd for skumle fotografer.

Jeg skjønner jo godt at hun er bekymret, men jeg har bein i nesa!

No one mess with me :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Så kult da :P

Jeg har stått modell for klær og undertøy for ett par år siden.. Det er drtitt kult å stå bak kamera :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisk..

Modellkurs hørtes jo morro ut da!!!

Min kusine gikk på det og hun fikk økt sin selvtillit mange hakk(og det trengte hun) Men tror nok jeg ville trivdes bedre bak enn foran kamera.

Men nok om det!!

Ønsker deg en god helg. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle, dere er så søte :-)

Har skjedd så mye i det siste, vært veldig mye sliten. Er fortsatt syk, utrolig tette bihuler og har sansynligvis fått en allergi mot no bjørkegreier. Har måttet gå på skolen hver dag, ettersom jeg har så mye fravær. Det sliter veldig å gå på skolen, gjøre lekser, trene og gjøre alt det der, mens man er syk. Men, men, jeg får bare håpe at jeg blir frisk snart. HAr en anelse om at jeg har bihulebetennelse, men har allerede hatt to antibiotikakurer denne våren, og hadde to i fjor vår. Legen vil ikke gi meg mer, det er sjangse for å bli motstandsdyktig mot antibiotika, og det er ikke akkurat kult.

Har nå fått oppleve en ekkel fotograf. DEt ligger en annonse om hjemmesiden min på en fotoside, og en fyr har tydeligvis funnet nr mitt. Han begynte å sende meldinger til meg (godag, sender profosjonelle fotografer meldinger om fotojobber??) Trodde først dette var noe seriøst, men begynte å lure da han ikke ville oppgi etternavn, ikke hadde studio (likte å ta bilder ute) og ville ta bilder av bar rygg. Bomben kom da han i går kveld sendte en melding hvor han skrev: jasså, du ligger å drar deg på sofaen du nå?

DEt er bare ekkelt :-? Kommer ikke til å svare på noen fler av hans meldinger nei.

Heldigvis har jeg kommet i kontakt med en veldig hyggelig og profosjonell¨fotograf, vi skal skrive kontrakt og sånt. Gleder meg!

Nå står en hel haug av lekser foran meg. Har god samvittighet, nettopp vært og trent hardt og lenge. I kveld vil jeg på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Finnes mange slue fotografer.. Eller, de kan vel ikke kalles fotografer, de driver vel kun med det i håp om å få se nakene jenter..usj..

Bra du har funnet en seriøs en da :-)

God bedrig forresten, håper du blir frisk snart. Det er tungt å gå rundt sånn der, det vet jeg alt om :-?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, bare vær forsiktig du.

Hvilken film så du? Hvis du kom deg på kino da.

God bedring. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den fotgrafen hørtes ut som en slesk. Bra du er våken og skeptisk :-)

God bedring!.

Jeg håper du blir frisk snart. Du har jo vært syk en liten evighet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godagen!

Så koselig at dere holder liv i dagboken min.

Syntes dagene bare flyr unna jeg! Visj, så er det en ny helg, visj så er det mandag. Både deilig og frustrerende.

Snart er det sommer! Rart å tenke på. Var så deilig i dag, fikk skikkelig vår/sommerfølelse. Jeg og en venninne satt ute og snakket i to studietimer i dag, og nå er jeg rød på den ene siden av ansiktet :ler:

Ellers er jeg litt stolt av meg selv. Etter trening i dag bestemte jeg meg for å ikke kaste opp da jeg kom hjem. Det har jeg heller ikke gjort. DEt er faktisk første gangen på lenge at jeg ikke har gjort det når jeg kommer hjem sånn fra et sted.

Det hjelper virkelig å gå til hun psykologen jeg går til, det er så herlig når jeg merker forskjell.

Egentlig så synes jeg livet rett og slett er herlig :)

I dag føler jeg meg frisk for første gang på lenge og, slet med en grusom hodepine i går.

Nei, nå ser jeg positivt på livet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Godt å lese at ting går litt bedre for deg. Jeg fortsetter og krysse fingra for at det skal gå bedre og bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emina

Du er kjempe flink :klappe:

Dette går riktig vei nå! :)

Ble så glad av å lese det siste innlegget ditt,herlig å lese at du har det så fint :klem:

Og vårværet er jo bare helt herlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...