-Fisken- Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #541 Del Skrevet 16. mars 2004 Nei, syk.. Pluss at jeg nesten ikke har sovet i natt, en idiotisk pus stod inne på rommet mitt og skrek i hele natt, hun ville visst ut. Trondheim var bra det Fikk møtt gutten min igjen! 8) Kom frem i fem-tiden på fredagen, dro rett til hotellet vi skulle sove på, Royal Garden. (buisness-class, *litt fornøyd* var et slags seminar som mamma var med på, jobben hennes betalte og jeg fikk være med gratis.) En time senere ble vi hentet av noen venner som bor i Klæbu, og spiste middag hos dem. Kjempekoselig å se dem igjen, minst et år siden sist. Tok bussen hjem, og siden vi var de eneste på bussen, ble vi kjørt helt frem til hotellet. Ikke værst! Tok en tidelig kveld, var ganske sliten etter en uke med lite søvn. Lørdag var by-dag. Typisk at det var toil-daga akkurat den dagen, det var helt stappfullt i byen. Fikk handlet litt, og møtt gutten min. Spiste lunsj på Doktor Livingstone, kjempegod mat der. Slappet av en liten stund på hotellet, før middagen ble spist p åen herlig, italiensk retaurant. Deretter møtte jeg gutten min igjen, var litt på café før vi dro på en fest. Det var ikke noen stor sukseé akkurat.. Jeg var eneste jente, ( ble lagt an på så mye at det var kvalmt, hva gjør ikke gutter for sex lurer jeg på) og alle guttene hasjet. Til og med B var så dum at han gjorde det, etter å ha drukekt litt alkohol. Passer ikke helt bra sammen. Han ble skikkelig dårlig. På bussen hjem slet han med å holde øynene oppe.. Fikk så vondt av han. Søndag utforsket meg svømmebassenget på hotellet og var på café med mamma. Deretter var vi på besøk hos tremeningen min og familien hennes på Ringvold. Ventet hele dagen på at B skulle ringe.. Hadde avtalt å møtes den dagen. Sendte han flere meldinger, men fikk ingen svar. Halv elleve på kvelden, etter en mindre god tre-retters middag på hotellet, ringte han. Han hadde sovet frem til da.. Jeg skal i hvert fall aldri prøve hasj, det er helt sikkert. Møtte han en liten tur på mandagen og, etter at han hadde vært på skolen, men det var ikke lenge han orket, han var fortsatt dårlig. Ellers handlet jeg litt mer og var på café med tremeningen min på mandagen. Alt i alt en kjempekoselig tur. For ikke å snakke om frokostbuffeten på hotellet.. 8) Skal ringe B på torsdag, bursdagen hans, og skjelle han ut for å ødelegge helgen vår sammen.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. mars 2004 #542 Del Skrevet 16. mars 2004 Alt i alt en bra tur i alle fall. Veldig dumt av han å gjøre det han gjorde, kunne kanskje tenkt litt lengre enn det, men men. Var det første gangen han prøvde det? Er dere sammen, eller er dere bare venner..eller en plass midt imellom? Spør jeg mye nå? :oops: Jeg trodde at du skulle alene til Tr.H og treffe han, men det var jo feil. Koselig at det ble familiehelg også. Kanskje veldig bra, for det hadde vel ikke vært noe særlig om du måtte ha vært sammen med en som ble dårlig hele helga. Takk for trøst i boka mi, det må sikkert mer til etterhvert som jeg kommer uti studiet. Får vel gå på med fatt mot. I kveld skal vi ha soft tortillas med masse godt i. Tacokrydret kjøttdeig, salat, agurk, ost, tomat, mais, most avocado (med litt hvitløk, salt, pepper og limejuice) salsasaus og lettrømme/yoghurt naturell. Og selvfølgelig Pepsi Max til drikke. Vil du ha du også?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #543 Del Skrevet 16. mars 2004 NEi, han har visst prøvd en gang før. Kan ikke si jeg likte emg på den festen, de fleste guttene prøve å sjenke meg og skulle ha meg til å hasje. Fysj! Glad jeg ikke prøvde. Tja, sammen og sammen, er nok et sted midt i mellom Hehe, bare koselig at du spør Skal prøve å ovetale han til å komme til Oslo en helg, han har en kamerat på Lørenskog og. Soft tortillas er det beste jeg vet! Mmm, det er farlig godt det, spiser alltid til jeg føler meg så og si sprengt Pepsi max er godt det, selv om jeg nå foretrekker cola light med lemon. Kommer en tur likevel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. mars 2004 #544 Del Skrevet 16. mars 2004 Den er god den også, Cola Light med lemon. Faktisk den beste med en sånn sitron-vri. Lenge siden jeg har drukket det, skal jammen kjøpe meg ei flaske. :-) Hve pleier du å ha i soft tortillas? Du er så flink til å lage mat, kanskje jeg får noen flere tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #545 Del Skrevet 16. mars 2004 Flink og flink, liker i alle fall å lage mat, også liker jeg å eksprimentere I tortillas pleier jeg å ha tacokreydret kjøttdeig eller tacokrydret kyllingfilet i strimler. Røket laks er også godt. Ellers har jeg masse mais, tomat, agurk, rødløk, revet ost, isbergsalat, paprika, jalepenos, litt rømme, sterk salsa, litt sennep og litt sur-søt chilisaus. tror det var alt ja! Er og godt med litt oliven og fetaost. Også sitronpepper Er avhengig av sitronpepper. Å, nå ble jeg sulten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 16. mars 2004 #546 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei :D Takker for hilsen i boken min Så fint at du har hatt det bra i Trondheim! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 16. mars 2004 #547 Del Skrevet 16. mars 2004 nam... ja nå ble jeg sulten også....Tror nok det blir tortillas med kylling i morgen ja!!! Hyggelig med hilsen i mitt lille hjørne :-) :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2004 #548 Del Skrevet 17. mars 2004 God morgen! Frisk nå? Skjønner du er skuffa over ham etter den hasjen. Sånt no er noe dritt! Har aldri prøvd det, og vet jeg aldri kommer til og prøve det. Nok om det! Ble nesten sulten av og lese her, jeg. Men bare nesten, for det du og Middis "snakket" om hadde jeg til middag i går. Godt! Ha en god dag, Fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #549 Del Skrevet 17. mars 2004 Sparte du noe til meg, Marianne? Gikk på skolen idag, men dro hjem etter to timer. Kvalm og vondt i hodet, føler meg verre i dag enn i går. Får bare håpe at jeg blir frisk til i morgen, er så lei av å være syk! Nå som jeg endelig har vært frisk en måneds tid. *krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 17. mars 2004 #550 Del Skrevet 17. mars 2004 Tusen takk for trøst i dagboken min *krysser fingrene for at Fisk snart blir frisk * Masse god-bedrings klemmer fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2004 #551 Del Skrevet 17. mars 2004 Sparte du noe til meg' date=' Marianne? [/quote'] Ehh..nei...asså...atte.... jeg.... å pokker. Det fikk jeg ikke gjort..... :oops: Du må nok ordne deg på egen hånd er jeg redd! Takk for et trøstende innlegg i dagboka mi, forresten! :blomst_opp: <--- til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #552 Del Skrevet 17. mars 2004 Hehe, ekke greit når maten er så god For et herlig vær det er ute. *sukk* Og her sitter jeg. Inne. Leksehaugen bare hoper seg opp, men hodet mitt orker ikke. Smertestillende hjelper ikke lenger heller :-? Nei, får trøste meg med et eple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #553 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg er så lei! Så lei. Jeg vil bli frisk.. Ikke bare av hodepine, men av spiseforstyrrelser og tull. Er så ille å lese om alle de andre som sliter her inne.. Men på en måte har det hjulpet meg litt og, nå tørr jeg mer å innrømme det for meg selv. To år har jeg holdt på nå.. Uff. Fikk desverre ikke vært hos psykologen i går, jeg var syk. Desverre. Føler at det virkelig hjelper å gå dit. Selv om jeg ikke har gått der så lenge, føler jeg meg bedre. Humøret mitt har gått fra ille til supert siden jeg begynte der. tiden før jul var bare rett og slett jævlig. Nå er jeg i alle fall glad stort sett hele tiden, kutting har det også blitt helt slutt med. Heldigvis. Det eneste som gjenstår, er mat. Mat mat mat. Hater det ordet. Jeg kaster opp altfor mye. Sulting som gikk over i oppkast. Jeg vet at jeg er sterk nok til å slutte hvis jeg bestemmer meg for det, men som psykologen min også sier, jeg trenger og virkelig VILLE slutte. En del av meg vil, en annen ikke.. Og den slemme delen vinner. MEn etter de siste gangene jeg har vært hos henne, kjenner jeg at den gode siden begynner å røre på seg. Jeg vil være frisk, jeg vil spise normalt! Problemet nå blir det å spise nok. Hvis jeg bestemmer meg for ikke å kaste opp etter middag, tenker jeg med en gang på de grusomme kaloriene. I et usselt lite pitabrød er det jo hele 200 kalorier :o Hvordan skal jeg klare å spise det og ikke kaste opp? MEn jeg skal klare det. Virkelig. Jeg vil ikke ødelegge meg selv og kroppen min mer enn jeg har gjort. Jeg er redd for å gå opp i vekt.. JEg vil ikke gå noe mer ned, det er ikke det, men er så redd. JEg veier nok litt lite, men likevel. JEg kan kanskje godta å gå opp noen få kilo.. Men jeg vil ikke veie mer enn 50. Er heldig å ha en venninne som støtter meg 100% uten å mase. Eller, egentlig to da Tusen takk til både Lilleputt og A!!! Så utrolig glad i dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #554 Del Skrevet 17. mars 2004 Uff, for et innlegg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2004 #555 Del Skrevet 17. mars 2004 Tusen takk for så fine ord i dagboken min.. Du skal vite det varmer og gir meg mot til å fortsette løpet jeg har startet på.. Tusen takk :blomst_opp: :klem2: Lykke til med maten. Det går nok bedre ettr hvert skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. mars 2004 #556 Del Skrevet 17. mars 2004 *klemme Fisken* Ble litt trist av å lese dette, jeg. Skulle liksom ønske det var noe jeg kunne gjøre så alt ble bra. Bare send meg PM om det er noe, det vet du. Håper du får sove godt i natt og at du føler deg bedre. Nå er det i alle fall tid for at Middiser legger seg. Natta, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #557 Del Skrevet 19. mars 2004 Tusen takk, Tinak og Middie. Dere er så gode Fortsatt syk. Grr. Blir jeg syk, blir jeg det lenge. Syntes jeg har vært syk nesten konstant i det siste, utrolig plagsomt :evil: Nå, som jeg endelig har vært frisk en måneds tid, har jeg blitt syk igjen. Ysj! Og alt skolearbeid jeg skulle gjort.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 19. mars 2004 #558 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei Fisk :D Jeg ble trist når jeg leste... :cry: Jeg håper det ordner seg for deg etterhvert, og at du snart blir frisk Snart drar jeg til det store utland, masse sommerfugler i magen min nå. er hjemme igjen om 8 dager.. Pass på deg selv God helg! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #559 Del Skrevet 20. mars 2004 Takk, Erica Så heldig du er da, som får dra til utlandet! *misunnelig* Blir trist å ikke se deg her på 8 dager, men unner deg selvfølgelig utlandstur Var hos pappa fra i går til i dag, var ganske koselig. Ganske. Det er som det alltid er, stemoren min er der. Var i byen i dag, så litt i butikker, men kjøpte ingenting. Er ikke lysten på å prøve noe lenger. DEsuten er jeg litt redd for å kjøpe klær og, redd for at jeg skal legge på meg så de ikke passer lenger. Etterpå møtte jeg mamma, handlet frukt i en innvandrerforetning, gikk på kafé og koste oss. I kveld skal jeg bare være hjemme alene tror jeg. Ommøblere rommet, rydde litt, få unna noen lekser. Er heldigvis litt bedre i dag enn i går, bare veldig tett i bihulene og sår hals. Var på trening igjen i går. Helt greit, men stemningen er den samme. Skal sansynligvis trene der 3 dager i uken frem til mai, men får se, alle de andre virker så slappe og giddalause. Hvis de ikke kommer på trening, blir det jo litt vanskelig når det er en tropp.. Får se hva det bir til. Er litt trist.. Fikk nettopp vite at en av mine beste venner har blitt innlagt på sykehus. Men det kommer heldigvis til å ordne seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. mars 2004 Forfatter #560 Del Skrevet 21. mars 2004 Nei, nå er det nok tid for lille fisken å legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå