-Fisken- Skrevet 18. april 2005 Forfatter #5421 Skrevet 18. april 2005 Heia Klarte ikke stå opp i dag, var helt utslitt. Sov til halv elleve og kom på skolen etter lunsj. Etter skolen var jeg hos kiropraktoren igjen. Skuldre og nakke var like låst som da jeg var der på torsdag. Skal tilbake på onsdag også. Håper det blir bra snart, er slitsomt å ha så vondt. Føles ut som noe presses ned over skuldrene mine. I morgen skal jeg på audition på Fagerborg. Eller, egentlig ikke audition, den er neste uke, men da har jeg heldagsprøve. istede skal jeg danse alene med klassene, følge vanlig undervisning. Gruer meg, skal danse klassisk med 3. klasse ballettlinja. Men det går vel bra Takk for alle hilsner
-Fisken- Skrevet 18. april 2005 Forfatter #5422 Skrevet 18. april 2005 Heisann. Må bare beklage til alle at jeg ikke har vært innom dagbøkene deres i det siste. Er bare så utrolig mye nå, har ikke hatt tid. Men snart, veldig snart! Natti
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #5423 Skrevet 18. april 2005 Lykke til i morgen. Skal heie på fisken min
Bettie Skrevet 19. april 2005 #5425 Skrevet 19. april 2005 Hei du Håper du sitter igjen med en god følelse etter turen til Fagerborg i dag.
Gjest Hel Skrevet 20. april 2005 #5426 Skrevet 20. april 2005 Ville bare titte innom og si hei og ønsker deg en fin onsdag.
Gjest baby-E Skrevet 20. april 2005 #5427 Skrevet 20. april 2005 hei vennen! Håper du får en superduper dag!
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2005 #5428 Skrevet 20. april 2005 Gikk det bra? :-D Håper du får en fortsatt fin dag :blomst_opp:
*M* Skrevet 20. april 2005 #5429 Skrevet 20. april 2005 Stiller meg i rekken av nyskjerrige!!! Hvordan gikk det???
-Fisken- Skrevet 21. april 2005 Forfatter #5430 Skrevet 21. april 2005 Heia Det gikk veldig bra. Jeg var med på to danseklasser sammen med 3. klasse danselinja. En dobbeltime med ballett, en med jazz. De som vurderte meg, sa at jeg var for flink til å begynne på danselinja, men ikke god nok til å begynne på ballettlinja. Noe så teit å si! Jeg kunne få begynne på danselinja, men de virket veldig motvillige til det. Sa at jg kom til å kjede meg veldig. Men altså, om jeg ligger midt i mellom de to linjene, er det ikke da bedre å la meg begynne på ballettlinja, sånn at jeg har noe å strekke meg til? Og om det viser seg at jeg ikke er flink nok, kan de jo putte meg inn i danseklassen. Teit! Men, men, Fagerborg musikk dans og drama blir det tydeligivs, enten på danselinja eller på ballettlinja. Er helt utrolig støl, tok i så det holdt på tirsdagen. Dansinga på Spin off er ferdig for semesteret. Har bundet meg til et års medlemsskap på treningssenteret ved meg. Vil bygge litt muskler, i alle fall i overkropp, spesielt armer. Var på kino sammen med fangsten i går. Var kjempekoselig. Han er jo så nydelig, stryker på meg hele tiden, holder rundt meg når vi går ute på gata. Snakket litt om ting i går, det han sa var at han liker meg veldig godt, at vi skal se hva som skjer. Jeg vil bli sammen med han! Og det fort. Jeg er ikke fan av sånn kjip flørtetid. Men, men, jeg holder ut så lenge jeg får han Nå har vi egentlig nasjonal prøve i engelsk. MEn er her på nettet istede jeg, hehe. Skal jobbe etterpå, har veldig lite lyst til det, men må. HAr ikke vært der de siste gangene, og neste gang kan jeg heller ikke, ettersom jeg har heldagsprøve uke, altså tentamner hver dag hele uken, og har ikke tid til å komme. HAr utrolig mye jeg skal lese og pugge på. Håper på å kunne dra en time før fra jobb i dag, trenger å gjøre en del matte. HAr noen hull fra det vi har lært dette året ettersom jg har vært så mye borte.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. april 2005 #5431 Skrevet 21. april 2005 Bra at dansinga gikk bra, da. Lykke til med alle skoleprøver framover.
*M* Skrevet 21. april 2005 #5432 Skrevet 21. april 2005 Forstod heller ikke helt logikken, men det er vel ikke så mye å gjøre med. Danse får du i hvertfall uansett Lykke til med prøver osv. fremover
-Fisken- Skrevet 21. april 2005 Forfatter #5433 Skrevet 21. april 2005 Takk, begge to Skal snakke med rådgiver og de som vurderte meg en gang til, så får vi se.
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #5435 Skrevet 21. april 2005 Hei, vennen Går det bra med deg? Det høres i hvertfall slik ut.
-Fisken- Skrevet 21. april 2005 Forfatter #5436 Skrevet 21. april 2005 iingvild: klem2: Lilith: det går faktisk veldig bra med meg for tiden. Var hos psykologen en tur i går, det er nesten 4 måneder siden sist. Følte at det var helt feil å være der. JEg er ikke på langt nær frisk enda, men jeg har liksom ikke noe å snakke om, for jeg har det rett og slett bra. 100%. Skal ikke tilbake før slutten av mai. Mamma skal få timene mine istede. Hun trenger de utrolig mye mer enn meg, det sier til og med psykologen.
Midnattsol Skrevet 21. april 2005 #5437 Skrevet 21. april 2005 Hei, takk for besøk i boka mi. Det går bra med meg. Ser ut som at du har det fint for tiden du også og det er bra å lese. Nyt dagen og go`været.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #5438 Skrevet 21. april 2005 Mamma skal få timene mine istede. Hun trenger de utrolig mye mer enn meg, det sier til og med psykologen. Ler ikke 'stygt' altså, bare veldig fin morsom måte å se det på Hvordan er det å gå til en slik psykolog egentlig du? Dette lurer jeg fælt på (hm..)
-Fisken- Skrevet 21. april 2005 Forfatter #5439 Skrevet 21. april 2005 Hei, takk for besøk i boka mi. Det går bra med meg. Ser ut som at du har det fint for tiden du også og det er bra å lese. Nyt dagen og go`været.
-Fisken- Skrevet 21. april 2005 Forfatter #5440 Skrevet 21. april 2005 Ler ikke 'stygt' altså, bare veldig fin morsom måte å se det på Hvordan er det å gå til en slik psykolog egentlig du? Dette lurer jeg fælt på (hm..) Tja, hva skal jeg si? Første gangen er litt rar. Du sitter der med et fremmed menneske og skal fortelle om dine indre tanker liksom. Men en flink psykolog får samtalen i gang. Noe av det viktigste er at man får et bra "forhold" seg i mellom sånn at "pasienten" føler seg trygg. Jeg gikk til psykologen min sammenhengende i litt over ett år. vi snakker om alt mellom himmel og jord, ikke bare hvordan jeg har det og hva jeg tenker på, men også om kinofilmer, bøker, alt mellom himmel og jord. Jeg syntes i alle fall det var veldig fint å ha noen jeg kunne gå å snakke med - om alt. til og med en liten irritasjon over mamma f.eks. Sånne små ting som man ikke sier til noen Nei, det er rett og slett veldig fint å gå til psykolog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå