Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei :kyss:

Ønsker deg en kjempe fin helg!

Kos deg masse sammen med fangsten og resten av vennegjengen! :klem:

Håper vi prates igjen snart!

Glad i deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei Fisken!!

Håper helgen så langt har vært bra.

Jeg føler meg mye bedre nå og har fått ny energi til å bruke når jeg kommer tilbake til studiestedet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle sammen! :)

En travel fisk stikker hodet innom dagboken sin og ser til glede at de nydelige kg-jentene holder liv i dagboken hennes.

HAr det bare bra, men er veldig, veldig sliten og plaget av pollen. Danseforestillingene gikk bra, men det var slitsomt. Var det fra 10 i dag morges til 8. Mye venting, mye stress, mye bråk. Et lite rom var det alle danserne på forstillingen hadde å være i. Her var det MANGE små som løp rundt, brifa med ringetoner ol, så ble rimlig sliten i hodet. Kunne egentlig ønske at det ikke var noe forestilling i morgen, men, men. Er jo moro når vi først går ut på gulvet.

Alwa: så nydelig du er! :klem:

Fighter: :klem:

Snart_samboer87: nei, bor ikke ved Jessheim, bor sør-øst i Oslo.

iingvild: takker! :) Ja, det må vi :klem:

Anea: takk for melding i dag, det var kjempekoselig. Vi må snart møtes igjen :hjerte::kose:

Saeria: takk takk :)

Meteora: takker :)

Baby-E: har det veldig artig med han :) vi ble erklært sammen av felles venner på vors i går, men vi er nok ikke det helt enda. Likevel er jeg nokså sikker på at det ikke er lenge til! :)

Veslo: :klem2:

*M*: så bra å høre! :) Det gjør meg glad. :klem:

Vondt i nakke og skuldre, skal bli deilig å sove. Sitter i senga med laptopen på fanget. Skal skrive en nattamelding til fangsten, og så er det buelua.

Natta! :Gjesp::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...