-Fisken- Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #521 Del Skrevet 11. mars 2004 Tusen, tusen takk alle sammen! Det er så koselig å se at så mange bryr seg om meg! HAr hatt en fin dag. Vært hos en venninne, før mamma og jeg var ute og spiste på indisk restaurant. Kjempegod mat! DE kom med dessert og stjerneskudd til meg og, mamma hadde visst sagt ifra at jeg hadde bursdag. Sitter og funderer over hva jeg kan ha glemt å pakke ned til Trondheimsturen i morgen. Gleder meg virkelig! Kommer tilbake mandag kveld. Kommer til å savne dere her inne Tror jeg har pakket ned nok klær til flere uker jeg. Men, men, bedre med for mye enn for lite sier nå jeg. Nei, det er vel snart sovetid. Skal tidelig opp i morgen. God helg til alle som titter innom dagboken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. mars 2004 #522 Del Skrevet 12. mars 2004 God tur! Kose deg masse. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 12. mars 2004 #523 Del Skrevet 12. mars 2004 Koselig å høre at du hadde en koselig bursdag du må kose deg masse på turen ikke glem at jeg er glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #524 Del Skrevet 12. mars 2004 Takk Om ti min er jeg ute av døren, og da bærer det av sted til Gardermoen. Lurer på om jeg har fått med meg alt tro.. Eller altfor mye Det er vel sånn det alltid blir. Ha en god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 12. mars 2004 #525 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei på deg! Titter innom for å ønske deg god tur til Trondheim. Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 12. mars 2004 #526 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei lille venn tenkte jeg skulle stikke innom, si at du må ha det kjempekoselig i trondheim! jeg håper du koser deg. har nettopp laget kanelsnurrer jeg, jeg som aldri baker! :o ... men så kan det også nevnes at jeg har brukt en ferdig bollemix da glad i deg snups Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 13. mars 2004 #527 Del Skrevet 13. mars 2004 Hei Bare innom en liten tur,håper du koser deg masse i Trondheim :-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 14. mars 2004 #528 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei! Håper du har det fint i Trondheim :D Legger igjen en til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. mars 2004 #529 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvordan var turen? Min var kjempebra og er dessverre over. Gikk ALT for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mars 2004 #530 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg også vil til Trondheim...... Men, forhåpentligvis skal jeg dit til sommeren..... :-) Å, nå gleder jeg meg! Takk for det! Hatt en fin tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 15. mars 2004 #531 Del Skrevet 15. mars 2004 Velkommen hjem,Fisk :D Har du hatt det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 15. mars 2004 #532 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei Fisk! Håper du har hatt en fin tur. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #533 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei! Så koselig å komme hjem til så mange hilsner. Kom faktisk hjem for en halvtime siden. Brukte sinnsykt lang tid hjem fra Gardermoen, var nå veiarbeid. Det var så utrolig irriterende! Hadde litt småvondt i hodet, og var ganske sliten. Selvfølgelig var det veiarbeid. DEt var innsnevring av et spor, og selvføligelig er det alltid noen som kjører så langt de kan i det "røde" sporet, før de presser seg frem. Nå var det så mange av disse tåpene at det gikk raskere i detg "røde" sporet. utrolig irriterende. Jaja, kom da hjem til slutt. Har hatt en kjempefin tur Skriver mer senere, må pakke ut og litt sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #534 Del Skrevet 16. mars 2004 Fisken er syyyyyk :-( Typisk. Også i dag hvor jeg egentlig har ganske tett program, blir så mye å avlyse. Utrolig kjedelig.. Jaja, får synke ned blandt puter og dyner med varmeflaske og lese litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. mars 2004 #535 Del Skrevet 16. mars 2004 Fisken er syyyyyk :-( Typisk. Også i dag hvor jeg egentlig har ganske tett program, blir så mye å avlyse. Utrolig kjedelig.. Jaja, får synke ned blandt puter og dyner med varmeflaske og lese litt. Bli bra igjen, du må-du må-du må bli bra igjeeeeeeeen!!!!! Hjalp det? Ønsker deg god bedring, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #536 Del Skrevet 16. mars 2004 :o Kjente plutselig noen bli-bedre-vibber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #537 Del Skrevet 16. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. mars 2004 #538 Del Skrevet 16. mars 2004 Ingen årsak! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #539 Del Skrevet 16. mars 2004 Så søt du er Marianne Uff, mamma kommer ikke hjem før i morgen, så er nødt til å gå på butikken. Har ikke veldig lyst til å gå ut av døren.. Orker ikke sminke meg, så det ender opp med at jeg går av sted og føler meg seom en dass i joggebukse, fett hår, blek og usminket. Sikkert et vakkert syn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. mars 2004 #540 Del Skrevet 16. mars 2004 Har du ikke vært på skolen i dag? :-) Fortell litt om turen da, er kjempenysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå