Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jasså ,har du vært på fisketur? :ler: Flott å høre, og håper "fangsten" faller i smak.Dette fortjener du :klem:

Ha en fortsatt fin mandagskveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et herlig vær! :)

Jeg nyter våren fullt ut. Akkurat nå er det deilig å være meg. Kan ikke huske sist jeg virkelig kunne si det og mene det i flere dager i strekk. Den siste tiden har vært veldig bra. Håper bare det holder seg sånn.

Vel, må ikke ta sorgene på forskudd, får nyte at ting er som de er nå.

I kveld, etter trening, skal jeg til en av mine beste venninner og se på csi. Har ikke snakket så mye med henne siden forrige uke, hun var borte hele helgen.

Det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ekkhe såmmer, det er vhåååååååååår!

Nettopp vært og trent, kjempedeilig. Nå er det csi og isklad pepsi max.

fikk vite i dag at en av mine beste venninner har fått seg kjæreste. Er så glad på hennes vegne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Måtte innom å skrive en liten hilsen på side 355 i dagboka di :-)

Håper du får en fin dag i morgen vennen.Sove godt og drømme søtt :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallu og :klem: til dere alle! :)

I morgen begynner jeg ikke før klokken ett, utrolig deilig. Istede skal jeg være på skolen til klokken ni. Vi har prosjektuke, og i morgen skal vi har ensamblekonsert.

Men det går greit, vi får fri på fredag.

Skal til pappa fra lørdag til søndag. Har ikke så veldig lyst til å besøke pappa og Mona, jeg vet så altfor godt at det blir en trykket og dårlig stemning. Liker mye bedre å møte pappa alene. Men, men, som mamma alltid sa til meg når jeg ikke ville rydde rommet da jeg var liten; men må ofte gjøre ting man ikke har lyst til å gjøre.

Gleder meg utrolig til lørdag, da skal jeg ut på byen med han nye og alle gutta. Det blir moro :D

Nå er det vel snart leggetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et anseelig antall sider du har i boka di.

Hei på deg, forresten.

Sant Bettie, dagboken begynner å bli noe lang nå. KAn ikke slette den, det blir bare trist :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Hei og hopp, du er topp!

så fint at det går bra med deg, jenta mi!

KAn ikke slette den' date=' det blir bare trist :ler:[/quote'] Ja, for det kan du bare glemme. Har lagt igjen utallige timer i boka di, så den blir!

:klem:

skrive pm til deg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...