Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei sveis.

Så koselig at dere holder liv i dagboka mi, det gjør meg glad. Mye som skjer for tiden. Nettopp fått vite av Ms bestekompis at jeg aldri kommer til å få han. Vet ikke helt hva jeg tenker og føler jeg.

Har i alle fall fått en endelig svar, men det gjør meg også sint, ettersom vi har hatt to nydelige kvelder sammen.

Trenger å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis.

Så koselig at dere holder liv i dagboka mi, det gjør meg glad. Mye som skjer for tiden. Nettopp fått vite av Ms bestekompis at jeg aldri kommer til å få han. Vet ikke helt hva jeg tenker og føler jeg.

Har i alle fall fått en endelig svar, men det gjør meg også sint, ettersom vi har hatt to nydelige kvelder sammen.

Trenger å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da!!

Uansett, hva vet han? En av kameratene til eksen min sa det samme til meg, og vi var sammen i 2 år. det viste seg at han bare var sjalu fordi jeg hadde fått være med på en tur og han ikke.

Nå vet jeg ikke hvordan din situajson er, men jeg ville aldri gitt opp før jeg hadde hørt det fra han.

Håper alt står bra til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Det som er er at disse to er bestevenner. De forteller hverandre alt. MEn M har ombestemt seg før. Tror han er litt usikker på seg selv. Jeg har ikke tenkt til å ta no kontakt med han. Han reiser på mandag og blir borte i tre uker, før han har perm i to. Jeg skal sende han en mail på søndag tenker jeg, fortelle han om hvordan ting er og hva jeg synes om måten han har takla det her på og sånne ting. Så får vi se.

Jeg har det faktisk bra nå, for nå håper jeg ikke. Har p åen måte godtatt at han ikke liker meg på den måten. Prøver å tenke sånn selv om jeg ikke har snakka med han enda, snur det, så snur det, falske forhåpninger er no dritt, det holder jeg meg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her var det utrolig mange fine fiskeinnlegg! Tar litt tid å komme seg gjennom dem, tror jeg starter midt på.

:wink:

Ha en riktig så flott dag iallefall!

- lillesky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

Her var det utrolig mange fine fiskeinnlegg! Tar litt tid å komme seg gjennom dem, tror jeg starter midt på.

:wink:

Ha en riktig så flott dag iallefall!

- lillesky

Har blitt en ganske lang dagbok, ja :)

Koselig at du stakk innom. Velkommen igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Bobler innom deg jeg! Du har holdt på med denne dagboka kjempelenge!!! Imponerende.

Omtrent to år jo...tenk å ha to år av livet sitt skrevet ned.. Skal lese mere når jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...