Gjest Moonshadow Skrevet 18. mars 2005 #5241 Del Skrevet 18. mars 2005 bustis: ja.. :veldigsur: Savner deg supermasse! Skal prøve å komme oppover til deg veldig snart. Er bare så utrolig mye akkurat nå :-? i GOd påske til dere alle! Jeg har det braaaaaaa Om du skal besøke bustis må du si ifra.. Da vil jeg også møte fisken 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2005 #5242 Del Skrevet 18. mars 2005 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #5243 Del Skrevet 18. mars 2005 Om du skal besøke bustis må du si ifra.. Da vil jeg også møte fisken 8) Det skal jeg! Har veldig lyst til å møte deg. Fighter: takk, det samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #5244 Del Skrevet 19. mars 2005 søte vennen, fint du har det braaaaa Nå ble bustis glaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 19. mars 2005 #5245 Del Skrevet 19. mars 2005 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 19. mars 2005 #5246 Del Skrevet 19. mars 2005 Håper du får en nydelig påske Fisken! Det fortjener du! Kos deg :-) Klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. mars 2005 #5247 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei du Godt med fridager, ikke sant? Har du noen planer for påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. mars 2005 #5248 Del Skrevet 20. mars 2005 God påske vennen! Har du noen planer for disse deilige fridagene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #5249 Del Skrevet 22. mars 2005 hei folkens! Tiden flyr, mye som skjer, mye å gjøre. Har gjort noe hver dag. Fest fredag og lørdag, filmkveld søndag, smådrikking og filmtitting i går. I dag drar jeg oppover til bestemor og Lillehammer, skal være der til i morgen. deretter drar mamma og jeg videre til hytta til en venninne av meg og hennes foreldre. Der MÅ man gå på ski, noe jeg ikke kan fordra og nekter (er egentlig mest trass fra min side) så Inga, venninna mi og jeg skal se filmer. MAsse filmer. Har med 5 dvd'r vi skal se. Tar med dataen, kjekt med laptop og dvd-avspiller. ting går som vanlig - opp og ned. HAdde en nydelig helg med M før en del dritt skjedde, eller egentlig bare bagateller , men med hans prinsipper blir det mye større. HAr vel egentlig fått ordna det nå. Han er i militæret denne uka, men kommer hjem til helgen tror jeg. Han sier han ikke vet om han vil møte meg da, men at vi i alle fall skal snakke sammen. Nå er jeg nokså sikker på at vi kommer til å møtes og at ting ordner seg jeg da. JEg er veldig sta Og etter nydelige fredag fikk jeg enda mer håp. Han kysser som en gud! Nå stresser mor som et helvete her, må nesten gå nå. Er tilbake på KG, sterkere tilbake, på torsdag. til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #5250 Del Skrevet 22. mars 2005 super bustis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. mars 2005 #5251 Del Skrevet 22. mars 2005 Du får ha en god tur. Håper ting ordner seg for deg. Det er flott å være sta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 22. mars 2005 #5252 Del Skrevet 22. mars 2005 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #5253 Del Skrevet 23. mars 2005 Savner deg! Og er misunnerlig på deg som er på Lillehammer nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. mars 2005 #5254 Del Skrevet 23. mars 2005 hei vennen! Håper du har hatt det fint hos bestemoren din, og at hytteturen blir bra! Drar på hyttetur på fredag jeg. Heller ingen skigåing på meg,( men det er vel mest ryggen sin feil.) Så jeg kjører snøskuter opp på hytta og resten av helgen, blir i solveggen, med god vin og venninneprat, mens sambo og en kamerat skal gå på ski Uansett, God påske, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mars 2005 #5255 Del Skrevet 24. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #5256 Del Skrevet 25. mars 2005 savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. mars 2005 #5257 Del Skrevet 25. mars 2005 Stikker innom favorittfisken med en *klem* i disse travle oppgaveskrivingstider. *stresse videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 26. mars 2005 #5258 Del Skrevet 26. mars 2005 Har du det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. mars 2005 Forfatter #5259 Del Skrevet 26. mars 2005 Hei folkens! Jeg har det faktisk veldig fint i dag. JEg har brukt den siste tiden mye til å tenke, har kommet frem til saker og ting og ser mer mening ved livet. Også nå som det er et så fantastisk vær da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. mars 2005 #5260 Del Skrevet 26. mars 2005 Så bra at du har funnet mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå