Gå til innhold

Fiskesnakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Måtte sveipe innom med en bursdag :klem: her også. Håper du får en fin dag vennen.

You` re the best :kyss:

(og snart helg :tommelsmil: )

Gjest Moonshadow
Skrevet

Kos deg på bursdagen din og ha en fin helg :klem:

Skrevet
:bursdag: Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!! Alle i ring omkring deg vi står, og se nå vi vil marsjere! Bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjertet alle gode ting, og si meg så hva vil du mere? Gratulere!!! :bursdag::plystre: Hvordan skal dagen feires da? :perebrus::gave: :dagensrose: :kghjerte::gratulerer:
Skrevet

Hej alle sammen!

Fisken har ikke vært flink til å oppdatere dagboka si. Fy! :fy:

HAdde jentekveld i går, 8 jenter som spiste masse mat, prata og så på film. Kjempekoselig :)

Har det faktisk ganske bra for tiden :)

I kveld blir det byen sammen med masse gode venner. Gleder meg! :D

Skrevet

Så godt å høre at du har det bra, Fisken!! :klem: Kos deg på by'n i kveld!! :danse:

Skrevet

heisann :-D så bra atu du har det kjempefint for tiden :klem2: fikk du noe fint i bursdagsgave? :flau: hvor gammel ble du? :Hehe: klemmer fra meg :tunge1:

ha en fin søndag :sjarmor:

Skrevet

Har vært her litt lite den siste tiden og har ikke oppdaget at du har hatt bursdag før nå. Så jeg iler til med en forsinket gratulasjonshilsen.

Fint at du har det bra nå. Håper det fortsetter.

Skrevet

en liten søndagsrydde tanke til deg fra meg :husarbeid:

Gjest Gjesta
Skrevet

Halloen Fisken miiin. Ser du er bissi for tiden, så jeg slenger igjen en klem med ønske om en kjempefin uke jeg :klem:

Godt å høre at det går fint med deg. Sånn skal det være også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...