-Fisken- Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #5141 Skrevet 7. mars 2005 Hei alle dere skjønne! Formen er ikke helt super i dag, ingen skole på meg i dag. Hadde mamma og pappa få vite det, hadde de ikke blitt glade. Men det er dager hvor jeg virkelig ikke føler meg i form til å dra på skolen. Jeg har vondt i hodet og slapp i hele kroppen. HAdde ikke sjangs til å stå opp i dag. Nå skal jeg snart ut å lufte vofse i det fine været. til dere alle
Gjest Sukkerert Skrevet 7. mars 2005 #5142 Skrevet 7. mars 2005 Håper vofseturen ble flottings. Fått me meg at du er på gaysir. Vil du sende meg nicket ditt der?
-Fisken- Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #5143 Skrevet 7. mars 2005 Håper vofseturen ble flottings. Fått me meg at du er på gaysir. Vil du sende meg nicket ditt der? Det var den. Pm sendt
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #5144 Skrevet 7. mars 2005 Hellu Fisken. Jeg ble rent imponert av å lese hva du bedrev søndagen med. Så flink a gitt Håper formen din har kommet seg litt sånn utpå dagen og at du får en fin kveld og en flott uke
*M* Skrevet 7. mars 2005 #5145 Skrevet 7. mars 2005 Hei vennen! Stikker bare innom littegranne. Har hatt en litt kjip helg, men jeg satser på at det tar seg opp nå i uken.
iingvild Skrevet 7. mars 2005 #5146 Skrevet 7. mars 2005 Ha en fin uke!! BØØØ..... skremte jeg bort hodepine og sånt no? Håper det!
-Fisken- Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #5147 Skrevet 8. mars 2005 Tittei Hodepinen var ikke noe snill i går, selv om det hjalp litt etter at du prøvde å skremme den bort, iingvild Er ikke bra i dag heller. Dro meg opp fra senga og kom meg på skolen, men dro hjem igjen etter spisefri. Mistet to mattetimer, overlever det. Er likevel nødt til å dra på trening i dag, det er ikke lenge til vi skal ha forestilling, og sansynlivis kan jeg ikke komme neste gang pga teater med skolen som desverre er obligatorisk.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #5149 Skrevet 8. mars 2005 Håper du har hatt en fin dag til tross, og grattis med dagen :blomst_opp:
-Fisken- Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #5150 Skrevet 8. mars 2005 Takk begge to Mamma trodde faktisk at jeg kom til å bli født 8.mars. Der var hun 3 dager for tidelig ute, gitt. Skal ha matterprøve på torsdag, sliter litt. Vanskelig det vi driver med nå, og jeg må få 5, har bestemt meg for å få 5 i matte. Vet jeg kan klare det. Nå må jeg gå - trening. Selv om det egentlig ikke frister med denne hodepinen.
Gjest baby-E Skrevet 8. mars 2005 #5151 Skrevet 8. mars 2005 Heisann vennen! Gratulerer med dagen! Håper hodet er bedre! Lykke til på prøva i morgen!
Bettie Skrevet 8. mars 2005 #5153 Skrevet 8. mars 2005 Hei du Fikk du trent? Hva slags forestilling skal dere ha? Det har med dans å gjøre,ikke sant? Håper hodepinen har bestemt seg for å slippe taket.
-Fisken- Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #5154 Skrevet 8. mars 2005 Hei hei Kunst og kulturhistorieprøven som skulle være i morgen er utsatt en uke - deilig. Men på torsdag er det både matte- og franskprøve. Treninga i dag gikk greit til tross for hodepinen. Tok to smertestillende, hjalp nok det. Bettie: jepp, er forestilling i dans, gjennom der jeg danser, Spin Off
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #5155 Skrevet 8. mars 2005 Jeg var treg ang grattis; det er jo kvinnedagen. Men snart har vverdens beste fisk bursdag
Gjest Human Being Skrevet 8. mars 2005 #5156 Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med dagen til deg også! Hatt en fin dag?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #5157 Skrevet 9. mars 2005 håper verdens beste fisk har det bra jeg er veldig glad i deg,og savner deg i massevis. super fra ditt lille troll
-Fisken- Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #5158 Skrevet 9. mars 2005 Hei på dere. HAr det ikke så veldig bra nå. Fikk vite før i dag at pappa har kreft. Han ble opperert på mandag og utskrevet samme dag, så det går visst bra med han. Likevel sitter jeg her med tårene mine og sjokket. Han har ikke sagt noe til meg. Ikke så mye som et hint. Mamma skulle snakke med han i dag, ringte til jobben hans. Sjefen hadde tatt telefonen og fortalt mamma det. Jeg er både sint, redd, sjokka og skuffa. Heldigvis har det skjedd noe bra i dag også. M og jeg har fått klarheter i ting, begge er interesserte. Får se når han kommer hjem om en ukes tid.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #5159 Skrevet 9. mars 2005 huff,så mye fælt som skjer fortiden si ifra om du vil snakke vennen jeg er her jeg :klem2: :trøste: :dagensrose:
Gjest baby-E Skrevet 9. mars 2005 #5160 Skrevet 9. mars 2005 heisann jenta mi! Så leit å høre om pappa`n din! Har du pratet med han eller? :trøste:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå