-Fisken- Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #5081 Skrevet 28. februar 2005 Fått jobba litt, føles bra at jeg har gjort det jeg hadde bestemt at jeg skulle gjøre. Tror jeg skal prøve å sove, selv om det nok ikke funker. Natti alle sammen.
Gjest baby-E Skrevet 1. mars 2005 #5084 Skrevet 1. mars 2005 god morgen snuppelure! Håper formen og humøret er bedre i dag, og at du har sovet godt!
*M* Skrevet 1. mars 2005 #5085 Skrevet 1. mars 2005 Hei hei Fisken! Håper denne dagen er litt bedre. Ha en fortsatt fin uke
-Fisken- Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #5086 Skrevet 1. mars 2005 Hei hei! Har var det mange klemmer gitt Dere er så snille. I dag har jeg det mye bedre enn i går. Er i ganske godt humør. DE første timene på skolen var iikke veldige morsomme med det humøret jeg var i da, men i friminuttet i sta fikk jeg snakket en del med en god venninne av meg, ting er mye bedre nå. Har nå fritimer fra kvart over elleve til kvart over to, så kan loke litt. Ville heller ha sluttet to timer før, men den gang ei. Må vente en times tid på skolen også, før jeg drar på trening, rekker uansett ikke hjemom. Men det blir deilig å trene, en time klassisk og en time moderne. Så skal jeg hjem til bestilt pizza (mamma skal ha no jobbgreier hos seg, de skulle bestille pizza. Blir godt det, selv om ingenting slår mammas pizza ) deretter blir det bærpai som mamma og jeg lagde sammen i går. Fikk 5/6 på engelskprøve. Er utrolig fornøyd med det! Har bstemt meg for å satse ordentlig på skolen nå. Vil gjøre det bra. Vet også at om jeg oppnår de karakterene jeg vil, får jeg det mye bedre med meg selv. Jeg har det best når jeg klarer å presse meg, klarer å gjennomføre det jeg vil. Ja, jeg er både pertentlig og har høye krav til meg selv, men sånn har jeg alltid vært. Nå koser jeg meg med 1 1/2 liter brus og musikk
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #5087 Skrevet 1. mars 2005 Gratulerer med flott karakter Engelsk var favorittfaget mitt på skolen Håper du får en fin dag Fisken
-Fisken- Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #5088 Skrevet 1. mars 2005 Takk, Alwa Føler meg litt mer som meg selv nå. På ungdomsskolen fikk jeg aldri karakterer lavere enn 5, her på vgs har det blitt en del. Litt fordi jeg ikke har vært i form til å orke å konsentrere meg om skolearbeid og det å følge med, litt fordi jeg har vært uheldig med noen lærere - lærere som har hatt en god del imot meg. Nei, den karakteren gjorde godt.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #5090 Skrevet 1. mars 2005 Så utrolig godt å lese at du har det bedre Nå ble jeg litt gladere vennen! Så flink du er, gratulerer med engelsk karakteren. Jeg er sikker på at du virkelig fortjente den Flinke,flinke jenta mi! Jeg vi snakke med deg og se deg. Savner deg jeg,veldig.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #5091 Skrevet 1. mars 2005 Side 340 a gitt :o Du er hvertfall flink til å skrive dagbok vennen
-Fisken- Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #5092 Skrevet 1. mars 2005 Saeria: takk Bustis: :kysse: Savner deg masse! Alwa: hihi, ja. Eller, altså, jeg har aldri slettet den, har vel med det å gjøre Har det bra nå. Deilig å trene.
Bettie Skrevet 1. mars 2005 #5093 Skrevet 1. mars 2005 Gratulerer med kjempekaraker. Du er ganske ergjerrig på skolefronten, forstår jeg, og det er en god egenskap. Og skulle ikke karakterene bli helt topp i et fag i ny og ne, så er det viktigere å finne ut om du har gjort så godt du har kunnet. Ingen kan nemlig forvente mer enn det. Håper morgendagen din også blir fin.
-Fisken- Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #5095 Skrevet 2. mars 2005 Hei sveis alle sammen! fisk i et supergodt humør og fisk med masser av energi! Også fikk hun nettopp en super beskjed, de tre siste timene før vi fri! :D Sendte masse meldinger med M i hele går kveld. Lurer på om det kanskje kan bli noe.. altså, det er jo bare meldinger, men det er jo en start. Fiskens geniale triks er at hun har blitt god venn med kameraten hans. Eksen sendte meg melding i natt. Tydelig at han tenker på meg. Og jeg tenker på jo han også.. er veldig bekymret for han i forhold til dop. Og om jeg sier no om det, blir han bare sur. Huff. Fikk beskjed av bestekompisen i går: "vær så snill å ikke vær så mye sammen med han, fisken. Det ekke bra for deg." Jeg vet jo at han egentlig har rett. Men han betyr så utrolig mye for meg, vi har et utrolig bra "forhold" - nå tenker jeg ikke på som kjærester, for vi er langt unna det. Men så blir humøret mitt også veldig styrt av han. Om han sier noe litt nedlatende til meg, blir jeg lei meg og deppa med en gang. Er han nydelig mot mg, som han stort sett har vært i det siste, da er jg glad. Men det var litt deilig i går. Jeg var i godt humør etter trening, og i enda bedre humør pga M. Det at jeg ikke hadde snakket med eksen hele dagen eller at vi ikke var sånn supervenner da vi skiltes dagen før, gjorde meg ingenting. Og da han sendte meg nattamelding, kjente jeg ikke den lykkefølelsen som jeg pleier. Den var der fra før av.
samboer87 Skrevet 2. mars 2005 #5096 Skrevet 2. mars 2005 heisann fisken lenge siden sist.....ha en fin dag
-Fisken- Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #5099 Skrevet 2. mars 2005 til dere Nå har jeg vært på kino, så Constantine. Digga filmen!
Bettie Skrevet 2. mars 2005 #5100 Skrevet 2. mars 2005 Svinger innom dagboka di med en varm onsdagshilsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå