Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bustis: supert egentlig! Har hatt en veldig fin dag, har følt at jeg har det bra. Lenge siden sist. Deilig følelse :) Nå sender jeg meldinger med M igjen. Snakka mye med en av hans beste kompiser, som er ekskompis av eksen og bestevenn med eksen til M som før var bestevenn med eksen min, men nå krangler de :ler: I hvert fall, han sa at M har en del prinsipper, at jeg bare må fortsette å sende han meldinger. At han egentlig er interessert.

Bettie: Takk :) Jepp, skole i morgen desverre. Men bare tre uker med skole før det igjen er ferie, påske :) Det blir deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvert fall' date=' han sa at M har en del prinsipper, at jeg bare må fortsette å sende han meldinger. At han egentlig er interessert.[/quote']

Pyshj, å gjøre seg kostbar heter det ;)

Da vet du hva du har å gjøre jente :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler: det er ikke bare hos meg det er innviklinger og bytting ser jeg :ler:

Fint dere snakker igjen da :) Du skal se at det ordner seg kjære.

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om enn hvor merkelig det høres, så fikk du meg til å savne tenårenes forviklinger og problematiske relasjoner littegrann... :ler: Og det er da ikke så mage år siden jeg var tenåring. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann vennen!

Ser ut som du hadde det travelt i går :ler::tunge1::ler:

Bra at du hadde det gøy da, og at du og M er på talefot igjen. Bare surt at han skal være så forbanna kostbar!!! :-? men men...

Ha en fin uke, kjære deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~Alwa~: det er bare det at jeg er så sabla dårlig til å gjøre meg kostbar :ler:

Bustis: hehe ja nok av innviklinger her også.

Saeria: hehe :)

Baby-E: vet! Men han sa i går, at han var en person som var vanskelig å forstå, og kompisen hans fortalte meg at han har veldig mange prinsipper. Blandt annet er han veldig kristen. Men altså.. Det at han er sånn, gjør jo at jeg bare får enda mer lyst på han :ler: Hm. Nei, tar det som det kommer. Nå har jeg jo blitt god venn med en av hans beste venner, det gjør jo ting litt lettere da.

Sover dårlig denne natten. Sov vel ca 3 timer før jeg fikk melding av eksen. Han fikk ikke sove, savna meg. Ville at jeg skulle skulke med han i morra. Flinke meg sa nei, jeg har for mye fravær. Er så vidt jeg får karakter i noen fag. Nej, om han vil være med meg får han vente til i morgen kveld. Er veldig lite fristende og dra på skolen, men det må desverre gjøres. HAr bestemt meg får å konsentrere meg om skolen nå, skole og trening.

Nej, burde kanskje prøve å få meg litt mer søvn.

Natti :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: takk for det :)

Baby-E: tænks :klem:

*M*: hm, ja altså jeg vet ikke hvordan det blir. M dro i militæret igjen i går, men er tilbake om litt under to uker. Tar det som det kommer jeg :)

*Hanne*: takk.. :) skal i alle fall prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Du kan jo le litt når du leser mitt råd (er kjempeflink til å gi råd, ikke fullt så flink til å ta imot dem), siden du vet hvem det kommer fra:

Ta vare på alle bølgetopper og husk dem. En bølgedal er energien som skal til for å nå toppen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*M*: jepp :) er vel egentlig ikke så mye mer man kan gjøre. Så digg at pc'n er i orden igjen! :)

Bettie: takk :) Er som deg. Råd er jeg flink til å gi, men å ta imot.. Tror jeg har en slags sperre.

Går bedre med meg nå. Krangla litt med eksen igjen. Han har ditcha meg 4 dager på rad nå, pga hasjrøyking. Det sårer.. Men han var her i sta, har fått fiksa det nå.

HAdde en dårlig dag fra før av, og når han da valgte røykinga sammen med en kompis foran meg igjen, ja da ble det litt nok. Lå å grein i badekaret.

Etterpå var jeg så dum å gjøre noe jeg ikke har gjort på lenge. Men nok om det. Ting er bedre nå. Jeg er bare veldig sårbar når det gjelder det der med venner, ettersom jeg har hatt en del episoder som har skada meg litt på den fronten.

Det går faktisk mye bedre med maten. Jeg klarer å styre meg. Det er deilig. En ting som har blitt litt lettere for meg. Og i går hadde jeg det herlig. Prøver å leve på det akkurat nå, nå som jeg ikke har det fullt så bra. I morgen skal jeg trene både klassisk og moderne, tror det kan få meg i ganske mye bedre humør. Jeg er nødt til å trene for å ha det bra. Noe det har blitt altfor lite av i det siste. Trening altså.

Nå er det tid for litt prosjektjobbing.

Takk for at dere er her for meg alle sammen! :klem: til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...