-Fisken- Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #481 Del Skrevet 29. februar 2004 Takk Sitter og koser meg med en kopp te, sengen står klar. Skal gjøre som deg Middie, fylle den med varmeflasker. Det er rett og slett herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. februar 2004 #482 Del Skrevet 29. februar 2004 I know! Har akkurat lagt to myke deilige varmeflasker i senga mi. Skal legge meg og lese litt. Det er kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #483 Del Skrevet 29. februar 2004 8) *glede seg* 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 29. februar 2004 #484 Del Skrevet 29. februar 2004 Det hørtes deilig ut..fylle sengen med varmeflasker å slenge seg nedpå med en bok og en kopp te. :-) Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #485 Del Skrevet 29. februar 2004 Takk For en nydelig søndag! Solen skinner, ikke er det så kaldt heller. Får bare håpe at det varer, bort med snøen! Føler meg så frisk og rask, trente skikkelig hardt fra 12-14 i dag. Var så deilig! Vet det høres ekkelt ut, men syntes det er så godt å være ordentlig varm, med svetten rennende.. Hehe. Bli skikkelig anpusten! Mm. Nå har jeg hele dagen for meg selv, hele dagen på å kose meg. (bortsett fra en del lekser som venter.. :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #486 Del Skrevet 29. februar 2004 Å, nå gleder jeg meg til å legge meg. HAr nettopp laget en kopp kamillete, dusjet og tatt på pysj. HAr fortsatt den deilige smaken av blåbærmuffins i munnen, mmmm. (oppksrift fra KG, amerikanske muffins, nydelige!) Skole i morgen.. Greit nok. Blir tøft fremover nå, men liker det egentlig. Ha noe å gjøre. Skal møte en venn av meg i byen i morgen, har ikke møtt han på flere måneder, så det blir gøy. Han er en skikkelig artig kar Om tre uker drar jeg til Trondheim. Gleder meg utrolig masse! Skal møte en jeg ble kjempeforelsket i i sommer. (hellas) Han bor rett ved hotellet jeg skal bo på.. Nei, nå må jeg hoppe i loppekassen jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. februar 2004 #487 Del Skrevet 29. februar 2004 God natta. Håper du også får en best mulig mandag. Så spennende med Trondheimstur. Nå er det straks natta for Midnattsoler også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 1. mars 2004 #488 Del Skrevet 1. mars 2004 Blir så glad når jeg leser at du har det så bra! Håper denne uken blir god for deg, finn balansen mellom skolearbeid og fritid, slik at du klarer å holde hodet over vannet, og puste med både munn og nese!! Du er flott menneske du Fisk, så pass godt på degselv! Varm klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 1. mars 2004 #489 Del Skrevet 1. mars 2004 .......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #490 Del Skrevet 1. mars 2004 Jasså... 8) Jeg skulle også en gang i tiden "bare møte en" i Trondheim. Før du vet ordet av det så ender du nok opp boende i bartebyen med både hus og pus. *ler* Ja, hvem vet.. Hihi. Gleder meg til å se på Oscar-utdelingen på TVNorge! Desverre må lekser gjøres underveis.. Men, men, det overlever jeg. Nå er rommet mitt helt ferid-malt og, herlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 2. mars 2004 #491 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei! Takker for hilsen i dagboken min :-) Så koselig med Trondheimstur! Koselig å møte igjen personer man ikke har sett på en stund da :-) Skulle gjerne vært en tur i Trondheim selv jeg,og møtt en jeg ble kjent med i sommer.. Men det må nok vente en stund Håper du får en kjempe fin uke,Fisk! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. mars 2004 Forfatter #492 Del Skrevet 2. mars 2004 Takker :-) ER litt sliten, hadde matte heldags i dag. Satt hele tiden ut.. Ble akkurat ferdig. Det gikk helt greit, blir nok en 5'r. Rett etter skolen, dro jeg til psykologen. Har ikke vært der på kjempelenge, hun fikk en brist i ryggen. I alle fall, det var deilig å være der, og deilig å vite at jeg skal dit en gang i uken fast fremover. Litt trygt liksom. Har også trent i dag, som vanlig, hehe. Aerobic. Utrolig gøy! Og masse styrke etterpå. Nå koser jeg meg med nypete og C.S.I. Snart skal jeg begynne å rydde på plass møbler og småting etter malingen av veggene. Slitsomt når alle møblene står midt på gulvet :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. mars 2004 #493 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei lille vennen min! jeg fant dagboka di jo. hehe. sitter på skolen jeg nå.. ekstremt vondt i hodet og vil bare hjem til senga mi. men neida, har fortsatt fire timer igjen. savner deg masse lille schnupp! *knusekoseklemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #494 Del Skrevet 4. mars 2004 Takk, Druscilla Matten gikk ganske bra, det samme gjorde engelsk heldags i dag. Det er herlig å kose seg! :-) Legg til i listen din: nypete og stearinlys HEi vennen min! Er du tilbake Lilleputt? Koselig 8) Husk at jeg er supergald i deg, og vær forsiktig, du vet jeg er veldig redd for deg.. :-( Du betyr kjempemasse for meg! Ta vare på deg selv nå.. Æsj, det er noe galt med dataen, elelr internetten, så kommer ikke inn hjemme. Er nå hos en venninne. Heldigvis kommer det en datafyr ofg fikser det i morgen. Har laget semulegrøt og boller med sjokolade og nøtter i sammen med venninnen min Og drukekt masse te. Superkoselig! I morgen skal jeg ha noen venner hjemme hos meg, feirer bursdagen min. (er ikke før neste uke, men den helgen er jeg jo i Trondheim 8) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #495 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei lille fisken min :-) på skolen igjen jeg, tenkte jeg skulle droppe innom med noen ord til deg. må ikke være redd for meg, jeg klarer meg fint! det er deg selv du skal være bekymret for. vet du hva du må gjøre en gang? bake til meg! hehe. lest litt gjennom dagboka di og du baker jo kjempemasse godt jo! jeg er ikke like glad i å bake (fordi det er gørrkjedelig alene!) men å spise det etterpå, det går fint når er det du har bursdag da? det må du fortelle meg, så kanskje du får ei lita hilsen i posten. kjempeglad i deg vennen min! *knuseklemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 5. mars 2004 #496 Del Skrevet 5. mars 2004 Ville bare innom for å ønske deg en riktig god helg!! Kos deg med bursdagsfeiring!! Du er superflott! Varm klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 6. mars 2004 #497 Del Skrevet 6. mars 2004 God Helg kjære Fisk.. Håper du fikk en fin bursdagsfeiring da :-) (på forhånd da!) Så får du ha en god tur til Trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 6. mars 2004 #498 Del Skrevet 6. mars 2004 Gratulerer med bursdag neste uke Jeg kjenner mange fisker (februar/marsbarn). Søte mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. mars 2004 #499 Del Skrevet 6. mars 2004 Ha en koselig bursdagsfeiring, om den ikke har vært allerede da? Isåfall, var det vellykket? Ønsker deg en fin helg og håper du har det bra. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. mars 2004 Forfatter #500 Del Skrevet 7. mars 2004 Hei hei Her er det en sliten Fisk som skriver i dagboken sin. Lilleputt, skal bake massevis til deg jeg 8) Bare kom til Oslo Bursdagen min er på torsdag, 11.mars. Takk for koselige hilsenet, Lilja, Marigull, Chanela: og Middie) Bursdagsfeiringen gikk kjempefint, var utrolig koselig. Bortsett fra et par småting. FAnt ut at hun ene venninnen min røket hasj. Senere sa hun at hun måtte ut å møte broren og snakke med han, men hun kom rett tilbake etterpå. Senere på kvelden, etter bursdagsfeiringen, dro jeg på fest. (rundt halv tolv) gjett hvem som var der.. Venninnen min som ikke kom tilbake etter å ha "snakket med broren sin". Utrolig koselig. Men ikke nok med det. Hun som liksom har vært en av mine beste venner lenge, sa først at hun bare kunne komme innom en liten tur, hun hadde avtalt å sove hos en annen venninne. Greit nok.. Men senere møtte en annen venninne av meg henne, og hun sa hun ikke kom. Litt etter fikk jeg melding om at hun kom innom en tur. Men tror du hun kom? Nei. Og gjett om hun var på festen.. Fikk skjeldt dem ut begge. Føltes helt herlig! Hun ene har bedt om unnskyldning flere ganger, men hun første, men det er ikke noe som er helt ok bare hun sier ordet unnskyld akkurat. Men, men, det viktigste var jo at jeg og de 10andre som var der, hadde detkjempegøy! Grunnen til at jeg ikke har fått skrevet noe her i helgen, er at jeg nesten ikke har vært hjemme. Er hårmodell.. Var der hele går, i dag og i morgen. Fra ni om morgenen til halv åtte om kvelden.. Men det er kjempegøy, blir sminket, klipt, får klær (hvis de få stoffbitene kan kalles klær.. *ler*) og går på catwalk. DEt er sommerkolleksjonen til Tendenz. Kjempegøy, men utrolig slitsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå