Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4941 Skrevet 17. februar 2005 Å! Så dårlig samvittighet jeg får nå,når jeg er her,leser dagboken din og ser hvor vondt du har det i dag! Beklager lille venn,skulle ønske jeg hadde pratet med deg. Håper du har det fint nå i allefall. At du ligger i sengen din,under en god og varm dyne,og sover søtt mens du drømmer om gode ting, engler (jeg har forresten laget et englebilde av megselv,som jeg skal sende deg i morgen), vakre blomster,nydelige ting og personer og annet du liker. Største fra trollet ditt
Gjest baby-E Skrevet 18. februar 2005 #4942 Skrevet 18. februar 2005 God morgen, go` jenta! Håper du har det litt bedre i dag! Noen planer for helga da? Husk at jeg er her da, vennen!
iingvild Skrevet 18. februar 2005 #4943 Skrevet 18. februar 2005 Sender en til deg i retur! Ha en fin dag!
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #4944 Skrevet 18. februar 2005 *helgeklem* Håper det går bra med deg!
-Fisken- Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #4946 Skrevet 18. februar 2005 Bustis: dagen var egentlig ikke så mye verre enn andre dager Du er nydelig, du. Baby-E: tusen takk Det samme til deg! Planer for helgen? Hm. I kveld skal jeg til en venn av meg og se på film. I morgen skal jeg være i byen til klokken elleve, skal jo gå visning på Oslo Fashion Week. Skal være der til åte, så det blir en lang dag. Hva jeg skal på kvelden, vet jg ikke. M kommer hjem fra militæret i morgen, men om vi skal være sammen, det vet jeg ikke. tror han er for sjenert til å spørre, og jeg vil ikke være masete eller klengete. Får se hva det blir til. Søndag "morgen" skal jeg trene (fra klokken 12) hva som skjer utover dagen, det vet jeg ikke. Blir vel å slappe av, øve litt piano osv. Og på kvelden skal jeg væe med en venninne tror jeg. ellers i ferien blir de jobbing med revyen, trening, en harrytur til Sverige med pappa, kanskje en liten tur til bestemor på lillehammer en natt) være med venner og jobbe med revyen. iingvild: takk takk Det er kaldt! DEt er alltid isende kaldt her på skolen :-? huff. Bare to timer igjen nå, så skal jeg hjem. deilig. To timer dans. Er jo egentlig veldig glad i dans jeg, men dette er ikke hva jeg ville kalt dans egentlig :-? Jeg skal hjem og øve meg på å gå i høyhelte sko
-Fisken- Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #4948 Skrevet 18. februar 2005 :kysse: :kysse: :klem2: Nå må jeg nesten komme meg fra dataen her. være litt sosial.
Gjest Coral Skrevet 18. februar 2005 #4949 Skrevet 18. februar 2005 Lykke til med visningen i morgen, det blir sikkert gøy da! Ønsker deg samtidig riktig god helg.
-Fisken- Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #4951 Skrevet 18. februar 2005 Hanne og iingvild: takk til dere begge Vi så west side story i dansetimene i dag, var deilig å kunne slappe av litt. Satt i armene til en fyr i klassen. Han satt og koste med meg gjennom hele filmen, var så deilig Jeg er og blir et skikkelig kosemenneske. Nå skal jeg slappeordentlig av med data. Meg, brus og data, det kan nesten ikke bli bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #4952 Skrevet 18. februar 2005 Hadde lillebustis vært der hadde det vært mye bedre
-Fisken- Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #4953 Skrevet 18. februar 2005 Hadde lillebustis vært der hadde det vært mye bedre Det tror jeg og!
Gjest Meteora Skrevet 18. februar 2005 #4954 Skrevet 18. februar 2005 FEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRIIIIIIIIIEEEEE!! Håper kvelden din blir super!
Bettie Skrevet 18. februar 2005 #4955 Skrevet 18. februar 2005 Hei Fisken Så spennende oppdrag du har i morgen. Lykke til. Det er ikke ok når hodet og følelsene ikke spiller på lag. Hodet vet sikkert at du ikke er tjukk, men følelsene forteller deg at du er det. Slitsomt det der. Håper de som skal hjelpe deg jobber skikkelig. God data-fredagskveld.
Gjest baby-E Skrevet 18. februar 2005 #4956 Skrevet 18. februar 2005 os deg masse i ferien, og lykke til i morgen!!
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #4957 Skrevet 19. februar 2005 God helg og ferie fra meg også. Må du koble skikkelig ut og slappe godt av. Ladde batteriene som det så fint heter :D Kjempe
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #4958 Skrevet 19. februar 2005 kjære søte gode lillevenn, jeg beklager så utrolig masse. jeg tenkte på deg i går,men jeg var ganske så surrete i går.. så det bare ble borte. Etterhvert gikk jeg tom for strøm også,så slo jeg på telefonen nå og så meldingen din. skal aldri gjenta seg Gikk det fint i dag? tenker på deg jeg
Bettie Skrevet 19. februar 2005 #4959 Skrevet 19. februar 2005 Hei du Gikk det bra i dag? Det må jo ha vært litt morsomt, da.
-Fisken- Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #4960 Skrevet 20. februar 2005 Hei alle sammen! Det gikk kjempebra i går, var superhøy. Må innrømme at jeg er litt stolt av at jeg klarte å gå på 40 cm høye hæler, hehe. Og at Mette Marit var der, litt morro det da. Digga å gå på catwalken alene, alles blikk rettet mot meg, kameraer lys, alt. Har ikke så mange ord nå, selv om jeg har mye skrive. Er fortsatt sliten. De kommer nok utover dagen. til dere alle!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå