Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2005 #4902 Skrevet 16. februar 2005 heisann fisken min! Nå syns jeg du skal ta de skikkelig sammen og høre på Slim! Jeg blir bekymra for deg vettu! :fy: Nei, om du trenger å kommer bort litt fra virkeligheten, syns jeg heller du skal ta et friår fra skolen, og reise langt av gårde!! Mye bedre enn stoff, kjære deg! Du får ikke en gang lov til å tenke i de banene der!! :evil: ÅÅÅÅÅÅÅ!!!! nei nok moralprek! Vil bare ikke at du skal drite deg ut! For det er det de fleste gjør. skal bare prøve litt, også bare litt til, også litt til! Å det får ikke gulljenta mi lov til! Du veit jeg er her, om du trenger meg, jenta mi!
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #4903 Skrevet 16. februar 2005 Skal ikke komme med noen moral preken jeg, skal bare si; hør på baby og Slim.Et liv som rusmisbruker vil du ikke gå inn i :fy: Da blir jeg skuffa da :-( (oki, litt moral da ) Ta ikke den ene prøver så tungt. Jeg spilte tverrfløyte i 7 år jeg uten å kunne navnet på en eneste note.Kunne tegne en g-nøkkel da.Har et sabla godt gehør TA VARE PÅ DEG SELV!!!!!!!!!!!! :dagensrose:
Gjest Coral Skrevet 16. februar 2005 #4904 Skrevet 16. februar 2005 Enig med de andre her, ta skikkelig vare på deg selv og ikke rot deg bort i noe dumt!!
samboer87 Skrevet 16. februar 2005 #4905 Skrevet 16. februar 2005 helt enig med de andre her fisken :o hold deg unna stoff........ håper du får det bedre etter vært da vennen.......... en prøve som ikke går så bra erikke noe å henge med hode for det fikser du neste gang...............selv har jeg kun en sjelden gang fått en femmer selv om jeg har jobbet hart...............så jeg synes du skal være stolt av deg selv jeg *klem fra meg*
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #4906 Skrevet 16. februar 2005 lille vennen min huff,så trist å høre at du har det så vondt. *trøste* skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg! Men vi skal prate etterpå,har noe å fortelle som vil få deg til både å smile og bli glad hihi Dessuten skal jeg fortelle deg noe annet også Vær forsiktig,ta vare på deg selv,og glem ALDRI at jeg er veldig glad i deg Kjempedigermega bustis
iingvild Skrevet 16. februar 2005 #4908 Skrevet 16. februar 2005 til deg, og til deg og en hm... ja! En til deg! Du fortjener det, og kommer deg over kneika! Tenk fram til neste skoleår hvor du kan danse og ha det gøy på skolen som du hadde tenkt deg!
-Fisken- Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #4909 Skrevet 16. februar 2005 Hei alle sammen! Fy søren, har ikke ord for hvor nydelige dere er! Tror nok dere misforsto meg. JEg går ikke med planer om å prøve dop, men hadde jeg vært i et sånt miljø, om jeg hadde blitt tilbudt det, da hadde jeg nok svart ja. Hasj har jeg prøvd, det ekke det. Nei, jeg vil ikke bli noen narkis. Og nei, jeg skal ikke prøve cola eller noe annet. Ikke nå når jeg ikke har det noe spesielt bra. Egentlig litt rart, for jeg føler ikke at jeg har det så spes ille egentlig, det bare ramla ut av meg i dag. tror det har bygd seg opp over tid. Tusen takk for all støtten og gode ord! Det varmer virkelig. Eksen dro nettopp. Vi hadde det så koselig.. Han har det veldig vondt for tiden. Blir ordentlig lei meg av å se det. Da han skulle gå, kyssa han meg på munnen, ga meg en ordentlig klem og sa: du er godjenta mi du, er så utrolig glad i deg. Mamma ringte nettopp. Hun har vært på foreldremøte, snakket med alle lærerne mine. Der var det bare masse superfine ting å høre! Ble helt rørt jeg, av alle fine tingene. skjønner ikke hvordan de kan ha oppfatta meg sånn egentlig Er i ganske godt humør nå jeg dere. Digger dere alle!
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2005 #4910 Skrevet 16. februar 2005 Godt å høre at humøret er bedre vennen! Ingen ting er bedre enn det!
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #4911 Skrevet 16. februar 2005 Så BRA fiskenmin:) Forresten synes jeg du bare ska drite i heksa og ønske henne en flott tur til helvete(altså,du trenger ikke si det til a da men ),for du fortjener SÅ mye bedre. Dessuten har du meg,og jeg kan godt kalle deg pus jeg Nå prater vi.JIPPI!!!
-Fisken- Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #4912 Skrevet 16. februar 2005 Godt å høre at humøret er bedre vennen! Ingen ting er bedre enn det! Bustis: ja! :D ER jeg full en gang jeg er sammen med a, kan jeg nok komme til å si det til henne. Huff, jeg tenker litt slemt noen ganger, men når folk har oppført seg som et helvete mot meg, klarer jeg ikke like dem. Digger deg puuuuuuuus!
Bettie Skrevet 16. februar 2005 #4913 Skrevet 16. februar 2005 Hei du Deppadager er ikke ok. De er slitsomme. Godt å lese at humøret har blitt bedre igjen. Håper den nye legen kan være med på å finne en instans som kan hjelpe deg videre.
-Fisken- Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #4914 Skrevet 16. februar 2005 Hei du Deppadager er ikke ok. De er slitsomme. Godt å lese at humøret har blitt bedre igjen. Håper den nye legen kan være med på å finne en instans som kan hjelpe deg videre. Tusen takk
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #4915 Skrevet 16. februar 2005 Tror du satte en støkk i noen av oss :o derav skjenninga.Vi bryr oss om deg vettu Så fint at foreldremøte gikk bra. Du er nok ikke så aller værst serru Men siden du og eksen har det så fint sammen, hvorfor kan dere ikke være sammen da?? Synes det høres ut som en god plan jeg da
-Fisken- Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #4916 Skrevet 17. februar 2005 Tror du satte en støkk i noen av oss :o derav skjenninga.Vi bryr oss om deg vettu Så fint at foreldremøte gikk bra. Du er nok ikke så aller værst serru Men siden du og eksen har det så fint sammen, hvorfor kan dere ikke være sammen da?? Synes det høres ut som en god plan jeg da Takk, Alwa Meg og eksen ja. Ganske kompliert egentlig. Jeg var jo helt knust da han gjorde det slutt, selv om jeg merket godt at det var han som hadde sterkest føleser da vi var sammen. Nå finnes jeg ikke forelsket i han. JEg er bare utrolig utrolig glad i han. Jeg er mer glad i han enn som enn venn, likevel ikke forelsket. JEg elsker å ligge i armene hans, snakke med han.. Men noe mer enn det er det ikke. Og han er overhodet ikke klar for noe forhold. Det vet vi begge, vi har snakket mye om det. Han er ikke 18 i hodet. Han har en del ting å finne ut av, tenke gjennom. Akkurat nå er alt som står i hodet på han å bli svær. Snart blir det mer boling og. så nei, ikke noe annet enn et sterkt vennskap med litt mer i mellom oss. Kan være vi blir sammen om noen år - ja, men ikke nå.
-Fisken- Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #4917 Skrevet 17. februar 2005 Tror du satte en støkk i noen av oss :o derav skjenninga.Vi bryr oss om deg vettu Så fint at foreldremøte gikk bra. Du er nok ikke så aller værst serru Men siden du og eksen har det så fint sammen, hvorfor kan dere ikke være sammen da?? Synes det høres ut som en god plan jeg da Takk, Alwa Meg og eksen ja. Ganske kompliert egentlig. Jeg var jo helt knust da han gjorde det slutt, selv om jeg merket godt at det var han som hadde sterkest føleser da vi var sammen. Nå finnes jeg ikke forelsket i han. JEg er bare utrolig utrolig glad i han. Jeg er mer glad i han enn som enn venn, likevel ikke forelsket. JEg elsker å ligge i armene hans, snakke med han.. Men noe mer enn det er det ikke. Og han er overhodet ikke klar for noe forhold. Det vet vi begge, vi har snakket mye om det. Han er ikke 18 i hodet. Han har en del ting å finne ut av, tenke gjennom. Akkurat nå er alt som står i hodet på han å bli svær. Snart blir det mer boling og. så nei, ikke noe annet enn et sterkt vennskap med litt mer i mellom oss. Kan være vi blir sammen om noen år - ja, men ikke nå.
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #4918 Skrevet 17. februar 2005 Da fikk du i allefall en god venn utav det da
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4919 Skrevet 17. februar 2005 Hææææææææææææhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå