Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bamboo: mhm.. :-?

Bettie: takk takk :)

Lurvis: seff! Den venstre denne gangen og? :ler:

Skrevet
nei vil ha begge denne gangen.

trekant :sjarmor:

Ooooooo :sjarmor:

Ja takk, begge deler? Ikke værst :wink:

Skrevet

Fisken skal gå visning under Oslo Fashion Week på lørdag! :D :D

Min første gang på catwalk. Morro! :D

Skrevet
Så flott....! Gratulerer!!

Takk.. :) Gleder meg veldig.

Skrevet

Ville bare si at jeg forstår deg så utrolig godt når det kommer til musikklinja. Gikk der selv og slet meg gjennom 3 år med hørelære. Min lærer på GK sa jeg aldri kom til å kunne noe av det, og da forsvant selvtilitten med en gang. Dersom du trenger noe hjelp til en oppgave i KKH eller noe slikt må du bare si fra.

Skrevet
oIiii' date='SÅ SPENNNENDE!! jeg vil se deg :)[/quote']

Kanskje jeg kommer på tv :hoppe:

Skrevet
Så gøy da fisken :P  Lykke til :klem:

Tusen takk :)

Gjest Anonymous
Skrevet

hihi, har masse å fortelle deg :)

ha en fin dag kjÆre

glad i deg:hjerte:

smaskesmaske

Skrevet
Ville bare si at jeg forstår deg så utrolig godt når det kommer til musikklinja. Gikk der selv og slet meg gjennom 3 år med hørelære. Min lærer på GK sa jeg aldri kom til å kunne noe av det' date=' og da forsvant selvtilitten med en gang. Dersom du trenger noe hjelp til en oppgave i KKH eller noe slikt må du bare si fra.[/quote']

Tusen takk, *M*, det er kjempesnilt av deg!

Bustis: o, nå er jeg nysgjerrig!

Fikk sove en time lenger i dag, skal til den nye legen min. Grugleder meg. Eller, har vel egentlig ikke tenkt så mye på det. Legebesøk er noe jeg er vant til for å si det sånn.

Sliter med at jeg føler meg feit.

Trener foran speil på både klassisk og modene. Jeg gikk etter en time klassisk, klarte ikke se på meg selv i speilet mer. Snakk om å være fucka i huet :-?

Jaja.

Nå må jeg straks dra. Senere i dag skal jeg være sammen med eksen. DEt blir koselig.

:klem: til dere alle.

Skrevet

:) Hei, var mange sider å bla seg igjennom her nå. Sånn går det når man har besøk av kjæresten, og ikke kommer innom KG. :roll: Men men...

Lykke til hos legen i dag. Håper du får mer hjelp, enn du gjorde sist. Og en ting til.... du kan umulig være feit!!! :)

:klem:

Skrevet

Hei iingvild! :)

Så koselig med besøk av kjæresten, da :)

JEg er fortsatt utrolig glad for å ha funnet dataer med internett som jeg kan bruke! :D

Det gikk bra hos legen, hun var veldig hyggelig. Tok masse blodprøver, nok en gang. Og hun skulle prøve å pushe på capio eller ullevål. Jeg har kanskje et virus som heter sg eller noe sånt rart no, som gjør at man blir veldig slapp og sliten. Tok nye prøver for det i dag, så får se.

Hakke lyst til å ha prøve om en halvtime :-?

Etter det har jeg gym. Liker ikke det faget. Liker jo å trene, men det er så mye ballspill hele tiden - jeg suger i ballspill.

Jaja, får ta det som det kommer. Gleder meg masse til å være med eksen etterpå, vi har virkelig blitt gode venner. Og, det er ikke lenge til M kommer hjem fra militæret. Blir spennende å se hva som skjer med han.

DEsutten, lørdag skal jeg gå catwalk, som jeg skrev om i går. Gleder meg utrolig til det!

Skrevet

Den prøven her kommer til å gå så sinnsykt dårlig. Har nå øvd intervaller en god stund, jeg hører de absolutt ikke. Og jeg som hadde 5 i faget til jul.. :-? Kanskje en idÈ å følge litt med fremover, så kanskje jeg klarer å beholde 5´rn. Det er jo så uinteressant at jeg ikke klarer å følge med i det hele tatt.

Er slapp og sliten som vanlig. Og føler meg feit. Bombe.

Det er slemt å si det, men jeg blir direkte kvalm av å se på heksa. Bare hun ler, føler jeg meg uvell. det er sinnsykt, tatt i betraktning av hvor gode venner vi var før. Hørte henne si til sin nye "bestevenn" vi ringes etterpå eller no da pus.

Er så rart å høre henne si de ordene til en annen.

Snakket lenge med eksen på msn i går. Jeg er sikker på at om jeg hadde vært i det "riktige" miljøet, ville jeg ga havna på kjøret. Har liksom lyst til å prøve alt, alt som kan få meg bort fra virkeligheten for en stund. Som lar meg slutte å tenke. Eksen sa i går; cola er en milliard ganger bedre enn sex. Og det km rfa munnen på en av de kåteste personene jeg noen gang har møtt. Han vil ikke hjelpe meg med å få tak i noen ting, ikke brunt eller noe. Det er jo både positivt og negativt det. Men jeg har lyst til å komme i et miljø hvor folk gir litt mer f, ikke tar seg selv så jævla høytidelig. Hasjvrak eller ikke. Huff, veit ikke jeg ass. Er bare så lei. det er så urolig mye dritt hele tiden. Lurer på om det noen gang slutter :-?

Jeg sier til andre: du vet, om vi hadde det bra hele tiden, ville vi ikke visst at vi hadde det bra. det er jo sant det, men jeg husker ike hvordan det er å ha følelsen av å ha det bra. Kunne si helt ærlig og oppriktig, mene det av hele sitt hjerte: jeg ahr det bra, jeg er glad. Jeg er lykkelig.

Jeg kan ike huske sist jeg kunne si det. De siste tre årene, angrepet av sykdommen min, har vært jævlige. Jeg vil også kunne oppleve å ha det bra.

Skrevet

Prøven gikk til helvete som jg hadde trodd :-?

Jaja.

Snakket med han jeg skal gå visning for på lørdag. Kommer til å bli en utrolig lang dag, skal møte opp elleve og være det til åtte. Damn.

Men gøy blir det sikkert :)

Gjest Moonshadow
Skrevet

For all del Fisken, hold deg unna stoff.!!! Jeg skulle bare prøve jeg også og du vet hvordan det gikk.. I over ti år har jeg vært hekta og slitt som en helt for å komme meg hit jeg er nå. Fem mnd rusfri har jeg vært og det slår alle de årene med dop.

Du glemmer det onde av stoff, en time kanskje, men så blir det ti ganger værre etterpå. Tro meg, jeg vet hva jeg prater om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...