Gå til innhold

Fiskesnakk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snart_samboer87 :) Dæven du har så langt nick!

Stakkars venninna di. HAr selv en venninne som tok abort i jula, hun er 16.

På en måte tror jeg at jeg er gravid. JEg vet at noen av p-pillene har kommet opp igjen, og jeg har hatt sex likevel. Puppene mine er stein harde og vonde..

Testen jeg fikk av helsesøster skulle tas om morgenen, så venter spent. Gruer meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre om jeg er gravid. Jeg kan ikke være gravid. JEg vet seriøst ikke om jeg er i stand til å ta abort. Vet jo at det ikke er et menneske lenger, men likevel føler jeg at jeg tar et lite barns liv. JEg er jo for abort, virkelig, men likevel vet jeg at jeg vil få problemer om jeg må ta valget. JEG tror faktisk at jeg ville bært fram ungen om jeg er gravid. Selv om det absolutt ikke er noe smart eller passende. Ikke er jeg sammen med faren hller :-? Joda, vi er jo gode venner, men det hjelper ikke mye i denne sammenhengen.

Nei, må ikke ta sorgene på forskudd. jeg får se i morgen , hva resultatet blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oi.. Gravid? :klem:

Lurer på det :-? TEst taes i morgen tidelig.

Føler at jeg har lagt på meg! Føler meg feit. OG jeg vet jo hvorfor. Når bulimien tar overhånd, legger jeg på meg. Men nå har jeg snakket med Trollet mitt og føler meg bedre. HAr laget en liten avtale med henne. Bulimien SKAL BORT!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Det er jeg overbevist om du klarer også...

Lykke til med testen i morra da.. :klem:

Skrevet

Takk, begge to :):klem:

Tror jeg trenger det.

Skrevet

Oj, Fisken.

Vet nesten hvordan du har det, men jeg fikk mensen før jeg trengte å ta noen test. Tok den allikevel etter mensen og den var negativ. Har aldri vært så glad for å ha mensen som akkurat da.

Skal tenke på deg i morgen, og titter innom dagboken din :klem:

Skrevet

Så bra da, *M*.

Takk :)

Kommer til å få problemer med å sove i natt :-?

Men men, får ikke gjort noe med det i kveld uansett.

Natti :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Åssen erre man sover a? Får liksom aldri sovnet, kanskje 2 timer så erre opp igjen. Artish. TÆHÆ.

Skrevet

Soving har sin egen kode trur jeg :-?

JEg er ikke gravid!!! :D

Skrevet

hei:)

så kjempefint da fiskesnakk!!!!!!!!!!! at den var negativt :)

*stor klem*

Skrevet

Puh! :o Satt liksom med hjertet i halsen mens jeg leste gjennom alle innleggene... Husker hvordan det var for en av mine venninner som ble gravid like før hun fylte 16... :( Så gratulerer da Fisken!! (Gratulerer??! Kanskje ikke det rette ordet, men... :ler: )

Skrevet

Så bra jenta mi!

Nå blei jeg skikkelig lettet!!

Du får være mer forsiktig neste gang da :fy:

:kyss:

Skrevet

:-) sitter på skolen å kjeder meg jeg......... :veldigsur:

Skrevet

Nå er jeg glad!

Funnet ut at det er en data på skolen hvor jeg kommer inn på internett. Fornøyd!

Begynner ikke på trening før kvart på seks i byen, men slutter på skolen kvart på fire. Rekker ikke dra hjemom, så da er det greit å ha en data i nærheten, som den datanerden jeg er.

Tusen takk alle sammen, er veldig glad for at testen var negativ. Eksen ble veldig glad han og. Han har en del å tenke på for tiden, vet ikke om han hadde taklet tanken på at han kanskje skulle bli far.

Det er iskaldt her på skolen :-?

Musikk og hørelæreprøven gikk til helvete i dag. Kanskje ikke så rart, var ikke noe flink til å lese i går. Men det er liksom.. Hvilken nøkkel de ulike instrumentene bruker, hva de er stemt i osv, det interesserer meg et visst sted.

Skrevet

Æsj, nå må jeg dra :-?

Koser meg her jeg! Bare jeg har en data med internett, da er jeg fornøyd :ler:

Nå skal jeg trene en time klassisk, og en time moderne. Klassisken er kjip, moderne kjempemorro. Men jeg trenger klassisk trening og.

Kommer kanskje (ler) innom i kveld :tunge1:

Skrevet

Hei Fisken

bare innom med en tirsdagshilsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...