Gå til innhold

Fiskesnakk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saeria: ah, skjønner. HAr det sånn i noen fag selv.

Men du er utrolig flink som klarer å få 6 da! :)

Blir lesing på meg i dag og. Engelskprøve i morgen, muskk og hørelære både tirsdag og onsdag.

Snart_samboer87: jeg kan hvis jeg vil :ler: Hm, fredag slappa jeg av sammen med en venninne, i går var jeg og handla, var med en annen venninne, hadde middagsgjester (halve familien :-? ) før jeg var på fest. I dag har jeg vært og trent, og nå skal jeg snart begynne å øve til prøve. Koselig at du stakk innom! :)

Bustis: ja, det gjør vi :klem2:

Trening i dag var helt jævlig. Hode dundra som et helvete. Trodde ikke jeg skulle klare å fulføre timen. gjorde heldigvis det. Skjønner ikke hva det var som skjedde. MAgesmerter og dundrende hodepine sånn helt plutselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God søndag, vennen. Tenker på deg selv om jeg er ALT for lite her inne. Det var det der med tid da.. :-?

Stor klem og "voffsmask" fra min vofs til din vofs. :blomst_opp:

Skrevet

Travel uke på deg også, ja. Jeg har biologiprøve på onsdag. Den blir nok desverre nedprioritert i forhold til historien. Biologien tar jeg på 5 mnd, og er da bare i første semester, mens i historien er jeg i andre.

Jeg tror grunnen til at jeg faktisk gjør det bedre nå enn da jeg gikk på vgs. er at jeg er mer motivert og vet hva jeg vil. Skulle ønske jeg var mer motivert når jeg faktisk gikk på vgs., og at jeg hadde hatt bedre forståelse for enkelte fag. Enkelte ting oppfattes som mye enklere nå, i og med at jeg har blitt mere voksen og lettere kan sette ting i en større sammenheng.

Vær glad du gjør det bra nå. Jeg vet du er flink, og får gode resultater, og da er det så utrolig mye enklere å komme seg fortere videre med fremtidig utdannelse eller jobb. :klappe: for flinke fisken! :D Selv kommer jeg ikke til å være ferdig utdannet før jeg er 28 år, og da er det litt kjipt å tenke på at jeg kunne vært ferdig for lengst. Men gjort er gjort. ;)

Skrevet

heisann snuppa!

Hvordan har helgen vært?

Hvordan går det forresten med M...eller var det F? :klø:

Håper alt er vel med deg, jenta mi!

Du er super!

:klem:

Skrevet

heisann:)

har funnet ut at de samma folka går igjen på de samme steden jeg er hehe..............sitter å plages jeg......med web messenger må bruke den fordi msn messenger har klikka oss meg................:(

snufsi

:(

men men

ha en fin søndagskveld :kul:

Skrevet

Hei! :vinke:

Hvordan er det med deg? Håper du har hatt en fin helg. :-)

Skrevet

Hei

Hodepine og magesmerter og trening kan komme av for lite mat, søvn eller bare fordi man er sliten.

Har du hatt en god dag resten av dagen, da?

Skrevet

Hei folkens!

Fisk i bedre humør.

Middie: så koselig :) DEt skulle vært flere timer i døgnet :-?

Saeria: du er en nydelig person du :) Jeg har ikke vært så veldig flink til å jobbe dette året. Vanskelig å konsentrere seg om det når man ikke trives på skolen. Men skal forbedre meg nå :) Har noe å jobbe frem mot. Skal jo bytte skole til høsten.

*M*: tusen takk :) Koselig at du er innom!

Baby-E: helgen har vært helt ok. M ja :) Jo, jeg vet egentlig ikke helt. Han er jo i militæret. Vi har sendt hudrevis av meldinger på de siste to ukene, men aldri pratet på telefonen. Han kommer hjem nå på lørdag, får se hva som skjer :)

Du er nydelig du, Baby-E :) Hva med en café-tur snart?

Snart_samboer87: er ofte sånn :) msn klikker altformye for tia :-?

Arkana: går greit med meg :) Håper alt er bra med deg og :klem:

BEttie: sant det. Jeg klarer ikke spise mat om morgenen, spiste bare en gulrot og en skinkeskive før jeg dro hjemmefra. Men har hatt vondt i hodet i hele dag, selv om jeg har spist. Det ble bedre da jeg tok smertestillende, heldigvis. DAgen har vært helt ok :):klem:

Bustis: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Digger deg schnuppa!

Fisken har vært flink og øvd til engelskprøve i dag. I morgen må jeg være like flink og øve til musikk og hørelære. DEt er en million ganger kjipere, men må gjøres. Nå er det snart på tide for å hoppe i loppekassa.

Skrevet

Du og, Saeria.

HAdde kult innleggnr: 9696.

Nå må du legge deg, Fisken! :fy:

Gjest Anonymous
Skrevet

:klem:

PM venter på deg ;)

Ønsker deg en flott mandag vennen.

smask

Skrevet

Håper du har hatt og fortsatt får en fin valentine`s day :hjerte:

Skrevet

Baby-E:

Du er nydelig du, Baby-E :) Hva med en café-tur snart?

på tide det ja! Men nå er jeg syk....har omgangssyken jeg :(

Skrevet

Hei folkens!

Fisken er i ganske godt humør :)

Var hos helsesøster i dag og hentet en fgraviditetstest, sånn for sikkerhets skyld, har utrolig vondt i puppene.

Heksa satt og lo irriterende høyt i klasserommet :evil: Fikk lyst til å gå å slå til a. AH!

Slemt å si dette, men jeg synes det er litt deilig å se at hun sitter litt alene for tiden. Hun har jo valgt det selv, etter all den dritten hu lessa i trynet på meg. hun hadde meg - men ikke nå lenger.

Slim: tenker på deg! :klem:

Bustis: takk for pm og koselig hiilsen på personlige meldinger! digger deg :hjerte:

Alwa: tusen takk, det samme til deg :)

Baby-E: huff, stakkars deg! :trøste: :klem: DEt er ikke no morro.

Engelskprøven i dag gikk veldig bra faktisk! :) Det var deilig. I morgen og onsdag er det musikk og hørelæreprøve, gruer meg til det. Må få begynt å øve snart og. Frister lite :-?

Skrevet

heisannn:)

jeg hadde også engelskprøve i dag.............:P

og var med en venninne som tok g-test.........den var positiv..............

:-(

støtta hu i dag da..................man trenger en godvenn da.....................

ellers har jeg nå ikke gjort så mye vært på byen med M og snakket med typen i tlf...............som vanlig :wink:

skal vell snart gå å dusje nå tror jeg..........

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...