Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mornings!

fisken har sovet lenge og godt :)

Søndagsengel: :klem:

Bustis: det er du som er utrolig god og skjønn! :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Human Being
Skrevet

Hei på du. Takk for hilsen i boka. :D Alltid like hyggelig med hilsener vet du. Håper at du får en kjempefin Lørdag, noen spesielle planer kanskje?

*Klem* :vinke:

Skrevet

Hei alle herlige mennesker! :)

Saeria: klem:

BAby-E: hallu :)

Human-Being: takk :) Skal på fest til en i klassen etterpå. Hun har gigahus! For tiden bor hun i "vestfløyen" av huset. Dæven altså! Dette blir morro :D

Bustis: :kysse:

Da hopper jeg i dusjen gitt,

Skrevet

Kos deg på fest!

Selv skal jeg sitte med snuten i historiebøkene og skrive sammendrag. :-? Men hva gjør man vel ikke for å få 6 på prøven. ;)

Skrevet
Kos deg på fest!

Selv skal jeg sitte med snuten i historiebøkene og skrive sammendrag. :-? Men hva gjør man vel ikke for å få 6 på prøven. ;)

Så flink du er! :)

Skrevet
:grine:

:trøste: kunne ønske jeg var sammen med deg nå, holdt rundt deg og strøket deg over håret :-(

Gjest Anonymous
Skrevet

:trøste: kunne ønske jeg var sammen med deg nå, holdt rundt deg og strøket deg over håret :-(

:hjerte:

Skrevet
Har du hatt en fin helg?  :wink:

Helt ok :)

Skrevet

Hvordan var det på fest i vestfløyen da?? :wink::ler:

Skrevet

Hei hei :)

Bustis: :klem:

Søndagsengel: Joda :ler: Det var SVÆRT hus! Fy faen. DEt var utrolig mange der. Fullt hus for å si det sånn. JEg skulle skjære et rundstykke for en fyr og klarte å kutte meg skikkelig i fingeren :-? Gjør ordentlig vondt nå.

Ble ikke full i går, bare litt småbrisen. Greit nok ettersom jeg skal trene nå klokka 12.

FEsten var helt ok. Tok aldri ordentlig av.

Heksa var der. Huff. En gang støtte vi på hverandre i en gang. Vi lagde et slags grimasesmil til hverandre.

Er i ganske dårlig humør i dag. Mamma går meg så ekstremt på nervene.

Skrevet

Så flink du er! :)

Takk. :oops:

Poenget er vel egentlig at siden jeg har fått 6 på de siste tre prøvene så vil alt annet være en skuffelse både for meg og læreren. Han forventer jo nå at jeg skal gjøre det minst like bra fremover, og da får jeg prøve på det. Både for min egen del, og for å unngå skuffelse. ;) At denne prøven er mye mer omfattende spiller ingen rolle. :-?

Kos deg i dag du fisk. Selv blir det lesing og kakespising på meg.

Skrevet

hei!

så flink du er da!!!

ekke så flink jeg da heeh.........

har gjort i helga da?

klems :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Glad i deg vennen. Vi prater etterpå. Tenker på deg :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...