Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #4781 Skrevet 9. februar 2005 DEt kan stemme. Da bor han i gettoen Da har jeg vært på fest i gettoen Jeg er da sannelig litt bereist likevel jeg :-)
-Fisken- Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #4782 Skrevet 9. februar 2005 Baby-E: nåå, tusen takk! Mega tilbake til deg Alwa: ja du har nok det Sitter i pysj og morgenkåpe med vått hår. Snart kommer en venninne av meg, hun skal overnatte. Mamma tørr forstatt ikke at jeg er alene om natten etter pillene. Forståelig nok. blir nok ikke mye søvn i natt
Bettie Skrevet 9. februar 2005 #4784 Skrevet 9. februar 2005 Natta Fisken. Det er kjempehyggelig å finne en hilsen fra deg i dagboka mi. Håper morgendagen din blir bra.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4785 Skrevet 10. februar 2005 Hah, jeg har vært på Manglerud jeg også. Mange ganger!!!!!! :D Vel, på manglerud senteret i allefall. Slo meg vrang i matbutikken der da jeg var 4 år gammel har jeg blitt fortalt. hihi men var der seneste i fjor sommer. så da har jeg litt peiling da Men, Mortensrud sier meg ingenting, kansje ikke så viktig. fårikke sovet. håper jeg du gjør. nå skal jeg røyke,for så å lalle loppekassa. Ha en fin dag på skolen yndlingsfisk! SUPER
Gjest Sukkerert Skrevet 10. februar 2005 #4786 Skrevet 10. februar 2005 Nå snakker jeg med Bustis på msn, så da er alt bra! Hint hint ferskennam Visste jeg det ikke! Jeg har ikke før invitert et søtt bustetroll til Kg før en viss Fisk kaster seg over henne med hentydninger om litt av verdt.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4788 Skrevet 10. februar 2005 Visste jeg det ikke! Jeg har ikke før invitert et søtt bustetroll til Kg før en viss Fisk kaster seg over henne med hentydninger om litt av verdt. Dere to altså Blir det trekantdrama nå da?
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4789 Skrevet 10. februar 2005 Jeg ler så jeg griner. Min søster er her, og hun er helt fantastisk morsom i dag! Du skulle vært her, sittet i sengen med meg og ledd, av henne. Lite er morsommere!!! Savner deg da, ha deg i dagboken :D
Gjest Sukkerert Skrevet 10. februar 2005 #4790 Skrevet 10. februar 2005 Dere to altså Blir det trekantdrama nå da? Huffa, nei, jeg har fått nok av trekantdrama. Kos dere.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4791 Skrevet 10. februar 2005 Huffa, nei, jeg har fått nok av trekantdrama. Kos dere. SØREN!
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4792 Skrevet 10. februar 2005 *ROPE på Fiskensin* Hvis du klarer å komme snart blir jeg glad :D Forresten har jeg mere lesbemusikk som skal sendes dg
Gjest baby-E Skrevet 10. februar 2005 #4793 Skrevet 10. februar 2005 Heisann vennen min! Bare titter innom edeg med en god jeg! Håper alt er bra med deg!
-Fisken- Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #4795 Skrevet 10. februar 2005 Hei alle sammen! Her ahr det sannelig vært liv. Så koselig! :D ' Bustis: Manglerud senteret ja ser deg for meg sammen med moren eller tanten din sånn ca i morgen: Vræææææææææææl! Jeg vil ha iiiiiiiis! IIIIIIIIIIIIS! Ferskis: takk for at du fikk trollet mitt hitt iingvild: takk, og du og Bustis: jeg vil og le! Er nok rett og slett nødt til å ta meg en tur til Trondheim snart. Ferskis: :kysse: Bustis: Her er fisken, klar for mer lesbemusikk! :D MEteora: klem: Har vært en ganske slitsom dag i dag. En god venninne av meg overnattet i natt, det var koselig. Men i dag morges da vi skulle gå, var det sikkert 30 cm med slafs. JEg som har tynne "tøy" støvletter, ble gjennomvåt på beina med en gang. Frøys som et helvete, må gå ganske langt. Da jeg kom på skolen, kunne jeg vri opp sokkene mine, bokstavlig talt. Helt sykt. HAdde heldigvis et par ullsokker i sekken, tusla rundt i de resten av dagen. Dro litt før fra jobb i dag, føler meg ikke helt bra. Lurer på om jeg begynner å gå influensa
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4796 Skrevet 10. februar 2005 Huff, måkke bli syk! *godbedringstanker sendes* Stor
-Fisken- Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #4797 Skrevet 10. februar 2005 Tænk ju, vennen Føler meg bedre nå, etter litt mat en varm lang dusj og gode varme klær. Og ikke minst ro, fred, pappan min på besøk og dataen.
Bettie Skrevet 10. februar 2005 #4799 Skrevet 10. februar 2005 Ikke rart om du følte deg litt lite i form hvis du har vært kvald og våt i dag. Fint at formen steg ut over dagen. Sov godt, fisken, og ta vare på deg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #4800 Skrevet 11. februar 2005 Natta fisken min. Håper du drømmer søtt. Ønsker deg en god dag på skolen i morgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå