Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Nå er det tid for en dusj, gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CSI! :D

Nå er jeg så lei av alle de pripne venninnene mine :-? HAr skikkelig lyst til å komme meg i et helt annet miljø hvor folk gir litt mer f. Men så var det det å finne det da :-?

Skrevet

Hei!

Måtte ta en titt i dagboken din..

Så du går på skole, hvilken klasse?

Ha en fortsatt fin dag! klem

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg så lei av alle de pripne venninnene mine :-? HAr skikkelig lyst til å komme meg i et helt annet miljø hvor folk gir litt mer f. Men så var det det å finne det da :-?

Kom hit til meg du. Gullfiskbollen står tom så plassen mangler det ikke på ;)

Jeg er ikke prippen, bare en smule fisefin i visse anledninger, og venninene mine er lite pripne, de er supertøffe :D Guttekompisene er mer pripne enn oss jentene ;) *ler*

Så, når kommer du?

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for PM forresten søta :)

Så den nå.

Har ikke ord,for hvor GOD du er.

:klem:

Skrevet

Hei alle sammen!

Så koselig :)

Fighter og Xavia: vinke: :klem:

Rhiakath: :hjerte::klem::hjerte: Digger deg!

Christy: går i 1. jeg. Desverre musikklinja på Manglerud. gleder meg til å bytte neste år.

Bustis: skal vi se. Når går første fly? :D

Bra du likte pm'n, jeg skrudde på all min sjarm og brukte timesvis på å bestemme formuleringen av den.

Stor :klem: til verdens beste bustetroll!

Har vært i ganske godt humør på skolen, men så måtte en PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP kjerring (unnskyld uttrykket) fucke opp dagen for meg. Forteller om det senere. Ble heldigvis bedre etter å ha snakket en time med en god venninne.

Nå snakker jeg med Bustis på msn, så da er alt bra! :sjarmor:Hint hint ferskennam

Skrevet

Hmm, tror de hvertfall to siste innleggene var ganske så intern humor, men jeg ler nå med likevel jeg :ler2:

Takk for kos hilsen fisken.Bor du i nærheten av manglerud? Husker jeg skulle dit en gang for å treffe farmor som var nedover i forbindelse med hennes brors død.

Han bodde på manglerud,og jeg hadde fått det for meg at det var mortensrud. Sikkert ubehøvelig å si at vi kjørte rundt LENGE for å finne farmor :roll:

Ha en fin fin kveld :dagensrose:

Skrevet

Alwa: det var ganske internt, men bare bra at du ler med! :)

Bor faktisk på Mortensrud, jeg :)

DEt ekke så lett da, Manglerud og Mortensrud har ganske like navn :wink:

Ha en fin kveld du og :):klem:

Skrevet

Ååhhh, oki.Der har jeg vært :hoppe: Selv om jeg sånn egentlig ikke hadde noe der å gjøre :roll:

Skrevet

Hihi! :D

Hvor på Mortensrud da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også vært på Mortensrud :sjarmor:

På rommet ditt! :P

Skrevet
Hihi! :D

Hvor på Mortensrud da?

Litt sånn rundt om kring :roll: :oops: :roll:

Skrevet

Nei, vent litt.Jeg har vært hos en kompis av eksen en gang.Tror da det var på Mortensrud :klø: Ganske "høyt opp" ikke langt fra endestasjonen til t-banen.Han bodde i en blokkleilighet.

Kan dette stemme da??

Skrevet

DEt kan stemme. Da bor han i gettoen :ler:

Mortensrud er lit oppdelt skjønner du.

Anea: jepp det har du! :D

Og snart har jeg vært hos deg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...