-Fisken- Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #4761 Skrevet 8. februar 2005 Hei alle sammen Nå er det tid for en dusj, gitt.
-Fisken- Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #4762 Skrevet 8. februar 2005 CSI! :D Nå er jeg så lei av alle de pripne venninnene mine :-? HAr skikkelig lyst til å komme meg i et helt annet miljø hvor folk gir litt mer f. Men så var det det å finne det da :-?
Christy Skrevet 9. februar 2005 #4766 Skrevet 9. februar 2005 Hei! Måtte ta en titt i dagboken din.. Så du går på skole, hvilken klasse? Ha en fortsatt fin dag! klem
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #4767 Skrevet 9. februar 2005 Nå er jeg så lei av alle de pripne venninnene mine :-? HAr skikkelig lyst til å komme meg i et helt annet miljø hvor folk gir litt mer f. Men så var det det å finne det da :-? Kom hit til meg du. Gullfiskbollen står tom så plassen mangler det ikke på Jeg er ikke prippen, bare en smule fisefin i visse anledninger, og venninene mine er lite pripne, de er supertøffe :D Guttekompisene er mer pripne enn oss jentene *ler* Så, når kommer du?
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #4768 Skrevet 9. februar 2005 Takk for PM forresten søta Så den nå. Har ikke ord,for hvor GOD du er.
-Fisken- Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #4769 Skrevet 9. februar 2005 Hei alle sammen! Så koselig Fighter og Xavia: vinke: Rhiakath: Digger deg! Christy: går i 1. jeg. Desverre musikklinja på Manglerud. gleder meg til å bytte neste år. Bustis: skal vi se. Når går første fly? :D Bra du likte pm'n, jeg skrudde på all min sjarm og brukte timesvis på å bestemme formuleringen av den. Stor til verdens beste bustetroll! Har vært i ganske godt humør på skolen, men så måtte en PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP kjerring (unnskyld uttrykket) fucke opp dagen for meg. Forteller om det senere. Ble heldigvis bedre etter å ha snakket en time med en god venninne. Nå snakker jeg med Bustis på msn, så da er alt bra! Hint hint ferskennam
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #4772 Skrevet 9. februar 2005 Hmm, tror de hvertfall to siste innleggene var ganske så intern humor, men jeg ler nå med likevel jeg Takk for kos hilsen fisken.Bor du i nærheten av manglerud? Husker jeg skulle dit en gang for å treffe farmor som var nedover i forbindelse med hennes brors død. Han bodde på manglerud,og jeg hadde fått det for meg at det var mortensrud. Sikkert ubehøvelig å si at vi kjørte rundt LENGE for å finne farmor Ha en fin fin kveld :dagensrose:
-Fisken- Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #4773 Skrevet 9. februar 2005 Alwa: det var ganske internt, men bare bra at du ler med! Bor faktisk på Mortensrud, jeg DEt ekke så lett da, Manglerud og Mortensrud har ganske like navn Ha en fin kveld du og
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #4774 Skrevet 9. februar 2005 Ååhhh, oki.Der har jeg vært Selv om jeg sånn egentlig ikke hadde noe der å gjøre
-Fisken- Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #4775 Skrevet 9. februar 2005 Hihi! :D Hvor på Mortensrud da?
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #4776 Skrevet 9. februar 2005 Jeg har også vært på Mortensrud På rommet ditt!
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #4777 Skrevet 9. februar 2005 Hihi! :D Hvor på Mortensrud da? Litt sånn rundt om kring :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #4778 Skrevet 9. februar 2005 Nei, vent litt.Jeg har vært hos en kompis av eksen en gang.Tror da det var på Mortensrud :klø: Ganske "høyt opp" ikke langt fra endestasjonen til t-banen.Han bodde i en blokkleilighet. Kan dette stemme da??
-Fisken- Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #4779 Skrevet 9. februar 2005 DEt kan stemme. Da bor han i gettoen Mortensrud er lit oppdelt skjønner du. Anea: jepp det har du! :D Og snart har jeg vært hos deg og.
Gjest baby-E Skrevet 9. februar 2005 #4780 Skrevet 9. februar 2005 Bare titter innom med en til yndlingsfisken min!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå