Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #4741 Skrevet 6. februar 2005 Hallo fisken.Håper du har hatt ei fin helg og kost deg masse. Ha en fortsatt fin kveld
*M* Skrevet 6. februar 2005 #4742 Skrevet 6. februar 2005 Titter innom for å ønske deg en fin uke :blomst_opp:
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #4743 Skrevet 6. februar 2005 super stor jeg får forresten ikke kaaza til å funke...
Bokalven Skrevet 7. februar 2005 #4744 Skrevet 7. februar 2005 jeg får forresten ikke kaaza til å funke... Kaazaa er kjempedårlig. Anbefaler SoulSeek.
Gjest Coral Skrevet 7. februar 2005 #4745 Skrevet 7. februar 2005 En stund siden jeg har vært innom, håper du har det fint!
-Fisken- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #4746 Skrevet 7. februar 2005 Oioi! Så mange som har vært innom meg. Nå ble Fisken glad. Saeria: takk Baby-E og bustis: klem: Anea: ja, du er veldig utrolig til tider du og Bettie: matteprøven skulle være i dag. Dro hjem pga det.. Men så viste det seg at matteprøven er utsatt til i morgen. DEn er utrolig kjip :-? *M*: takk, og det samme til deg Bustis: bra du får det til nå da! :D Lunacia: klem: *Hanne*: Jeg har det bra! håper du har det og
liv Skrevet 7. februar 2005 #4747 Skrevet 7. februar 2005 skulking er dumt! :fy: Lykke til på prøven i morgen!
-Fisken- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #4748 Skrevet 7. februar 2005 Fult klar over det, men sliter med å være på skolen for tiden. Har det bra i dag, selv om jeg ikke har gjort noe spes. Ryddet rommet, laget middag sammen med mamma, slappet av. Deilig
Bokalven Skrevet 7. februar 2005 #4750 Skrevet 7. februar 2005 Lykke til! Håper ting går seg til snart!
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #4751 Skrevet 7. februar 2005 Jeg får det litt til lille fisk. Jeg er sur idag,men skal pørve å ikke la det gå utover boken din. Beklager at jeg bare forsvant fra msn uten noen varsel,men den dumme pc min slår seg vrang av og til :evil: passet riktig så godt i dag.. alt har jo slått seg vrangt hele dagen. sukK, JEG STREVER med å få det til nå. Tolmodighet hadde vært flott. Jeg liker deg, du er unik og vidunderlig. Jeg skal treffe deg jeg, og resten vet du hihihi og en liten på kinnet
-Fisken- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #4752 Skrevet 7. februar 2005 Fighter og Lunacia: tusen takk Bustis: du er nydelig du. gleder meg til å møte deg! Nå har eksen vært her. DEt var så koselig. vi er virkelig gode venner, snakker om alt. han er virkelig en nydelig person. Vi passer mye bedre som venner. Ja, det blir noen klemmer og kyss og litt sånt, men det faller liksom naturlig og det er ikke mer enn vennskapelig. Jeg liker M, og det vet eksen også veldig godt. Han sier at han håper av hele sitt hjerte at det ordner seg mellom M og meg. Nå har jeg det bra.. Har virkelig savnet eksen. Han som person og venn, ikke som kjæreste. Nå må jeg nesten tusle til sengs. Natta alle sammen, dere er nydelige!
Bettie Skrevet 7. februar 2005 #4753 Skrevet 7. februar 2005 Natta - fisken. Lykke til med matteprøven i morgen. Uansett - du kan ikke gjøre mer enn det du får til, vet du.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #4754 Skrevet 8. februar 2005 Lykke til på prøven, vakre lille fiskevesen
-Fisken- Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #4755 Skrevet 8. februar 2005 Takk.. Tror jeg virkelig trenger det. Hadde de vært en vanlig matteprøve, hadde jeg ikke hatt noe imot det, men det vi skal ha prøve om, har ingenting med pensum eller boka å gjøre, pga den PIIIIIIP vikaren vi har hatt i matte den sise tiden. Han er kun opptatt av at vi skal tenke abstrakt. Sikkert fint det altså, men jeg er interessert i å lære det som står i boka sånn at jeg kan gjøre det bra på eksamen. Om jeg tar denne prøven, blir det nok ikke noe mer enn en superduper svak 4. Hvis jeg er heldig. Og egentlig takler jeg ikke å få dårligere karakterer enn 5.. :-? Jaja. Har dundrende hodepine. Er aldri i godt humør om morgenen. Trening rett etter skolen, først klassisk så moderne. Deilig med litt trening - også slipper jeg å styre med t--bane hjem, mamma henter meg. Ønsker alle en super dag
-Fisken- Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #4757 Skrevet 8. februar 2005 Takk iingvild DEilig å kunne være på nettet på skolen. Uvant egentlig. Men digg HAr en del oppgaver vi skal jobbe med her da. Så må nesten begynne med det nå. Måtte bare innom her en tur, er stolt over at jeg kom inn på fronter (endelig) og at jeg er på nettet på skolen. Humøret er også mye bedre nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå