Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #4721 Skrevet 5. februar 2005 Så morro da, hunder er jo utrolig skjønne Jeg hadde en boxer tidligere. Superskjønn. Sikla nesten like meg som meg Desverre måtte jeg avlive ham Men det er jo livets gang da. Festligheter ikveld da? Spennende at du skal treffe han gutten
-Fisken- Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #4722 Skrevet 5. februar 2005 Hei hei! Musikk dans og drama er krevende ja.. :-? Går musikk nå, men bytter til dans neste år. Jeg lever for å danse, tror jeg kommer til å trives mye bedre på dans enn musikk. Nå danser jeg ETTER den lange skoledagen. SLiter meg ut. Søndagsengel: skal gå inn der BEttie: takk og det samme til deg! Bustis: elsker hunder! spes min egen skjønnhet. TRist når dyra går bort, blir jo som familiemedlem.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #4723 Skrevet 5. februar 2005 Ja det er trist lille fisk,men det skjer Du er skjønn du, håper du vet det i hjertet ditt
-Fisken- Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #4724 Skrevet 5. februar 2005 Tusen takk Du virker som en helt utrolig super jente! synd du bor så langt unna :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #4725 Skrevet 5. februar 2005 jEG er utrolig på mange måter jeg Utrolig rotete Utrolig kaotisk Utrolig flink til å prate for meg Utrolig stressa Utrolig urolig Utrolig rampete Utrolig rastløs Utrolig kreativ Utrolig vimsete Utrolig glad i damer Utrolig rask til å skrive på data og mye mer utrolig :D *ler* dette ble jo heeeelt, utrolig
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #4727 Skrevet 5. februar 2005 Utrolig bra!! ja, det er jeg også
Bokalven Skrevet 5. februar 2005 #4730 Skrevet 5. februar 2005 Er for sliten til å lese de ørten sidene som er skrevet siden jeg dro, så jeg legger heller igjen en liten hilsen med en generell
-Fisken- Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #4731 Skrevet 6. februar 2005 Er for sliten til å lese de ørten sidene som er skrevet siden jeg dro, så jeg legger heller igjen en liten hilsen med en generell Hehe, takk
-Fisken- Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #4735 Skrevet 6. februar 2005 Hallu! Nå har jeg nettopp vært å trent. Deilig! Også har jeg satt en brøddeig til heving. Senere i dag kommer en venninne av meg, vi skal leie film. Må også øve til matteprøve og jobbe med et prosjekt i dag.
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #4739 Skrevet 6. februar 2005 jeg kan også være utrolig en gang iblandt tror jeg..
Bettie Skrevet 6. februar 2005 #4740 Skrevet 6. februar 2005 Hei Håper du får en fin uke. Når skal du ha matteprøve?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå