-Fisken- Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #4702 Skrevet 3. februar 2005 Catwoman: ja, men jeg vil ha generell studiekompetanse Pusla: til deg og! Nå er det snart sovetid for fisker. I morgen skal en venninne og jeg ha svart dag - vi skal være svarte fra topp til tå. Svarte klær, svart sminke, nagler osv. Det kan bli morro!
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #4703 Skrevet 3. februar 2005 Nå må du se å bli frisk jente, så skal jeg bli det samme Ha en fin dag da :dagensrose:
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #4704 Skrevet 4. februar 2005 Takk du gode oi,svart og nagler åsånn. Det hadde vært morro å se Man liker litt røffe jenter vetdu går det bedre med deg i dag?
iingvild Skrevet 4. februar 2005 #4705 Skrevet 4. februar 2005 Ha en fin dag og en fin helg! Ikke helt fan av sort jeg, men du får kose deg! I
Gjest baby-E Skrevet 4. februar 2005 #4706 Skrevet 4. februar 2005 heisann jenta mi! Håper det er bedre med deg i dag! Syns ikke det var spesielt allrigth gjort av mamman din å straffe deg på den måten.. :-? En stor, god og varm fra baby-E
Gjest Meteora Skrevet 4. februar 2005 #4707 Skrevet 4. februar 2005 Hei! Svart fra topp til tå ja, det er jeg selv noen ganger også Håper du er bedre! :trøste: Anea sitter her ved siden av meg, hun hilser
Gjest Seleena Skrevet 4. februar 2005 #4708 Skrevet 4. februar 2005 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...=82650&start=45
-Fisken- Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #4709 Skrevet 4. februar 2005 Alwa: ja, det må vi Bustis: har det bedre i dag ja! ganske godt humør faktisk. Var kjempekos å snakke med deg på msn! iingvild: smaken er som baken - heldigvis Baby-E: ja, det var det :-? Men har det bedre i dag i alle fall! Meteora: så koselig! Seleena: tusen takk!
*M* Skrevet 4. februar 2005 #4711 Skrevet 4. februar 2005 Hva med å ta noen av fagene som privatist? Tok selv religion, samfunnslære og histore. Ønsker deg en riktig god helg.
iingvild Skrevet 4. februar 2005 #4712 Skrevet 4. februar 2005 :D Ja, at folk er forskjellige er det beste med verden. Ellers hadde det vært kjedelig. Ha en super helg! I
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #4714 Skrevet 4. februar 2005 God helg,vennen min :hjerter2: Luuuuuv ju Og denne gangen er jeg ikke overtrøtt. hehe. Jeg har fått mld fra M,jeg.. eller tidligere omtalt dategutt *hehe* Han er søt da! *måtte bare fortelle det enda en gang*
-Fisken- Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #4716 Skrevet 5. februar 2005 Baby-E: *M*: hadde gått an det, men sliter egentlig ikke med de fagene.. Det er linja som er tung. Bytter jo neste år, så det går nok bra. iingvild: du og! Alwa: takk det samme Anea: yeah Dette går rette veien! Lilith: det skal jeg Har det bra nå! Har avtalt å møte gutten fra forrige helg, om to uker når han har perm. gleder meg!
-Fisken- Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #4717 Skrevet 5. februar 2005 Natta alle sammen I morgen blir det hundeutstilling! det gleder jeg meg til Hundrevis av Emmar på en gang. Det kanke blir bedre :D
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 #4718 Skrevet 5. februar 2005 Du går musikk, dans og drama? Både jeg og broren min begynte på den linja. Jeg holdt ut i ett år, og han i to... Utrolig krevende!!!
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 #4719 Skrevet 5. februar 2005 Hei! Tar meg friheten til å reklamere litt personlig i dagbøker rundt omkring, jeg... :oops: Blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-) :-) Stolt storesøster vet du!
Bettie Skrevet 5. februar 2005 #4720 Skrevet 5. februar 2005 Hei du Spennende med utstilling, da. Håper du får hygget deg der. Ønsker deg en god helg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå