Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for fine ord gode,nydelige du :)

A-søker = Mennesker som har behov for spesiell tilrettelagt skolegang. Det kan være autister, folk med store lese og skrive vansker, ADHD- diagnoserte, folk med psykiske problemer (angst,sosial angst,personlighetsforstyrrelse,spiseforstyrrelser,depresjoner) osv.

Å være A-søker går i hovedsak ut på at skolen i samarbeid med lev(altså - rådgivere,skolenemda,kontaktlærere,rektor,elev og ofte noen fra PPT, og behandler) kommer frem til et opplegg som passer eleven slik at de har like stor sjanse og utgangspunkt som alle friske,vanlige elever til å fullføre og bli ferdig med skolen til rett tidspunkt og med et vitnemål som duger.

Å tilrettelegge kan være alt fra spesial undervisning til hjemmeundervisning, hjemmearbeid, hjemmeeksamener, annen fravær system, mer oppfølging osv.

Syns du skal snakke med noen om dette jeg.

Håper du ble litt klokere, jeg er ikke så flink å forklare i dag :P

:klem:

Skrevet

:klem: til deg og takk for koslige meldinger i dagboka mi! :) Uka er halveis ferdig nå. Bare den gode delen igjen! ;)

Snakkes, I

Skrevet

Bustis: takk! Nå skal jg virkelig få sjekket ut det! :)

iingvild: :klem: til deg også.. Ja, bare to kjipe morgener igjen nå, så er det :hjerte: helg :hjerte:

Det skal bli deilig.

Fisken er ganske glad hun, sendt meldinger med fyren fra lørdag i hele dag. Kjipt at han er så langt unna, en time med båt fra Trondheim. Gleder meg til helgen om 2 1/2 ike, da kommer han hjem.

Nå begynner snart LOST! Gleder meg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ååååå,nå ble jeg glad! enda mer glad enn jeg var istad,tenk! :hjerter:

Skrevet

Godt at fisken har glade dager også.

Håper du får tillit til den nye fastlegen din.

Skrevet

Anea: så du fikk melding? :wink:

Bettie: ja heldigvis er noen dager bedre enn andre :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Anea: så du fikk melding? :wink:

Duh,nå var jeg glad for atte du var glad,vennen ;):hjerter:

Skrevet

Duh,nå var jeg glad for atte du var glad,vennen ;):hjerter:

Ok, da :ler:

Nå tror jeg jeg tar senga gitt. Natta!

Skrevet

heisann jenta mi!

Får håpe dere finner en ordning på det skole-greine!

I dag er det nydelig vær her i oslo. Synd at jeg skal jobbe i kveld, hvis ikke skulle jeg gått meg en laang tur :wink:

:klem:

(har mista mobilnr ditt jeg....har bytta telefon se, så ligger det vel på den aandre telefonen... :oops: )

Skrevet

Ja, herlig vær :)

Er hjemme fra skolen i dag med dundrende hodepine, så kommer nok til å gå en liten tur med Emma i solskinnet.

Sender deg en pm med nummeret :)

Skrevet

:klem: til deg, håper hodepinen går bort på gåtur med Emma! :)

I

Skrevet

Slim og iingvild: :klem:

Som straff for at jeg ikke dro på skolen i dag, gidder ikke mamma å kjøre meg til jobben. Må derfor ta to forskjellige busser og gå masse. Bruker over en time :-?

Skrevet

Ja. Mamma er lei av at jeg ikke drar på skolen, men det hjelper ikke straffe meg.

ikke så god som deg! :klem:

Snakket lenge med Riakath på msn, hun har fått meg i litt bedre humør :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror jeg har lyst til å prate med deg på msn

Skrevet
Jeg tror jeg har lyst til å prate med deg på msn

PM med adresse sendt :)

Er så sliten.. Så utrolig sliten. Føles ut som om jeg har null krefter i kroppen. Og er skikkelig sur på mamma.

Gjest Catwoman
Skrevet

Du kan søke fritak fra enkelte skolefag, hvis du synes det er for vanskelig å være på skolen 100%. Det gjorde jeg på vk1, søkte fritak fra alle almennfagene, og var kun på skolen i studieretningsfagene. Så det går fint an :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...