-Fisken- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #4661 Skrevet 31. januar 2005 Ja.. MEn om det blir no ut av er fryktelig vanskelig å si. Jeg tenker fortsatt en del på eksen, og han fyren jeg har skrevet om er en kompis av eksen. (selv om eksen ikke gidder å snakke mer med han pga sinnsykt barnslige årsaker) DEsutten er han i militæret.. Har et halvt år igjen og er bare hjemme hver tredje uke. Men, men. Det er jo bare å se det an En nydelig fyr, det er han.
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #4662 Skrevet 31. januar 2005 Hvorfor er du aldri på msn lenger? :-( Ai bin bizzi.
-Fisken- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #4663 Skrevet 31. januar 2005 Ai bin bizzi. Åi åi åi! Synes jai fårrtjenerr pm! Nyshærri!
Bettie Skrevet 31. januar 2005 #4664 Skrevet 31. januar 2005 Hei du Var det ikke godt med fint vær i dag? Selv mandager blir hyggeligere med solskinn.
-Fisken- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #4665 Skrevet 31. januar 2005 Sant det, Bettie! Jeg hadde planer om å dra på Spin Off å trene i dag, men da jeg ringte for å høre om det var plass, fikk jeg vite at den timen jeg hadde tenkt til å gå på, ikke fant sted likevel. Kjipt! Men jeg har gått en lang tur med Emma, og trent styrke i 3 kvarter, pluss at jeg brukte lang tid på å tøye ut. Har heldigvis ikke blitt stivere. Det er så deilig å være myk I morgen skal mamma og jeg ha samtale med klassestyreren min pga av at jeg ikke trives så godt. Det kan bli interessant.. Neida, hun er veldig hyggelig altså. Natta alle sammen Nå er det tid for meldinger med fyren fra lørdag
Gjest baby-E Skrevet 1. februar 2005 #4667 Skrevet 1. februar 2005 God morgen snuppa! Håper de går bra på den samtalen i dag!
iingvild Skrevet 1. februar 2005 #4668 Skrevet 1. februar 2005 Håper du har hatt en fin dag så langt i dag!
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #4669 Skrevet 1. februar 2005 Hei vennen min Ville gi deg en stoooooooor - ,jeg! Selv om det ikke blir det samme som ordentlige klemmer. Men det skal du få neste gang vi møtes Tusen takk for mld i dag,dagene blir bare bedre og bedre når jeg har kontakt med deg! :rosasmil: Håper det gikk fint på samtalen i dag,og at det går bra med det du vet! Super glad i deg :hjerter2: Klemmer fra meg. føler meg en smule gal som driver å maser om kameraten din,hehe.. men han var jo søt
-Fisken- Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #4671 Skrevet 1. februar 2005 Hei alle sammen Er i godt humør, fikk nettopp melding fra fyren fra lørdag. :D :D Kiler litt i magen nå. Samtalen gikk helt ok. Læreren sa jeg var en intelligent jente og en flink elev som er likt av lærerne. Vi brukte mest tid på å snakke om bytting av skole og/eller linje. Jeg vil jo gjerne få til en ordning med halvveis sykemelding eller noe i den duren, men det var tydeligvis ikke aktuellt i det hele tatt. "noen ganger må man gjøre ting man ikke liker, bla bla bla" Det har jo ikke noe med det å gjøre, jeg er så utrolig sliten og slapp at jeg ikke kommer meg ut av senga. Stor forskjell på de tingene!
-Fisken- Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #4672 Skrevet 1. februar 2005 Anea: herlig å sende meldinger med deg og! Du er en helt utrolig nydelig jente, er så glad for at vi har fått så god kontakt
-Fisken- Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #4674 Skrevet 1. februar 2005 Natti iingvil Sender meldinger med han enda Samtidig som jeg ser på C.S.I.
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #4675 Skrevet 1. februar 2005 Natti iingvil Sender meldinger med han enda Samtidig som jeg ser på C.S.I. Og prater med Anea
-Fisken- Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #4676 Skrevet 1. februar 2005 Og prater med Anea Jaaaaaaaa
Bettie Skrevet 1. februar 2005 #4677 Skrevet 1. februar 2005 Du fikk ikke helt det resultatet du ønsket deg av samtalen i dag, forstår jeg. Kanskje - hvis du orker - du kunne be om et møte til, sammen med helsesøster og/eller rådgiver - bare for å se så mange alternativ som mulig. Ønsker deg en god natt
Gjest Bellatrix Skrevet 1. februar 2005 #4678 Skrevet 1. februar 2005 Lykke til med kjærligheten og skolen!
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #4679 Skrevet 2. februar 2005 Er du vanlig søker eller A-søker? med problematikken din,og det du sliter med (spesielt hvis du skal på det stedet noen uker) mener jeg at du har A-søker grunn og da er de pliktig til å tilrettelegge undervisningen slik at du klarer og orker det. Snakk med rådgiveren din du. Håper du får en fin dag i morgen også.
-Fisken- Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #4680 Skrevet 2. februar 2005 Hei alle sammen Det som irriterer meg mest, er at en gutt som går i 3.musikk, er på skolen rundt 20 % av tiden (det ekke tull engang) og han får alle fag godkjent - fordi de to hovedlærerene til musikklinja digger han. Jeg, jeg MÅ komme HVER ENESTE DAG, det skulle læreren passe på at jeg gjorde sa hun. Det aller beste for meg er å være på skolen, sa hun. Vel, hun tar feil. Bettie: helsesøster er ALDRI på skolen, og rådgiver ekke helt god :-? Men onsdag om en uke, da skal jeg til min nye fastlege, en som har peiling på spiseforstyrrelser. Kan hende jeg får til en ordning da. Håper det. fighter: takk Bustis: har aldri hørt om å være a-søker en gang jeg, så er nok ikke det. Får sjekke ut litt, kan være det er noe for meg. Sliten, hadde styrketest i gymmen i dag. ER et otrolig konkurransemenneske, kan ikke tillate at noen er bedre meg i styrke ettersom jeg trener så mye. Klarte også å sovne i fritimen før gymmen, det var ikke smart. Så nå, nå er jeg sliten. Men fortsatt i godt humør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå