Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er enig med de andre,BYTT lege.

Eks og sex hører ofte sammen. Så lenge du føler at det ikke skaper mer problemer etterpå så er det jo fint, men ikke gjør det fordi han vil,gjør det fordi DU vil.

Natta :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bustis: sant det :)

Baby-E: mornings! Er utrolig trøtt :-? HAr begynt å slite med å få sove igjen. Torsdager er en grusom dag, med jobben etter skolen og alt. Men heldigvis er det fredag i morgen. Skal til pappa, sove der. Får ikke ha med Emma denne gangen, stemoren min får fnatt. Kjerring.

Men det blir koselig å se pappa igjen.

Ysj, har utrolig lite lyst til å dra på skolen. HAter torsdager!

Ønsker alle en fin dag! :)

Skrevet

Tittei Fisken. :vinke:

For en rar lege du har. Selv om hun er i stand til å dra seg på jobben når hun er syk (og smitte andre mennesker, som jo er syke fra før siden de går til henne og ikke trenger en ekstra forkjølelse), så er det jo helt umulig for henne å vurdere om du er i stand til det eller ikke. Hun kan jo umulig ha vært virkelig syk om hun klarer å jobbe. Klart, jeg kan jo også sitte i en forelesning om jeg er litt forkjølet, men det kan jo ikke sammenlignes med noe som slår deg helt ut. Så bare bytt du, finn deg noen som forstår deg bedre.

I dag er siste laaange dag (9-17 er slitsomt!), og så har jeg fri helt til torsdag. :hoppe:

Skrevet
Nå skal jeg virkelig bytte fastlege. Hu kjerringa jeg går til, sa i dag: du mp bare være litt positiv, så blir du frisk! Hallo, jeg har vært syk i tre år..

Også sa hun at hun synes det var rart at jeg ikke har kommet meg på skolen. Hun drar på jobb selv om hun er suk! Og slapphet er da ingen unnskyldning for ikke å gå på skolen.videre la hun inndirekte ut om at jeg ikke gadd å gå på skolen, at jeg var lat, +++. Typisk.

Psykologen har anbefalt meg en lege i byen som er ekspert på spisefortstyrrelser. Skal bli digg å gå til han. Kanskje han fårstår meg.,

:o

Ja, få deg ny lege! Sånn går virkelig ikke ann!

Jeg fatter ikke hvordan leger ikke kan ta noe så alvorlig som spiseforstyrrelser og psykiske problemer hos undom seriøst. Det går virkelig ikke ann! Jeg kjenner jeg blir sinna! :sinna:

:klem:

Skrevet

Uff da, trist å høre om legen din. jeg trivdes heller ikke så godt når jeg var hos legen for noen dager siden, selvskading blir ikke så godt tatt imot av norske leger..

Jeg skal forresten innover til Oslo i forbindelse med USA-turen min i februar (rundt den tyvende), lyst til å møte meg for en kopp kakao eller noe sånt noe? jeg har veldig lyst til å møte deg!! :D :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjempe-super-duper-hyper glad i deg,vennen min :hjerter2:

Måtte bare si det :sjenert:

Skrevet

Hei! :)

Utrolig sliten. Sovna flere ganger på skolen i dag, og så var det rett på jobb. Bestekompisen min kom innom, det var koselig.

Arkana: hun legen er virkelig ikke helt god :-? Så deilig med en uke fri! *misunnelig*

Riakath: JAAAAAAAAA! vil gjerne møte deg :)

Lunaica: ikke sant :-? Hun sier ting som får meg til å ikke ville bli frisk, bare på trass :-?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Enkelte leger skulle ikke ha vært det. Håper den nye tar deg på alvor. Det er viktig. :klem:

Skrevet

Me too! :D

Hvor mange medlemmer? 6 eller 7?

Skrevet

Nu er det natti for små fisker.

Kommer til å bli TRØTT i morgen, men klarte ikke legge meg, satt oppe og snakket med en meget morsom person :ler:

Skrevet

God morgen! Håper du har sovet godt, og ikke har ennå mindre energi enn i går.

Sender mage bli bra klemmer!

:klem:

Ingvild

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror vi er 8 :sjarmor:

Ser sånn ut iallefall,men jeg vet om fler.. :Hehe:

Håper du fikk sove til slutt og føler deg bra i dag :D

Selv lå jeg lenge i sengen min å bare lo,tror enkelte (*kremt,kremt*) trodde jeg var blitt galen,så da måtte jeg vise frem tegningen du hadde laget ;)

Sees i morgen!

Kos og klem :klem:

Skrevet

Fighter, iingvild og Hanne: :klem:

9 medlemmer anea! ikke værst! :D

DEnne dagen er ganske bra, er i bedre humør enn sånn det har vært den siste uken. Deilig.

Skrevet

Hei! Jeg kom på at jeg ikke har vært i dagboka di og flere andre sin på lenge! Får plutselig ikke beskjed på mail om at det har kommet nye innlegg i dem! :forvirra: Det har skjedd en gang før også... men nå henger jeg meg på igjen, og skal oppdatere meg i dagboka di! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...