Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei :klem:

Har hørt mye bra om Capio,jeg. (regner med at det er den det er snakk om,siden du nevnte Fredrikstad).

Håper du kommer inn der!

Selv blånekter jeg for noen slags hjelp,og skulle ønske jeg var like flink som deg.

Kjempe glad i deg,vennen :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at du har god støtte i psykologen din. Det er jo fint om du klarer å fullføre skolen dette året når du har kommet så langt.

Ønsker deg en fortsatt god uke

Skrevet

Fullføre dette skoleåret skal jeg, uansett. Når jeg har kommet så langt, vil jeg ikke gå et helt år om igjen.

Anea: jeg har lenge sagt det samme. Vil ikke ha hjelp. Men nå ser jeg hvor mye denne sykdommen sliter på meg.. Orker rett og slett ikke mer. Og en slik klinikk vil også være et fristed fra alle dagligdagse bekymringer her hjemme. Slipper jo også skolen.

Skal snakke med skolen ang sykmelding, se hvordan de kan gjøre det. Anea, hvordan fikk du det i orden? Får du godkjent alle fag osv?

Skrevet

Hei, vennen,

Fint å høre at det går bra med deg. Jeg har vært litt sløv til å ta kontakt i det siste, men skal bli flinkere *promise*

Husk at du er ei flott, verdifull jente som folk rundt deg er glade i :):klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe,det er en haug med folk som måtte engasjeres for å få sykemeldingen og skolegang til å gå overens. Men det går fint,og jeg får fagene godkjent,hvis jeg klarer å gjøre min del av oppgavene :)

Natti natt,vennen! Sov godt :sove:

Skrevet

Håper du får plass snart, ja. :klem:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det går ann å forelske seg med én gang. Jeg falt pladask for min kjære, og vi er fortsatt sammen etter 10 år og ca 4 måneder. :hjerter:

Jeg falt også pladask for min kjære. :hjerter: I mars har vi vært gift ett år. :)

Håper på plass til deg, Fisken!

Skrevet

Det gjør jeg og.

OGså håper jeg på en sykmelding ordning frem til da.

Fikk sove litt lenger i dag, skal til legen. mamma kjører meg dit og kjører meg til skolen. Deilig.

Håper jeg orker trening i dag etter gymmen. Trente to timer i går, det var utrolig deilig.

Senere i dag kommer sansynligvis eksen.. Alle vet hva som kommer til å skje da. Men det er ikke derfor jeg vil møte han igjen, jeg har lyst til å ligge i armkroken hans og snakke. Nei, vi kommer aldri til å bli sammen igjen, men jeg vil føle tryggheten.

Skrevet

Stoooor :klem:

Kanskje vi kunne få til et minialvetreff eller noe snart?

Skrevet

:):klem: til deg!!

pst..... må man spisse ører for å bli alv? ;)

Ingvild

Skrevet
pst..... må man spisse ører for å bli alv? ;)

Alv er noe man er, ikke blir. ;)

Og ikke alle alver har spisse ører...

Skrevet

Jeg skal krysse alt jeg har for at du kommer inn og får det bedre snart.Hovedsaken er at du er villig til å ta i mot hjelp, da har du kommet langt allerede vennen :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

:klem:

Så fint at du vil. Jeg krysser alt jeg kan for at du får plass snarest!

Man kommer lengst når man vil selv, og bare at du er der er et kjempe pluss.

Lykketil vennen, og takk for masse gode ord i dagboken

Kjempe :klem:

Skrevet

Lunacia: alvetreff må vi få til! :)

iingvild: :klem:

Alwa: takk :)

Bustis: :klem:

Nå skal jeg virkelig bytte fastlege. Hu kjerringa jeg går til, sa i dag: du mp bare være litt positiv, så blir du frisk! Hallo, jeg har vært syk i tre år..

Også sa hun at hun synes det var rart at jeg ikke har kommet meg på skolen. Hun drar på jobb selv om hun er suk! Og slapphet er da ingen unnskyldning for ikke å gå på skolen.videre la hun inndirekte ut om at jeg ikke gadd å gå på skolen, at jeg var lat, +++. Typisk.

Psykologen har anbefalt meg en lege i byen som er ekspert på spisefortstyrrelser. Skal bli digg å gå til han. Kanskje han fårstår meg.,

Skrevet

Hei, ja! Bytt lege. Ikke bli hos en lege som ikke fortjener alle pengene han får bare fordi han har deg som pasient. :) Det er ikke vansklig å bytte lege!!! :D

Skrevet

heisann vennen!

Leit å høre at du ble tatt i mot slik av legen din... :trøste: Butt lege så fort som mulig du!

Ang klinikk.. Hva skjer der da? Er du der lenge eller?

Uansett håper at det snart går din vei!

Husk at jeg bryr meg om deg da!

Skrevet

Er enig med deg i at du bør bytte lege. Dette hander ikke om latskap. Det ble vel vanskelig å ta opp at du ikke har vært i form en stund, da.

Og så jeg som ikke fikk deg med, da. Det beklager jeg virkelig. Det er kjempehyggelig å få besøk av deg i dagboka mi. Får bare undkylde det med litt manglende konsentrasjon.

Skrevet

iingvild: nei, og nå skal jeg bytte til en lege som er ekspert på spiseforstyrrelser :)

Baby-E: Når og om jeg kommer inn på en klinikk, vet jeg ikke. Søknader må sendes, +++. Det er vanskelig å komme inn. På den i Fredrikstad kan man maks være der i 8 uker.

Bettie: det går så bra så :)

Nettopp vært sammen med eksen. Det var veldig koselig å se han igjen. Vi hadde sex, ja, men det gjorde ikke noe. Jeg er ikke forelsket i han på samme måte lenger. Er glad i han - som en venn. En venn jeg vil beholde.

Nå er det sovetid for Fisker.

Natti alle sammen :)

Skrevet

iingvild: nei, og nå skal jeg bytte til en lege som er ekspert på spiseforstyrrelser :)

Baby-E: Når og om jeg kommer inn på en klinikk, vet jeg ikke. Søknader må sendes, +++. Det er vanskelig å komme inn. På den i Fredrikstad kan man maks være der i 8 uker.

Bettie: det går så bra så :)

Nettopp vært sammen med eksen. Det var veldig koselig å se han igjen. Vi hadde sex, ja, men det gjorde ikke noe. Jeg er ikke forelsket i han på samme måte lenger. Er glad i han - som en venn. En venn jeg vil beholde.

Nå er det sovetid for Fisker.

Natti alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...