Gå til innhold

Fiskesnakk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Vendela, koselig med besøk av en nykommer :D

Håper du vil trives her i forumet.

Lilja; du er så nydelig.. Ordene dine varmer virkelig.

Er ikke noe bedre, har som sagt fått muskelstramninger i nakken. Helt forfordelig, men heldigvis hjelper det med naproxyn.

Har hatt en litt hektisk dag egentlig, vært i studio og tatt bilder for et modellbyrå! :briller: Skikkelig gøy.

Ellers sitter jeg med lekser til opp over ørene.. :-?

Selvfølgelig bakte jeg boller istedefor å gjøre lekser. Typisk. Men ettersom jeg har sittet med lekser i flere timer, syntes jeg egentlig at jeg burde tillate meg det.

Bakte vanlige boller, også lagde jeg noe som jeg så i en oppskrift her inne en gang. Kjevle ut bolledeig, ha på nugatti, bananskiver og hakkede mandler. Rulle sammen og kjære i biter akkurat som sneglehus. NAm :D

I morgen skal jeg klippe meg. Det lange håret skal vekk. Blir nok litt rart, har alltid hatt langt hår. eller, helt kort blir det ikke, må kunne ha hestehale.

Pleier alltid å klippe meg hos privatfrisører, betaler ikke mer enn litt over en hundrelapp. Men denne gangen skal jeg virkelig skeie ut, skal til en DYR friøsr i Bogstadveien. Blir artig å prøve det en gang og :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke bra at Fisk ikke blir frisk! Men det må jo gå seg til før eller siden får vi håpe :) .

Ønsker Fisken en fortsatt god uke, og en hodepinefri Februar.

og mars, april osv.. :D

Skrevet

Hihi :briller:

Nei, nå tar Fisken natta. Legger en deilig, glovarm varmeflaske på nakken, så får jeg nok sove 8)

God natt.

Skrevet

Uff, er så lei meg.. :cry:

Faen og.

Skrevet

Takk.. :)

Litt bedre nå. Har hatt en fin helg. Kost meg. Fått trent, kjøpt nye øredobber, hatt overnatting av en venninne. I går var jeg sammen med fire venninner og så på film. (sånn er det å være singel :kul: )

På torsdag forsvant mesteparten av håret mitt :hoppe:

Var på en skikkelig fancy frisørsalong. Fik herlig hodebunnmassasje og.

Da jeg satt meg ned i frisørstolen igjen, lurte frisøren på om jeg ville ha noe å drikke, kaffe, te, hva som helst. Sa ja takk til kaffe. DA kom han med en liten presskanne og en sånn nusselig liten mugge med melk.

Har alltid hatt langt, lyst hår, nesten ned til midjen. Nå er det en litt rocka frisyre, noe er til haken, det lengste til skuldrene.

Likte det ikke med en gang, men nå er jeg kjempefornøyd.

(det var ikke derfor jeg var lei meg.. hehe)

Skal snart gå bort og trene på sport og mosjon. En venninne av meg er medlem der, men er der aldri. Hun har ikke fått somlet seg til å melde seg ut ennå, så nå låner jeg kortet.

Morsomt med litt annerledes trening!

Skrevet

Nettopp vært på kino: Lost in Translation. Ganske søt film det ja 8)

Nå sitter jeg og koser meg med en kopp te og nybakt brød. Deilig!

Skrevet

Huff, gruer meg! Skal hamuntlig eksamen i morgen. Kom opp i samfunnsfag. Ble venldig fornøyd med det, liker faget godt. Er så og si ferig med alle forbredelser også, gjorde massevis i går. Men gruer meg virkelig til selve framføringen! :-?

Skrevet

Lykke til i morgen! Det går sikkert veldig bra! Skal tenke på deg!

Klem fra lilja

Skrevet

God tirsdagskveld!

Går nok glimrende i morgen. Heia Fisken! :heiajente:

Skrevet

Det går så bra så, Fisk.

Sender deg masse

((((GODE POSITIVE LYKKE TIL VIBBER

:tommelsmil:

:kose:

Skrevet

Takker og bukker alle sammen..

Ja-a, så var det overstått. Følte det gikk helt ok, men angrer på at jeg ikke gikk opp alene. Hun jeg jobbet med prøvde liksom å ta overhånd. DA vi skulle forbrede oss, ga hun meg en lapp hvor hun hadde skrevet opp det jeg skulle snakke om og hva vi skulle velge - uten at jeg hadde fått vært med å bestemme. Og så, i dag under fremføringen, tok hun liksom ordet fra meg. Jeg følte at jeg ikke fikk sagt det jeg ville si. Men, men, hadde en induviduell oppgave etter den vi hadde felles, det gikk veldig bra.

JEg vet ikke helt jeg.. Er sånn passe fornøyd. SKal tilbake klokken ett å få karakter.

HAr fått dilla på treningsstudio! Det er på en måte en sykkel, bare at du ikke sitter. Moonwalk heter den visst. Digger den! Låner kortet av en venninne, har trent hver dag siden jeg fikk det. Helt supert! I går tok jeg med meg øvearkene mine på moonwalken. Genialt :kul:

På mandag ble jeg sjekket opp på treningsstudioet da! :ler:

Etter å ha trent ganske lenge, akkurat da jeg følte meg skikkelig svett, rød og ekkel. Drev og tøyde ut, også kom en fyr bort til meg og sa at jeg var veldig pen, og lurte på om han kunne få nummeret mitt. HAn bor rett ved meg, skal være med han på fest til helgen. Artig :-)

Skrevet

Så gøy da! Håper det er en "ordentlig" type da! Gleder meg å høre hvordan det går! Lykke til!

Skrevet

Så artig da kjære deg! Håper han er en fin fyr som vet å ta vare på et vakkert menneske som deg! Nyt resten av uken!

Varm klem fra lilja

Skrevet

Takker :)

Hadde en sinnsykt stor krangel med mamma i dag. Skikkelig ordentlig. Med skriking, slamring av dører, osv.

Etterpå, da jeg satt på tv, var det på en eller annen måte en deilig følelse som overtok etter sinnet, merkelig nok. Det var deilig å kunne rase ordentlig ut, få rope litt. Høres kanskje rart ut, men det var nå i alle fall det jeg følte.

Sitter med skolearbeid, en kopp te, den nye laceyl med c-vitamin, og røkelse 8) Må gjøre det beste ut av det når det er skoelarbeid på gang.

Får igjen en norskstil i morgen, gleder meg til det. Håper på 6.

Helgen nærmer seg :kul: På lørdag skal jeg ta meg en tur til byen, rusle på aker brygge eller Karl Johan, nyte livet. (hvis jeg er i humør til det).

Skrevet

Hei kjære deg,

Hvordan gikk det med norskstilen? Håper det gikk som du ønsket!!

Vil ønske deg en flott fredagskveld, og kos deg på Karl Johan i morgen! Håper været er på din side og at du får en strålende fridag! Nyt den! Det er du verdt!

Varm klem fra lilja

Skrevet

Takk :)

Norskstilen gikk ikke så værst den :sjarmor:

6'r. Kommentaren var: send den inn til en avis - vær så snill!

Litt morsomt da. Skrev et essay om hijab.

Da jeg var hos pappa i går, stakk han plutselig penger til meg og sa: "kjøp deg en ny jakke."

Så da ble det jakke på meg i dag :danse:

Pappa mente jeg trengte en ny jakke nå som jeg har klipt meg. (han har alltid mast om at jeg skal klippe av meg det lange håret, han har til og med truet med å klippe det av mens jeg sov. Men nå klipte jeg meg av fri vilje :ler: )

Tror jeg skal begynne å male rommet mitt i dag. Kjøpte maling for noen dager siden, en ganske lys gul. Blir morsomt å se hvordan det blir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...