Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fisken er sliten, slapp og lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ikke over at jeg er nesten dobbelt så gammel som deg, jeg, Fisken. :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har forresten også fødselsdag i Mars, skal vi feire sammen? :)

:klem:

Skrevet
Jeg har forresten også fødselsdag i Mars, skal vi feire sammen? :)

:klem:

Da blirre partyparty i mars :)

Mamma kom hjem for litt siden. Jeg var i ganske godt humør, hadde gått en lang tur med emma, rydda litt og var nesten ferdig med middagen. Det første hun gjør er å begynne å mase om skolen.

Blir så lei! Greit, jeg vet jeg har mye fravær, men jeg trenger faktisk denne tiden for meg selv. Jeg orker ikke alt slitet hele tiden, har så mye å tenke på.

Læreren min hadde ringt til mamma i dag. Hun var bekymra for meg. To jenter hadde kommet til henne og sagt at de syntes jeg så så lei meg ut. Aner ikke hvem det kan være men.

I alle fall, skal snakke med læreren min sammen med mamma en dag. Yey.. Veit jo at det er til mitt eget beste, men det er så lite de kan gjøre på skolen. Jeg trives ikke på musikklinja, that's it.

Gleder meg til å dra til psykologen i morgen. HAr litt å snakke med henne om. Begynner å vurdere en klinikk hun snakket om for en tid tilbake, en klinikk man er på i noen måneder for spiseforstyrrelser. For se hva det blir til.

Skrevet

Forstår at du er lei av mas, men hvis du klarer å se det positive i det, så er det noen som har sett deg, og som har omsorg for deg.

Fint at du har en psykolog som du har tillit til.

Jeg vet at det finnes en klinikk i Fredrikstad som har spesialisert seg på ungdom og spiseforstyrrelser. De har ikke holdt på så lenge, men resultatene er visst gode.

Ønsker deg en god mandagskveld.

Skrevet

:klem2:

takk for sist.

får finne på noe igjen snart

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm.. du kan IKKE si at jeg er forelsket! det er for tidlig å si det.

Men jeg skal inrømmer at jeg holder på å falle! Og det har pågått litt nå,så jeg tror jeg faller dypt... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei vennen min :klem:

Titter innom med en Natta- :klem: til deg!

Lykke til i morgen!

Kos og klem

Skrevet

Hei kjære deg,

ville bare minne deg på en ting natt til tirsdag.

Du er herlig!!

Klem fra lilja

Skrevet
Hm.. du kan IKKE si at jeg er forelsket! det er for tidlig å si det.

Det går ann å forelske seg med én gang. Jeg falt pladask for min kjære, og vi er fortsatt sammen etter 10 år og ca 4 måneder. :hjerter:

Skrevet

heisann jenta mi!

Her kommer en stor, god og varm :klem:

Hvordan har det gått hos psykologen i dag? Og hvordan går det med deg? Er bekymret for deg vettu!!

Skrevet

Jeg kaster meg med Baby-E jeg, hvordan går det med deg? :dagensrose:

Skrevet

Hvordan går det med yndlingsfisken?

Skrevet

Hei alle sammen :)

Bettie: takk :) Det er klinikken i Fredrikstad jeg skal prøve å komme inn på, men også en ny på Ullevål.

Lurvis: ja, det må vi! :D

Fighter: Takk :)

Bustis: håper det kommer til å bli supert mellom dere i alle fall! :)

Anea: takk :)

Lilja: tusen takk, du er så utrolig nydelig! :)

Baby-E: det gikk bra hos psykologen. Begynte å grine da jeg var der, for første gang, og jeg har gått der i over et år. Hun sa det ikke var noe vits i å prøve antidepressiva, men vi snakket om måter å komme seg gjennom dette halvvåret på, frem til sommeren. Måter så jeg kan klare å holde ut skolen.

Bustis, Rhiakath og Alwa: :klem:

Lunacia: fisken har det ok nå. HAr vært og trent, blir alltid i bedre humør av det. Nå krysser jeg fingrene for at jeg skal komme inn på en av klinikkene så fort som mulig.

I morgen skal jeg til legen for å ta blodprøver. Håper de finner ut noe.

:klem: til dere alle, dere er nydelige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...