Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #4502 Skrevet 21. januar 2005 Jeg burde også gått på skolen. Både i går og i dag. Men jeg lot være. jeg orker ikke akkurat nå. håper du får en flott helg, og at du kan få sovet og hvilt deg litt.
-Fisken- Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #4503 Skrevet 21. januar 2005 Hei hei. Ble ingen skole i dag. Orket ikke. Nå funker heller ingenting på internett. Er hos en venninne nå. Kan kanskje ta sin tid før jeg kommer meg inn hjemme. Kjipt.. :-?
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2005 #4504 Skrevet 21. januar 2005 Huff da,ingen god start på helga Fisken.Men håper den tar seg opp igjen da og god helg vennen
-Fisken- Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #4505 Skrevet 21. januar 2005 YEy! Nu funker nettet mitt! *glad* og litt brisen.
-Fisken- Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #4507 Skrevet 21. januar 2005 Takk Nå funker nettet mitt igjen! :D :D
-Fisken- Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #4508 Skrevet 22. januar 2005 Fisken er glaaaaaaaaaad! Nettet funker! Superdupert! :D Men så er hun sliten :-( Det var nok ikke smart å dra på fest i kveld. I morgen skal hun på kino med Lurven.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #4509 Skrevet 22. januar 2005 sov godt du Og kos deg på kino, var skal dere se?
-Fisken- Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #4510 Skrevet 22. januar 2005 Takk Vi skal se Oceans twelve.
-Fisken- Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #4511 Skrevet 22. januar 2005 Sliten.. Men har faktisk ikke bakrus, til tross for at jeg ble noe full i går. Var på en rimlig dårlig fest, men var koselig og ettersom jeg møtte igjen mange av vennene mine fra ungdomsskolen. Planen var egentlig fest i dag og, men det blir det nok ikke noe av. Orker ikke. TRor det blir en rolig filmkveld med en venninne av meg etter at jeg har vært på kino. Har hatt overnatting i natt av en venninne, skal møte en annen på dagen i dag. Føler meg litt sosial for en gangs skyld På onsdag skal jeg til legen og ta blodprøver. Det kan være at jeg har jernmangel, ettersom jeg er så trøtt og slapp hele tiden, samtidig som jeg er ganske blek. Håper det er det, da kan man i alle fall få gjort noe med det. Er så lei av å være så sliten hele tiden.. Forhinderer meg i å gjøre så mange ting, har så lite overskudd. Vurderer å begynne på antidepressiva igjen. Ikke Fontex, men et annet merke. Skal til psykologen på tirsdag, snakker med henne om det da. Leste på nettet at det er noen antidepressiva som også gir mer overskudd. Det tror jeg virkelig jeg trenger gitt. JEg er stort sett rimlig deppa.. HAr lyst til å prøve piller og se om det kan hjelpe noe. Fontexen gjorde det ikke.
Gjest Coral Skrevet 22. januar 2005 #4512 Skrevet 22. januar 2005 Hei, fisken Jernmangel kan føre til at man blir trøtt, slapp og skikkelig utenfor ja. Jeg har hatt det selv, hadde 0 overskudd en periode. Håper du finner ut av det, jerntilskudd kan i såfall hjelpe.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #4513 Skrevet 22. januar 2005 For all del, IKKE la dem gi deg Truxal ! (tror dete skrives slik) Håpr du får en riktig så flott lørdag selv Kos deg med kino, og vennine
-Fisken- Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #4514 Skrevet 22. januar 2005 *Hanne*: det håper jg og Bustetroll: skal huske på det takk! Hatt det kjempekoselig sammen med venninnen min. VI har ikke vært alene sammen på flere måneder. Hadde så mye å snakke om! Hun er en så ren og nydelig sjel, blir i godt humør og glad av å være med henne.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #4515 Skrevet 22. januar 2005 Takk! Du virker godere enn godest fisken! takk for varmende og vakre ord. Jeg er ganske ung, straks 20. Men jeg har opplevd mye, og er vel det man kan kalle moden og reflektert. (Til tider i allefall). Før var jeg fanget i en altfor ung kropp, sinnet mitt var så ekstremt mye eldre. Nå når jeg ikke lengre blir sett på som et barn (alltid) så er det litt enklere. Takk igjen! Håper du får en fin fin kveld. Nå er jeg staset opp (så mye som jeg staser meg opp da ) og skal drikke øl. Håper det blir koselig. Men jeg skal i allefall IKKE sjekke noen damer på byen! Det er sikkert. stor
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #4516 Skrevet 22. januar 2005 trodde du jeg var eldre/yngre? eller har du ikke tenkt på det?
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #4517 Skrevet 22. januar 2005 Hæææælluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
-Fisken- Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #4518 Skrevet 22. januar 2005 trodde du jeg var eldre/yngre? eller har du ikke tenkt på det? Hm, nei jeg vet ikke, litt eldre kanskje. HVor gammel tror du jeg er? Eller vet du det?
-Fisken- Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #4519 Skrevet 22. januar 2005 Hæææælluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Hææææææææææææææi. Stååååååårh deth brrra til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå