Fredslilja Skrevet 3. januar 2005 #4362 Skrevet 3. januar 2005 Godt nyttår kjære fisken! Må det bli et godt år for deg, med masse smil og mange gleder! klem fra lilja
Gjest baby-E Skrevet 5. januar 2005 #4363 Skrevet 5. januar 2005 fisken..? hvor blir det av deg da? Planer om å ikke være her så mye fremover eller? baby-E
Bokalven Skrevet 5. januar 2005 #4364 Skrevet 5. januar 2005 Hun er sikkert bare opptatt med andre ting.
-Fisken- Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #4365 Skrevet 5. januar 2005 Hei igjen. Beklager, det er mye som skjer for tiden. HAr hatt en stor krangel med kjæresten, det var slutt noen dager, men det ser ut som det vil ordne seg nå. Jeg var så utrolig deppa og lei av alt søndag kveld, ville bare bort, sove. Ikke dø, men bort. Jeg tok 20 valergan (sovepiller) og 40 fontex natt til mandag. Var så fortvila.. HAlv tre mandag ettermiddag fant jeg ut at jeg måtte til lege. Alt gikk rundt, og jeg satt og skalv. Fikk heldigvis tak i mamma, som kom hjem så fort hun kunne. Deretter bar det rett på Ullevål, hvor jeg måtte drikke masse kull. Lå på overvåkning hele natten. Så tiden fremover for meg blir fylt med mange psykologtimer. Det som er positivt, er at bulimien min har blitt bedre etter at dette skjedde. Hele mandag fikk jeg ikke i meg noe, da var jeg så neddopa. I går klarte jeg å spise litt, og kastet ikke opp. Det er første gang jeg ikke kaster opp etter å ha spist i løpet av en dag siden før sommerferien. Må si jeg er litt stolt av meg selv der. Denne dagen har også begynt fint. Nå er det bare å håpe på det beste.
Arkana Skrevet 5. januar 2005 #4367 Skrevet 5. januar 2005 :trøste: Du må passe på deg selv. Det er bare en fisk som deg i hele verden.
Gjest Coral Skrevet 5. januar 2005 #4368 Skrevet 5. januar 2005 Det var ikke bra å høre, Fisk. Du må ta vare på deg selv vet du. Håper ting går bedre fremover, og ordner seg til det beste. Stor
Gjest Meteora Skrevet 5. januar 2005 #4369 Skrevet 5. januar 2005 Fisken, du må love å ta vare på deg selv Vil at du skal ha det bra. Finnes bare en fisk. Du er unik. Husk det
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #4370 Skrevet 5. januar 2005 Huff! Håper du har det litt bedre nå. Ta vare på deg selv. Og glem aldri at det er i motbakke det går oppover.
Gjest Lilleulv Skrevet 5. januar 2005 #4371 Skrevet 5. januar 2005 offameg... :o Håper det går bedre nå!!
Gjest baby-E Skrevet 5. januar 2005 #4372 Skrevet 5. januar 2005 heisann jenta mi! Fortet meg hjem, etter jeg fikk meldinga di, slik at jeg kunne lese hva som skjedde... Kjempe leit å høre at du har hatt det så ille. Får ordentlig vondt av deg jeg! Håper det går bedre nå! Du må IKKE la en gutt knekke deg, fiske-jenta mi! Du er så mye mer verdt enn det! Men selvsagt, så forstår jeg deg, for det kan gjøre så forferdelig vont! Husk uansett at jeg er glad i deg da, vennen!
Bokalven Skrevet 5. januar 2005 #4376 Skrevet 5. januar 2005 Oi, så skummelt! :o Ta godt vare på deg selv!
Gjest Sukkerert Skrevet 5. januar 2005 #4377 Skrevet 5. januar 2005 Trist å høre. Håper det går bedre med deg. Husk at du har mye å glede deg over: Det virker som du har flere skjønne venninner. Du er ei smart og søt jente. Dessuten er du snill og omtenksom. Alt går over. Selv på de svarteste dagene.
Fredslilja Skrevet 6. januar 2005 #4378 Skrevet 6. januar 2005 Kjære vakre fisken, Jeg skulle så ønske at jeg kunne ha holdt deg i hånden når du hadde det så vondt. Skulle ønske jeg kunne ha vært der når du måtte helle i deg alt kullet. Skulle ønske jeg kunne fortelle deg ansikt til ansikt at det blir bedre. Skulle ønske jeg kunne stå ved siden av deg når du ser degselv i speilet og minne deg om at du er en flott og herlig jente! Gjort er gjort, og de dagene er nå tilbakelagt. Se fremover, det er den veien ansiktet peker! Nå skal du lage deg en godt år.. Du har muligheten til å fylle det med fine og varme ting! Du kan fylle det med smil! Klart det vil sikkert komme noen nedturer, men jeg tror du kan takle de jeg. Jeg vet du er sterk! Flott at du klarte å la være å kaste opp! Det er jo et kjempestort skritt!! Tror det som kan være lurt å huske på når du skal prøve å la være å kaste opp. Tenk "jeg skal bare la være å kaste opp i dag... I morgen kan jeg kaste opp om jeg trenger det.. Men i dag skal jeg ikke".. Det blir mye lettere om en bare trenger å holde seg en dag, isteden for å tenke på at man må holde seg for alltid.. Men når neste dag kommer, kan en prøve seg på en dag til... Og en dag til.... Pass nå godt på degselv vakre Fisken.. Du er så verdifull! Klem fra lilja
Saeria Skrevet 7. januar 2005 #4379 Skrevet 7. januar 2005 Så trist å høre at du ikke har det bra, fisken. Ta nå godt vare på deg selv, vennen.
-Fisken- Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #4380 Skrevet 7. januar 2005 Tusen takk for alle gode ord. Det gjør godt. Har det ikke helt supert for tiden, nei. Det har enda ikke ordnet seg helt med kjæresten, han har så mye å tenke over, og mye dritt som skjer hjemme hos han, så vi har sånn halvveis pause, selv om vi snakker sammen hver dag, og han var her på tirsdag. Han kommer kanskje i dag og, om han orker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå