Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei kjære vakre menneske!

Ville bare legge igjen en julehilsen i dagboken din!! :nisseblunk:

Håper du får en god julehøytid - fyll den med ting som gleder! Dans rundt juletreet, smil med livet og lev i julens gleder.

Klem fra lilja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! :D

Mye stress, mye å gjøre. Sov til halv to, så det er vel min egen skyld. Har nå støvsugd og vasket hele huset. Nå skal jeg ut å levere julegaver.

god jul til alle som stikker innom! :D

Skrevet

God jul til yndlingsfisken min!!! Måtte du spise masse brente mandler :sjarmor: , og få alle de ekle dokkene du ønsker deg!!!

:klem: fint å kjenne deg!

Skrevet

Lilith: takker og bukker :sjarmor:

God jul til deg og!

Skrevet

I dag drar jeg oppover til Lillehammer.

Er tilbake på søndag eller mandag :)

Skrevet

Innom og ønsker deg en riktig fin julaften og håper du får mange fine gaver, som du ønsker deg :klem:

Skrevet

Hallooooo fisken min.Du skulle nå fått hilsnen min før da men.....denne jula kom da så sabla brått på.Makan :o

Kos deg nå masse,mye og enda mer.Ta godt vare på både deg selv og familien din,så snakkes vi snart :dagensrose:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jåvv. Lång taim nå si.

Kakætrøllet kåmm og tokk meeeeeeej.

Skrevet

Åi dæwen! Kakætræll ær færrrlieg!

Kom nettopp hjem fra Lillehammer. HAr hatt det helt ok. Kjæresten kommer snart, så forteller mer senere :)

_:klem: til alle dere som har vært innom! :)

Skrevet

Uff så tiden flyr!

Er på farten hele tiden. HAr vært masse sammen med kjæresten de siste dagene, derfor veldig lite datatid. I kveld skal jeg på kino og se "Phantom of the opera". gleder meg.

NEttopp vært på Strømen storsenter sammen med pappa. Fant meg en artig genser som det sto dance på.

Skrevet

Hei Fisken! God jul og snart godt nytt år! Håper du har kost deg hele jula. :)

:klem:

Skrevet

Håper du likte Phantom of the Opera, jeg likte den veldig godt. :klem: Fortsatt god jul.

Skrevet

iingvild: takk og det samme til deg :)

Lythande: likte du den? :o Syntes den var grusomt kjedelig, bare no kliss. Satt og så på klokka under hele filmen. Men hver sin smak :)

Fighter: takk og til deg og! :)

Jeg beklager at ejg ikke har vært innom noen dagbøker i det siste, men det er så hektisk for tiden. Har nesten ikke tid alene for meg selv hvor jeg kan slappe av. Men jeg har det ganske bra. Mye på grunn av kjæresten. Han er så herlig.. Nå skal jeg snart til byen og møte en venn av meg på café. Etterpå skal jeg bytte noen julegaver og se etter et halvlangt, litt flagrende og gjerne i flere "biter", svart skjørt.

Skal bort på middag i kveld og overnatte der. Håper på å få trent litt etter jeg kommer hjem fra byen. HAr nemlig kjøpt meg elipsemaskin til den "nette" prisen av kr 2400,- :-?

Skrevet

NEttopp vært på Strømen storsenter sammen med pappa. Fant meg en artig genser som det sto dance på.

Jeg var også på Strømmen i går. :) Jeg var på Bikuben og kjøpte ting til scrapping. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...