-Fisken- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #4281 Skrevet 19. desember 2004 Sovetid! (må bare lese litt i Lenore-bladet jeg kjøpte i dag )
Gjest Human Being Skrevet 19. desember 2004 #4282 Skrevet 19. desember 2004 Hei på du Sent oppe i natt du også ser jeg. Tenkte jeg skulle finne sengen min snart nå. Men først vil jeg ønske deg EN GOD JUL, OG ETT GODT NYTTÅR. Håper du koser deg masse i juletida, det skal iallefall jeg gjøre :D *Juleklem*
Gjest baby-E Skrevet 19. desember 2004 #4283 Skrevet 19. desember 2004 hei hei vennen! Er du ikke blitt bedre ennå..?!? :trøste: titter innom her når jeg kommer tilbake til oslo jeg...
-Fisken- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #4284 Skrevet 19. desember 2004 Human Being: hvor lenge sov du i dag? Baby-E: nei, har ikke blitt frisk ennå. Er slapp og sliten, dundrende hodepine. Vil bare sove. Nå har jeg nettopp polert og shina scooteren min sammen med pappa. Deretter fikk jeg kjøpt de siste julegavene. Ferdig! Deilig. Det eneste som er kjipt, er at jeg har to gaver som skulle vært sent, en til Kristiansand og en til Trondhiem. Jaja, kan jo være fint å få noen gaver i romjula og. Når mamma kommer hjem med mel og smør, skal jeg lage limekarameller og brente mandler. Føler at jeg må gi en liten ting til kjærestens foreldre. Kanskje blomster eller en vinflaske? Hm. Vinflaske ville jo ha vært fint, men jeg tror kjæresten skal gi det til mamma, og da blir det jo litt.. Ja veit ikke jeg. Når jeg tenker på at jeg skal på skolen i morra, blir jeg nesten deppa. Alt er så slitsomt, alt er et ork. Vil bli frisk!
Gjest Meteora Skrevet 19. desember 2004 #4285 Skrevet 19. desember 2004 Meteora: eyh! :D De små' date=' sånne som jeg har, koster bare 99 [/quote'] Eyh :D Bare 99, hehe.. da skal jeg kjøpe meg en på tirsdag Skal til byen igjen da. Fortsatt god bedring :trøste:, men tenk, nå er det ikke lenge igjen til juleferie
-Fisken- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #4286 Skrevet 19. desember 2004 :D Du får fortelle meg hvem du kjøper da :D Ja, heldigvis snart ferie. Trokke jeg hadde holdt ut mye lenger med skole nå :-?
Gjest Human Being Skrevet 19. desember 2004 #4287 Skrevet 19. desember 2004 Sto opp først en gang halv elleve, spiste frokost.. så gikk jeg å la meg igjen, og sto opp klokken halv tre. :D Du da?
-Fisken- Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #4288 Skrevet 19. desember 2004 Deilig Jeg ble vekket av telefonen halv ett Hadde sikkert klart å sove til tre om jeg hadde fått sjangsen I ferien skal jeg sove MASSE. Soooooove Blir nesten kåt av tangen
iingvild Skrevet 19. desember 2004 #4289 Skrevet 19. desember 2004 Hei og takk for hilsen! Håper du også har hatt en fin søndag! Du er vel våken ennå du da, siden du sov så lenge? Du får ha lykke til på skolen de siste dagene før jul. Du fortjener en fin juleferie uten skole og mas!!!! fra meg......
Saeria Skrevet 19. desember 2004 #4290 Skrevet 19. desember 2004 Fremdeles noen skoledager igjen? Jeg er glad jeg er ferdig. Men jeg måtte opp til eksamen da. Ville bare stikke innom for å takke for hilsenen jeg fikk fra verdens skjønneste fisk. :D
-Fisken- Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #4291 Skrevet 20. desember 2004 iingvild: jepp, er oppe, men er veldig trøtt. og takk det samme Saeria: jepp, to dager igjen, desverre. Heldig du, som er ferdig Har hatt skikkelig magekramper i kveld, så er fortsatt oppe. Tviler på at jeg klarer skolen til 8:3010 i morgen, altså stå opp 6:30. HAr vært flink i dag, bakt kakemenn, laget brente mandler og karameller, vasket, polert og shina scooteren min, kjøpt resten av julegavene, skrevet julekort. Uff, æsjeskolen gjør meg deppa :-?
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2004 #4292 Skrevet 20. desember 2004 Hei, vennen, Nå er det snart ferie, er ikke det en deilig tanke? Du kan sove så lenge du vil og bare ta det med ro. Jeg gleder meg i hvertfall, selv om jeg har tenkt å holde ut til onsdag (med litt kortere dager enn vanlig).
Gjest Coral Skrevet 20. desember 2004 #4293 Skrevet 20. desember 2004 Så mye du fikk gjort i går da! *Imponert* Håper julestemningen begynner å komme hos deg også, husk at snart er det ferie! Legger igjen en stor klem til deg her, og håper du får en kjempefin julefeiring.
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #4294 Skrevet 20. desember 2004 så hyggelig tusen takk var litt redd først, men tror det skal gå fint
Gjest Lykke Skrevet 20. desember 2004 #4295 Skrevet 20. desember 2004 Har enda ikke glemt han kjekke på cafèen på lørdag,jeg.. :hjerter2: :oops:
-Fisken- Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #4296 Skrevet 20. desember 2004 *Hanne*: tusen takk bustetroll: dette klarer du!
-Fisken- Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #4297 Skrevet 20. desember 2004 Har enda ikke glemt han kjekke på cafèen på lørdag,jeg.. :hjerter2: :oops: Du er så søt! :D Du skulle gjort som jeg sa, gått og satt deg på fanget hans.
Gjest Lykke Skrevet 20. desember 2004 #4298 Skrevet 20. desember 2004 Du er så søt! :D Du skulle gjort som jeg sa, gått og satt deg på fanget hans. Hehehe..synes jeg ser det.. Stirre han inn i øynene og smile,og slå seg ned på fanget hans.. *haha* "eyyh! kom deg vekk!" Lykke: "Neeeeeeeeeei.. *smile*" Han: "Jooo,gå VEKK" Lykke: "Nei,for Fisken sier at jeg kan sitte her" Da hadde vi nok blitt kastet ut fra cafèen,min gode venn
Gjest Moonshadow Skrevet 20. desember 2004 #4299 Skrevet 20. desember 2004 Hei vennen Åssen har du det? Takk for hilsen i boka mi.. Jeg er så Ønsker deg en super bra Jul vennen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå