søndagsengel? Skrevet 13. desember 2004 #4241 Skrevet 13. desember 2004 Hei! Jeg har sniklest litt i dagboka di jeg :oops: ! De første og siste sidene... ser ut som det skjer litt av hvert hos deg! Gratulerer med kjæresten da! Kos deg masse, det er supert å være nyforelska !! Klem fra søndagsengel?
-Fisken- Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #4242 Skrevet 13. desember 2004 Hei hei! Så koselig med hilsner. til dere alle! Mye å gjøre selv, blir lite tid til KG. Er ikke frisk ennå :-? Begynner å bli slitsomt. Men er i alle fall bedre. Nå har jeg nettopp brukt 2 1/2 time på å ommøblere rommet. Deilig!
-Fisken- Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #4243 Skrevet 14. desember 2004 Æsj, jeg fåkke sove :-? Under 4 timer til jeg skal stå opp.
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2004 #4244 Skrevet 14. desember 2004 Eg får heller ikkje sove i natt.. Kjipt..
-Fisken- Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #4245 Skrevet 14. desember 2004 Ja.. Tror Ole Lukkøye har gjort jobben sin slurvete i dag.
Gjest baby-E Skrevet 14. desember 2004 #4246 Skrevet 14. desember 2004 God morgen! Rise and shine! Morgenstund har gull i munn!
-Fisken- Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #4247 Skrevet 14. desember 2004 God morgen! Rise and shine! Morgenstund har gull i munn! Ja det vat det da Er faktisk ikke så ille trøtt selv om jeg bare har sovet 3 timer i natt. Greit nok det. HAr fritimer, så er hjemme. Har igjen to timer på skolen, får se om jeg orker å dra tilbake. Kjenner at jeg ikke er helt bra ennå. Teller timene frem til kjæresten kommer
Thea Skrevet 14. desember 2004 #4252 Skrevet 14. desember 2004 Teller timene frem til kjæresten kommer Wuuhhuuu.Min kommer på fredag han Det blir jula si det Håper det går bra med deg snuppa.Jeg jobber,vasker og trener for tiden.Julevasken må jeg ta litt sånn pø om pø,men hovedsaken er jo tross alt at det blir gjort Godkos :klem2: fra meg
Gjest baby-E Skrevet 14. desember 2004 #4253 Skrevet 14. desember 2004 heisann snuppa! Var innom denne siden.. og ditt nissenavn ble noe som : Cutie Dancing-Cracker
Gjest Human Being Skrevet 15. desember 2004 #4254 Skrevet 15. desember 2004 Heisann. Alt bra om dagen??
-Fisken- Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #4255 Skrevet 15. desember 2004 Hei alle sammen Jeg har det ikke så veldig bra med meg selv om dagen, men heldigvis har jeg en kjæreste som forguder meg (sier han i alle fall, hehe) noe som hjelper litt. Jeg føler meg feit... Selv om jeg vet jeg ikke er det. På andre synes jeg det er fint med kvinnelige former, men på meg selv.. Ja. JEg vil bare være tynn. Tynn tynn tynn. Jaja. Mat er no dritt til tider. Også var det kuttinga. Huff. JEG troddejeg skulle møte i Vålerenga kirke klokken 10 i dag morges, en i klassen sa det til meg i går. Var litt forsinket, ringte til læreren og sa at jeg var noe forsinket. "jammen Aniola-Fisken, du skal da ikke møte før 16.00!" Typisk.. Satt allerede på t-banen. Så istede dro jeg til byen for å kjøpe julegaver. HAr fått kjøpt en del: Venninne C: fleecegenser fra bikbok Venninne S: living dead doll Venninne M: undertøy Venninne K: vibrator (hihi) Fra før av: Pappa: bok om alt gjennom tidene Stemor: kokebok Mangler: kjæresten bestekompisen mamma En liten ting til Emma og pusen Nå sitter jeg på jobben til mamma, hun jobber i byen. Venter her til jeg skal ned til Vålerenga kirke. Det blir en lang dag, skal øve fra 16.00-19.00, også begynner konserten 19.00. Den varer sikkert 1 1/2 time eller no, minst. Så er det rett hjem for å øve til franskprøve i morgen. Juhu.. Hadde det kjempekos sammen med kjæresten i går da Skal ikke se han før fredag, det er leeeeenge Vant til å se han annen hver dag. BAby-E: Cutie Dancing-Cracker det ekke verst Til dere alle som er innom dagboka mi: Det betyr masse for meg!
Gjest baby-E Skrevet 15. desember 2004 #4256 Skrevet 15. desember 2004 Godt du har gutten din som passer på deg om dagen da :trøste:
Gjest Sukkerert Skrevet 15. desember 2004 #4257 Skrevet 15. desember 2004 Heja! Vært på ny danseaudition nå? Hvordan gikk det? Håper du får hjelp med spiseforstyrrelsene *urolig smiley* Går du til psykolog?
-Fisken- Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #4258 Skrevet 15. desember 2004 Ja, veldig bra at jeg har kjæresten.. Hakke vært på ny audition enda, tror egentlig ikke det blir før etter jul. Joda, får hjelp. Har gått til psykolog i over et år nå. Likevel har jeg blitt verre.
-Fisken- Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #4260 Skrevet 16. desember 2004 Hei vennen! Har du det bra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå