Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!

Tusen takk :)

JEg er heldigvis mye bedre i dag. Skal på skolen, men på gå kvart på elleve, skal til psykologen.

Har ikke noe lyst i dag, men har ikke noe valg egentlig, mamma skal kjøre meg. DEssuten har jeg skulket litt vel mange ganger fra før av.

Kjæresten er så søt, han ringte meg rett etter at han hadde funnet dagboken min og sa at han ikke ville lese mer i den, han ville at jeg skulle ha den for meg selv. Han er så søt! :hjerte:

Uansett om han sa det fordi han mente det eller hm, vet ikke, så var det søtt sagt.

Uansett vet han så og si alt om meg, så det gjør ikke noe.

Søren, der kom hodepinen. Men skal prøve å la være å ta smertestillende, kjæresten liker ikke at jeg tar det :ler: HAn passer skikkelig på meg :)

Gleder meg til lørdag, da skal jeg til han, og han er alene hjemme. Mye slit når foreldre er hjemme med å låse dører osv. :rosaengel:

Skrevet

Kom på skolen, merka at jeg hadde høy feber og at hodet tetta seg mer og mer.

Var bare å dra hjem.

Føler meg heldigvis bedre nå etter to ibux.

Skrevet
Kom på skolen, merka at jeg hadde høy feber og at hodet tetta seg mer og mer.

Var bare å dra hjem.

Føler meg heldigvis bedre nå etter to ibux.

stakars jenta mi :trøste:

Skrevet

Baby-E: :hjerte::klem::hjerte:

Nettopp kjøpt meg ny telefon, samsung e700 med et abonnement som gjør at jeg kan sende så mange meldinger jeg vil gratis! :D

Skrevet

Hei kjære beste fisken i verden,

Gratulerer med ny mobil! Å kunne sende så mange meldinger en vil høres slettes ikke dumt ut! :-)

Trist å høre at du ikke er noe i form i dag, håper det går fort over. Slapp godt av og pass bra på degselv!

Ha en nydelig uke videre!

Stor klem fra lilja

Skrevet
Baby-E: :hjerte::klem::hjerte:

Nettopp kjøpt meg ny telefon, samsung e700 med et abonnement som gjør at jeg kan sende så mange meldinger jeg vil gratis! :D

Samme telefon har jeg :) , kjøpte den for litt over et halvt år siden, og den funker utmerket.

:klem:

Skrevet

Dere er så nydelige, dere gjør meg så glad! :)

Takk for at dere er her for meg :klem:

F er noe av det beste som kunne skje meg nå. JEg så han i går, likevel har jeg savnet han så mye at det har gjort vondt i hele dag.

Er i bedre form nå, men følte meg ganske bra i går kveld og, helt til jeg kom på skolen i dag og fikk høy feber. Holder meg hjemme i morgen, kanskje jeg kan bli frisk. Kjæresten kommer til meg i morgen og har med seg snus, han skal til SVerige først.

Forhåpentligvis får ejg tak i p-piller i morgen, kondom blir slitsomt. Skal ringe legen med en gang jeg våkner i morgen.

Gjest Meteora
Skrevet

En stund siden jeg har vært her inne nå... grattis

med kjæreste ;):sjarmor:

Og god bedring, håper du blir fort bra igjen :trøste:

Gjest Human Being
Skrevet

Har du fått deg kjæreste??

HELDIGGRIS!

Gratulerer masse!

Trenger ikke julegaver i år du nå da tenker jeg :tunge1:

*Klem*

Skrevet

Human Being: nope, trenger ingen julegaver, bare det å få ligge i armene til kjæresten er mer enn nok :D

MEteora: takk :)

Syk i dag og. JEg blir aldri frisk når jeg blir syk :-?

MEn må på skolen i dag.

Får se hvor lenge jeg holder ut.

Skrevet

uff da jenta mi! Nå syns jeg du har vært syk en stund..

sender noen

:klem:

p.s. Takk for at du tenker på meg i dag.... :roll:

Skrevet

Tenker det er godt å være nyforelsket, Fisk :hjerter:

Bare å nyte det!

...Kjipt at du er syk fremdeles da, sender deg mange god-bedringsvibber og håper de hjelper :wink:

Stor klem fra Hanne

Skrevet

Hei, sender bli frisk klem! :klem:

Håper du nyter nyforelskelsen og at du får en flott helg.

Takk for meldinger i dagboka mi! Varmer godt!

:)

Skrevet

Baby-E: takk, kjenner de strømmer på :sjarmor:

*Hanne*: ja, det er herlig :)

iingvild: takk det samme :klem:

DA er jeg hjemme igjen. DEt er midt på dagen at bilhulene er værst. Tar meg en tur til legen og ber om erklæring på at jeg har bihulebetennelse slik at fraværet blir gyldig.

Skrevet

Og jeg vil at du skal bli frisk nå! :klem:

For Lykke har bestemt at begge to skal bli friske så vi kan treffes en dag før jul!

Skrevet

Lykke: ja det hadde vært kjempekoselig :)

Fikk nettopp en telefon fra de jeg var på danseaudition hos. Hun lurte på om jeg kunne komme tilbake, hun hadde ikke fått sett nok av meg og ville veldig gjerne se mer. DEsverre kan jeg ikke nå på lørdag, jeg skal jo synge i rådhuset for nobels fredspris vinneren.

HEldigvis sa hun at hun skal kontakte meg senere sånn at jeg kan få prøvedanset en gang til sammen med noen andre som heller ikke kunne på lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...