-Fisken- Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #401 Del Skrevet 30. januar 2004 Takk, takk, dere 8) Stod opp til vanlig tid i dag, skulle gjøre meg klar til skolen. Men hadde ikke sjangs.. Hodet dundret så utrolig. Tuslet tilbake til sengen og la meg. Enda godt jeg har time hos legen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #402 Del Skrevet 30. januar 2004 God bedring :trøste: Hjemme hos meg ligger alle rett ut med bihulebetennelse.., untatt meg. Jeg er frisk som en fisk :D Håper du blir det snart også. Lykke til på lørdag, håper alt går bra.. :smile: Bihulebetennelse ja. Det har jeg og.. :-? Typisk. Blir en artig konkurranse for meg i morgen, bihulebetennelse og antibiotikakur! * yey* :o *Fisken er lei seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. januar 2004 #403 Del Skrevet 31. januar 2004 Må du delta på konkurranse når du er syk da? Skulle ønske jeg kunne gjort ting bedre for deg. Håper medisinen virker fort. *nattaklemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. januar 2004 Forfatter #404 Del Skrevet 31. januar 2004 Takk Jeg må jo ikke stille hvis jeg ikke vil, jeg har jo god nok grunn. Det er bare det, at jeg VIL. Jeg vil gjøre det bra, jeg vil slå de jeg er jevngode med. Litt vel høye forventninger til meg selv, jeg vet det, men jeg kan ikke noe for det. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 31. januar 2004 #405 Del Skrevet 31. januar 2004 Hei vennen, hvordan er formen? Så du har bihulebetennelse du... Som kommende sykepleier så synes jeg virkelig ikke du burde være med i konkurransen og i det hele tatt trene når du er syk. Det er noe med at kroppen trenger ro til å bli frisk.. Men jeg skal ikke si hva som er best for deg... Men pass nå bare godt på degselv kjære venn. Og skjem degselv litt bort! God helg! Varm klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. januar 2004 Forfatter #406 Del Skrevet 31. januar 2004 Du hadde nok rett der Lilja, jeg visste jo egentlig det, har gjort det samme før. I fjord stilte jeg i en konkurranse med brannkopper og influensa, og gikk også da på antibiotika. Stilte i dag.. Er rett og slett for sta. Det gikk ganske greit, bortsett fra at jeg ble utrolig dårlig da jeg kom hjem, kastet opp og var helt død i kroppen. Plutselig falt ejg p åen måte sammen og havnet på gulvet - orket ikke reise meg. Utrolig ekkelt! Men føler meg heldigvis bedre nå. Det rare er at jeg liksom skal ha bihulebetennelse. Føler man seg hoven i nakken og nederst av hodet da? Kaster man opp? Blir helt død i kroppen? Virker merkelig i alle fall.. :-? Før prøve å legge meg litt tidelig i dag, forhåpentligvis våkner jeg opp i bedre form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. februar 2004 #407 Del Skrevet 1. februar 2004 Din staFisk! :fy: Sov og bli bedre. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #408 Del Skrevet 1. februar 2004 Søndag i dag. Sola skinner, men kaldt er det nok. Ikke det at ejg har vært utenfor døren da. Må finne på noe, uansett om jeg er syk eller ikke. Blir gal av å sitte på rommet mitt hele tiden! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #409 Del Skrevet 1. februar 2004 Kjede seg, kjede seg, lalalalalala Synes så utrolig synd på hun ene venninnen min.. hun var sammen med kjæresten i 1 år og 4 måneder, før han dumpet henne fordi "følelsene ikke var de samme lenger". Greit nok det, men to dager etter hadde han fått seg ny kjæreste. Er det virkelig mulig! :evil: Gutter.. Blæh! Nei, jeg er fullstendig enig med nicket mitt jeg. Helt, fullstendig enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #410 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg vil bli frisk! :evil: Er så utrolig lei av å være syk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 2. februar 2004 #411 Del Skrevet 2. februar 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #412 Del Skrevet 2. februar 2004 Skal heldigvis til legen igjen i morgen. TRor jeg trenger en annen type antibiotika, denne har i alle fall ikke hjulpet. Har bare blitt verre etter at jeg begynte med dem.. I dag har jeg hatt en veldig interessant og stimulerende dag Ligget i sengen, sett på tv, ligget i sengen, lest ut en bok, ligget i sengen, lest i et blad. Juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 3. februar 2004 #413 Del Skrevet 3. februar 2004 Er du syk igjen? Håper du får en medisin som virker i dag. :trøste: Ønsker deg en riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 3. februar 2004 #414 Del Skrevet 3. februar 2004 Håper du snart blir frisk som en fisk Er jeg ikke morsom.. øh.. :oops: Takk for hilsen i boken min! Klem fra Nana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 3. februar 2004 #415 Del Skrevet 3. februar 2004 Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Fisk må bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #416 Del Skrevet 3. februar 2004 Nå gikk jeg meg en god latter. :D Føler meg en liten smule bedre i dag enn i går. Orket ikke reise meg fra sengen i går, men i dag har jeg kalrt å bake en kake. Får en annen type antibiotika etterpå, får håpe de hjelper. Akkurat nå er jeg helt kake :-? Sånn er det når man baker kake! (jeg er like morsom som deg, Nana ) Deilige seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 3. februar 2004 #417 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei kjære fisken min, Håper du får en ny type antibiotika som kan få deg fort på beina! Husk å være snill med magen din (spis gjerne mye yoghurt), ettersom antibiotika er en stygging mot magen! Håper du får en finfin kveld! Du er et kjempevakkert menneske! Varm klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #418 Del Skrevet 3. februar 2004 Heregud, så herlig du er Lilja! Superduperklem til deg! Nå har jeg fått ny antibiotika. Da er det bare å vente.. Hadde fått virus på dataen :o Visste det ikke selv, men det ble masse tull på den, fikk ikke sent mail, osv. Kom opp sånn system 32 greier hver gang jeg startet pc'n. Heldigvis har jeg en god venn som utdanner seg innen data. Snill og fantastisk som han er, kom han hjem til meg nå i kveld og innstalerte windows på nytt, installerte antivirus og fikset massevis, det til tross for at han hadde influensa. Han er en knupp! :D Så nå har jeg en frisk og fin data, det eneste som mangler er en frisk Fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 4. februar 2004 #419 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei Fisk! Synd at du er så mye syk. Du må se å bli frisk snart. Virus er ikke bra, verken på Fisk eller data - men du har vel ikke akkurat virus.... *bli-frisk klemmer oversendes* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 5. februar 2004 #420 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvordan går det med Fisken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå