-Fisken- Skrevet 28. november 2004 Forfatter #4141 Skrevet 28. november 2004 Fighter: Mamma driver faktisk og snakker om utlandet! JEg tror hun skjønner hvor mye det betyr for meg. Problemet nå er Emma. Håper virkelig jeg kan få mulighet til å ha henne med meg.
-Fisken- Skrevet 28. november 2004 Forfatter #4142 Skrevet 28. november 2004 Så fint at det går bra med kjærligheten og slikt Takk vennen
Gjest Lykke Skrevet 28. november 2004 #4143 Skrevet 28. november 2004 Jeg kan passe på Emma! *hihi* Håper du får ta henne med deg! Hvilket land er det snakk om? Også var det det jeg "stupte inn" i dagboken for å skrive Kjære F Jeg har hørt veldig mye fint om deg,og jeg tviler ikke på at du lever opp til det Nå som min bestevenninne er blitt så glad i deg,så skulle jeg bare ønske deg (og henne) lykke til! Det er en utrolig nydelig jente du har truffet,pass godt på henne Sikker på at dere er veldig søte sammen! Klem fra Lykke. Også til snuppa mi: Kjempe,kjempe glad i deg Gleder meg til på treffe deg igjen!
-Fisken- Skrevet 28. november 2004 Forfatter #4144 Skrevet 28. november 2004 Lykke, du er bare så utrolig nydelig!
-Fisken- Skrevet 28. november 2004 Forfatter #4145 Skrevet 28. november 2004 JEg tror jeg skal til Latvia, Ungarn eller Usa til høsten! :D ENten for et halvt eller et helt år. Grunnen for at det blir en av disse landene er pga at de sannsynligvis har tilbud om dans slik at jeg får det godkjent.
-Fisken- Skrevet 28. november 2004 Forfatter #4146 Skrevet 28. november 2004 Nå har jeg gitt andressen til forumet til F, får se om han finner meg.. Hehe. Gleder meg utrolig til jul. Ferie. Slappe av. JEg er så utrolig sliten for tiden. Ikke bare fordi jeg har spist lite, jeg merker forskjellen. JEg er sikker på at jeg kunne ha sovet i et par uker uten problem. På fredagen var hele klassen helt utkjørt. Vi hadde friminutt og oppholdt oss på dramarommet. NEsten alle lå på gulvet og halvsov. Ekke rart etter en sånn uke som vi hadde, heldagsprøver hver eneste dag. Ting er ganske stressende fremover, det blir mye å gjøre.
KalloRilla Skrevet 29. november 2004 #4147 Skrevet 29. november 2004 Nå er helgen over og ny hverdag kommet. Ta vare på de mulighetene disse ubrukte dagene gir og tenkt nå nærmer julen seg med storm skritt
iingvild Skrevet 29. november 2004 #4148 Skrevet 29. november 2004 Hei! Håper du har hatt en fin helg, og får en fin uke. Første uke i desemer, synes året har gått utrolig fort, og nå er det ikke lenge igjen til januar igjen! Håper jeg får vært med på treff i Oslo fra nyåret av! Ingvild
Gjest Ethereal Skrevet 29. november 2004 #4149 Skrevet 29. november 2004 JEg tror jeg skal til Latvia' date=' Ungarn eller Usa til høsten! :D ENten for et halvt eller et helt år. Grunnen for at det blir en av disse landene er pga at de sannsynligvis har tilbud om dans slik at jeg får det godkjent.[/quote'] Spennende, men også skummelt. Slike skoler er ofte et eldorado for spiseforstyrrelser *bekymret for deg*
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #4151 Skrevet 29. november 2004 Nå som tentamensdritt er over, erre bare daffeskole igjen resten av året. Var egentlig daffeskole da det var tentamen på skola mi uansett doh. Nååååå harru bare eksamen igjen.
Kaktus Skrevet 29. november 2004 #4152 Skrevet 29. november 2004 Takk for koselig hilsen i dagboka mi!
-Fisken- Skrevet 29. november 2004 Forfatter #4153 Skrevet 29. november 2004 Hei alle sammen! Ja nå går det heldigvis fort frem mot jul. Tak og lov for det. KAlloRilla: Sant det Ingvild: Det håper jeg og! Ethereal: sant det, men da kommer jeg bort fra mitt provoseringselement nr 1: mamma. Tror vi ville hatt godt av det, være litt borte fra hverandre. *Hanne* til deg og! Bamboo: noen er heldige Kaktus: bare hyggelig!
-Fisken- Skrevet 30. november 2004 Forfatter #4154 Skrevet 30. november 2004 Mornings! Juleavslutningen i går gikk veldig bra. (for de jeg trener på rs'n) Var med på en dans selv, sammen med de eldste. Elsker å stå ute på gulvet foran en haug med mennesker! DEt var fullsatt tribune, fullt av foreldre, besteforeldre, tanter, onkler osv. I dag kommer F til meg :D
Arkana Skrevet 30. november 2004 #4155 Skrevet 30. november 2004 Tittei Fisken! Lenge siden jeg har skrevet i dagboken din. Så du har funnet deg en ny gutt, det er bra! Kos deg i dag. :-)
-Fisken- Skrevet 30. november 2004 Forfatter #4157 Skrevet 30. november 2004 Hei Arkana og Lykke! Nå har Fredrik nettopp gått, vi har hatt det kjempekoselig, ligget foran tv'n og kost Gymprøven i dag gikk bra, men er nevøs for morgendagens musikk- og hørelæreprøve.
Gjest baby-E Skrevet 1. desember 2004 #4159 Skrevet 1. desember 2004 heisann vennen! Hvordan gikk prøven i dag?
iingvild Skrevet 1. desember 2004 #4160 Skrevet 1. desember 2004 Gratulerer med første desember året 2004! En dag å feire er det ikke? :D Ha en fortsatt fin uke og en fin helg! Ingvild
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå