Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hajjo.

Jenta har det greit nok. Sur på sin mor! :sur:

Og sinnsyke smerter i nakke, skuldre og hode. På skolen i dag, under heldagsprøve, trodde jeg ikke at jeg skulle holde det ut. Tok tre naproxen og det funka ikke. Skummelt.

Balletten var kjempebra :)

I morgen skal jeg på date!

Gjest Ethereal
Skrevet

Husk at det er normalt at sterke viljer kræsjer. Selv om moren din kanskje nå er verdens dummeste, har hun sikkert gode intensjoner. :wink:

Date blir bra; hva skal dere gjøre? :)

Skrevet

JA, det vet jeg, men det er liksom ikke sånn type krangel.

Jeg vurderer å dra til utlandet neste året, få danset litt og lært mer språk og få det godkjent som et vgs år.

Mamma nekter så lenge jeg ikke er 100% frisk. Greia er at hun ikke får lov til å blande seg eller hjelpe i det hele tatt nå heller. Hun provoserer meg så mye til tider at jeg blir mer syk av den grunnen. Det skal ofte så små bagateller til.

JEg vet at om jeg hadde kommet meg litt bort, kunne alt blitt bedre.

Ethereal: Vi skal lage middag sammen og se på film! :D

Skrevet

Du tror ikke at spiseforstyrrelsene kunne blitt litt verre om du fikk total frihet? at ingen så etter deg lenger? at du kunne sulte deg og kaste opp så mye du ville? det høres brutalt ut og jeg vet jeg ikke tenkte slik for et halvt år siden, men det er faktisk noe å tenke på. jeg skjønner at du blir fortvilet av at dere krangler, jeg kranglet nettopp med min mor og jeg kan ikke fordra det. men jeg må nesten si at jeg tror din mor har rett i å nekte deg å dra før du er frisk. hun er glad i deg og det er ikke lett for henne som mor å bare gi slipp på deg når du sliter med det du sliter med.

Jeg mener overhodet ikke å sette deg på plass på noen som helst måte, jeg bare nevner det. jeg var helt ignorant for et halvt år siden og ser nå hvor påkjenning det er for en mor at ens datter har spiseforstyrrelser. min mor gikk på piller for å klare seg gjennom alt.

Ellers så vil jeg si at jeg er veldig glad i deg og jeg håper vi kan møtes snart igjen. det er lenge siden sist nå. flere måneder siden jo :hjerte:

Skrevet

Eg ville bare sei takk for helsinga i dagboka mi og ønska deg ei god helg. :blomst:

Skrevet

Det hørtes ut som en litt drøy dag. Tror jeg hadde blitt relativt sint om jeg måtte stå ute å vente sånn.. Men så er jeg litt frøsen av meg da..

God helg!

:wink:

Skrevet

Kos deg masse på date i kveld, gò jenta mi!

ikke noe :kline: ... :tunge1:

Skrevet
Du tror ikke at spiseforstyrrelsene kunne blitt litt verre om du fikk total frihet? at ingen så etter deg lenger? at du kunne sulte deg og kaste opp så mye du ville? det høres brutalt ut og jeg vet jeg ikke tenkte slik for et halvt år siden, men det er faktisk noe å tenke på. jeg skjønner at du blir fortvilet av at dere krangler, jeg kranglet nettopp med min mor og jeg kan ikke fordra det. men jeg må nesten si at jeg tror din mor har rett i å nekte deg å dra før du er frisk. hun er glad i deg og det er ikke lett for henne som mor å bare gi slipp på deg når du sliter med det du sliter med.

Jeg mener overhodet ikke å sette deg på plass på noen som helst måte, jeg bare nevner det. jeg var helt ignorant for et halvt år siden og ser nå hvor påkjenning det er for en mor at ens datter har spiseforstyrrelser. min mor gikk på piller for å klare seg gjennom alt.

Ellers så vil jeg si at jeg er veldig glad i deg og jeg håper vi kan møtes snart igjen. det er lenge siden sist nå. flere måneder siden jo :hjerte:

Jeg skjønner tankegangen din. DEt er bare det at om jeg flytter til en vertsfamilie, kan jeg ikke lenger ha "spiseorgier" for det merkes jo. Det samme er om jeg ikke spiser. DEt blir også sånn om jeg bor på skolen, det er folk rundt meg.

HEr hjemme kan jeg kontrollere sinnsykt mye, mmama er sjeldent hjemme samtidig som meg.

OM jeg ikke får dra, flytter jeg til egen leilighet. DEt har jeg sagt til mamma og mener det. Får over 3000 kr i måneden om jeg bor alene uten foreldre mens jeg går på vgs.

Ja, vi må møtes snart igjen! Savner deg. Om ikke du kommer opp til meg, så tar jeg meg en tur nedover til deg om ikke så lenge :)

Glad i deg :hjerte:

Skrevet
Det hørtes ut som en litt drøy dag. Tror jeg hadde blitt relativt sint om jeg måtte stå ute å vente sånn.. Men så er jeg litt frøsen av meg da..

God helg!

:wink:

huh? :klø:

Skrevet

*Hanne* og Apple: takk :)

Baby-E: moi? :rosaengel:

Helg! :hoppe:

Skrevet

:D Hei, håper du har en bra date ;) og en bra helg! :)

:klem:

Gjest Human Being
Skrevet

ja, jeg er med på revyen.. :) Kjempemorro. Bare seks dager igjen til premieren, så skal vi ha 3 fremvisninger.

Go helg.. Håper du får mye ut av den. !

Skrevet

Human Being: så gøy! :D JEg er medpå festgruppa, jeg.

iingvild og Saeria: :klem:

Daten i går gikk kjempebra. Han er så søt! :D

Skikkelig kosegutt. Lå i armene på hverandre hele kvelden, fra åtte til halv tre. :)

Klarte faktisk å få han rimlig kåt og, hehe :sjarmor:

I dag er det linjefest, og mamma skal ha datefyren sin på middag. Glad jeg ikke skal være hjemme, for å si det sånn :ler:

Så at mamma har rydda på rommet sitt og redd opp senga, noe som er sjeldent. Vil ikke tenke på hvorfor :-? :ler:

Skrevet

Linjefesten i går var faktisk kjedelig. Dro hjem ganske tidlig.

F kom innom en tur. Sovna på brystet hans..

Føler meg så trygg sammen med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...